haha mooi filmpje, moet ik denken aan vroeger: toen werd ik helemaal leip als ik zo'n rits wagen voorbij zag komen! Heel vet!
Thanks Blijft ook geweldig om met een groep te rijden Al de reacties Positief en negatief allebij even leuk
Morgen voor 5 uur wordt lastig voor mij. Ik zit waarschijnlijk de gehele dag in Tilburg en ga 5 uur waarschijnlijk niet redden. Ik bel je nog wel ff om even iets af te spreken. Ik zal mijn best doen om me even aan je drukke schema aan te passen Geniet in ieder geval van je ritten en helemaal in Goodwood. Ik ben 2 x naar het Festival of Speed geweest en dat was al fantastisch. Laat staan de Revival meeting... da's pas racen Ik PM je mijn 06 nog wel ff. Ciao en welcome back! Bob
Erg mooi filmpje En mag gefeliciteerd worden!!! Ik ben officieel aangenomen op de hallo academie. Dit is een particuliere school in amsterdam die 20 leerlingen of minder aan neemt! Ik ben een van de gelukkige die daar op mag komen. Er zijn gemiddeld 90 aanmeldingen dus vindt ik het toch een redelijke prestatie dat ik erop mag komen. Het is een opleiding die gaat over reclame concepten bedenken en alles wat daarnog bij hoort. Ik ben nu dus al me spaargeld kwijt en 9 maanden onder de pannnen. Maar daarna gaat het losbarsten Moest ik eventjes kwijt.
Prachtig Dirk! Je vertelde er in het voorjaar al over. Zal wel start zijn van collectie Lamborghini's, ik hoop niet dat zij ook gedwongen worden tegen de P-cars van je broer aan te kijken.
@ Dirk: van Harte gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je dat even wilt delen. Klinkt goed die opleiding, ik heb altijd veel respect voor reclame makers die iets goeds neer weten te zetten. Succes.
Wow.... http://www.youtube.com/watch?v=FlR8AoqCGg0 http://www.youtube.com/watch?v=0vTc-kKEnUU http://www.youtube.com/watch?v=TnICNre8pa8
En zo fikt er iedere maand wel ergens een redelijk nieuwe Ferrari af. Komt regelmatig voor. Lopen wereldwijd diverse rechtzaken tegen Ferrari Spa.
en is gewoon een Fchatter!! "Manuma" is de zoon van de eigenaar. Hij en zijn broer scheuren er volop mee op diverse circuits in europa. In de supercar sectie kun je veel over zijn belevenissen lezen.
BREEDBAND! Wat een zaligheid. Nou, alles ging voorspoedig (behalve het 3e graadsverhoor door de Franse Douane?!?!!?) en ik was half een thuis met een puik wagentje klaar voor de grote trip. Ik heb mijn agenda voor vandaag bijgesteld en er is ruimte voor een stukkie rijden vanavond met dit prachtige weer. Ik heb een bericht bij Hans en Bob achtergelaten - zijn er verder nog gegadigden? Onno
Ik ga het niet redden vrees ik, Onno. Heb net twee autospotters tot vliegtuigspotten bekeerd (was mooi vliegweer vandaag), en nu moet er toch echt weer gewerkt worden vrees ik.... Hoe lang ben je in NL deze keer (even afgezien van Goodwood)?? Grt Hans
Idd mooi vliegweer - ook voor laagvliegen . De samenvatting is dat ik afgezien van vanavond, volgende week dinsdag en woensdag, en zondag 16 september in NL ben. Onno
je ziet het veel bij de F430, 612 en 599 je zou te zeggen dat zo iets in deze tijd toch niet mag voor komen ? en waarom hebben juist deze moddel er last van terwijl de voorgaande moddelen hier niet om bekent stonden ?
Ach Marnix, het kopen van een Ferrari is niet eens zozeer waar het geld in hoeft te gaan zitten.... Het onderhoud en de benzine daarentegen.... Ajjjjj..... Morgen trouwens eens kijken of een maatje kleinere sproeiers in m'n webers (8 stuks dus) het brandstofverbruik wat terug kan dringen....
Hebben jullie de nieuwe Winding Road al gelezen? Interessant artikel over de aankomende Ferrari's (en de Noem-het-geen-Dino-ajb), en ook een positieve test over de Maserati Gransport. Neem een gratis abonnement: www.windingroad.com Aanrader! Onno
Komaan Marnix! Die F komt er heus wel, hoor! En sneller dan je denkt! Bepaal je budget, en uiteraard het model waar je van droomt! En ook al is het moment van kopen nog niet aangebroken, toch ben je dan al potentieel op jacht! Ik heb 100en 328's gezien vooraleer ik tot actief zoeken ben overgegaan! Je leert de zwakke kantjes van het model kennen, weet welke perfect, goed, of wrakken zijn! Je houdt dat allemaal in je F-denktank! En ondertussen leg je elke Euro opzij die je kwijt kan! Zo werkt het! Een paar jaar later heb j'em!