@Cor Mondial Hele mooie plaatjes jongen, fik ze even op een plaatje voor me aub. @Boink Ruud, waar zijn mijn plaatjes vanaf het bruggetje ??
Henk! dus toch gespot in klein Duitsland door de Polo (?) die achter ons reed heheheh! http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364827082007161510 Image Unavailable, Please Login
Nog erger: Het was een Lupo! En die gozer maar gassen om ons bij te houden, één handje aan het stuur, de camera in de andere hand. Echt, ik was m'n stinkende best aan het doen om Henkie bij te houden. Moet je even inhouden bij een kruising, zit die ellendige Lupo weer achter je! Hulde voor die vent! Hans
Hans.. had even wat vuur gespuugd. had die zo afgehaakt! Ben je wel fit voor woensdag? Ik kan niet zomaar die knuppel overnemen.. ben me vet aan het mesten want ik zal en moet voorin zitten
@ Cor: Mooie plaatjes weer, zoals we ook wel van je gewend zijn. En foto's maken terwijl je rijdt? dat doe je toch niet
Moeilijk te zeggen..... Als het inderdaad een Ferrari is dan heb je wereldnieuws Maar het was toch een Belgische die zei dat het een Ferrari was... mischien weet ze het verschil niet tussen een Maserati of Ferrari ....?
zou best eens kunnen in 2009 komt de opvolger van de 430! ook weer een 8 cilinder. als je 15.000 aanbetaald ben je een van de eerste in Nederland 3/4 kwartaal 2009!
"Als je goed kijkt kun je Ferrari-rood naast de zwarte plaksels zien. Het is dus een Ferrari". Ik zeg niet dat het niet zou kunnen, maar die logica is wel erg falend! Onno
dat zou heel goed kunnen, maar het wel het eerst volgend "nieuwe"model wat uit gaat komen. uit heelbetrouwbare bron heb ik vernomen dat het de "opvolger" van de 430 wordt.
Hee Bob, was het alweer vergeten. Nee nog niet in NL maar 5 minuten geleden heb ik de cruciale meeting afgerond en mensen waren tevreden dus ik kan naar huis! Vliegtuig naar Bamako vanmiddag, dan naar Parijs, dan A'dam en morgen 12:00 in Oss! Gisteren wilde ik nog bijna mijn vlucht cancellen maar bleek toch niet nodig. Ik kan morgen even langsbrullen denk ik, maar dat moet dan wel voor 5 uur want ik moet naar Eindhoven tegen de avond. Donderdagochtend naar Goodwood en dan ben ik pas maandag daarna weer in NL voor 3 nachten en 2 dagen. 16 september ben ik ook in NL. En verder achter het stuur ergens in Europa!!! Ik heb dinsdag 4 september met Pterps lunch in Muiderberg. Misschien kun je langskomen? Laat maar even weten wat je uitkomt. Onno
Paulus, misschien weet jij dit: Ik kreeg laatst te horen dat er in Geervliet in de polder een Ferrari stond dus ik ben gaan kijken. En jahoor het is een Ferrari 355 (rood en super mooi) en stond buiten. Zit deze meneer ook hier op de Ferrari chat? Jori & Maurice
klopt nee niet hier op de site (geloof ik) wel heeft hij zig aangemeld voor FCN. bizar wat een Fs we hebben in Bernisse!
Goeie reis Onno!!! En als je dan toch bij Bob in de buurt bent morgen.... Ik heb nog twee fotografen bij me in Lelystad voor wat vlieg capriolen...
Doen we dat voor of na het vliegen.. Ik weet niet of ik na het vliegen nog helder door de camera kijk