Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 865 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Helemaal eens! Al die 21"spinners is allemaal niks!

2. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    mennnnnnn nog 36 uur!!! :eek:
    :D

3. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    JAAAAAAAAAAAAA

Graag graag graag

Heb ze allebei niet.... Heb alleen de auto ;)

Heb je een scanner, of worden het even papieren kopietjes dan? In het eerste geval: hans-AT-jodel.com. In het tweede geval, pm me even hoeveel je dan van me tegoed hebt, dan stuur ik je meteen m'n adres even

(spijkers met koppen heet dat geloof ik)

Dank!!!!

4. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ze staat al volgetankt klaar om te vlammen (of niet meer te vlammen dus nu).... :D

Zin in zin in zin in!!!!

5. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    De accu van de camera gaat morgen aan de oplader, tas met alle foto toebehoren staat klaar. Nog even een CD'tje met alle foto's van de shoot bakken voor Franc en dan kunnen we! Nou ja eerst nog een daggie werken natuurlijk. Hou jij ons op de hoogte van de weersvoorspellingen Hans?

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Neeeeeeee,

au au auw

Peter, dat doet PIJN!!!!!

7. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Ook wat mij betreft: het hoeft niet, levert mij gewoon fysiek pijn op.

8. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #21609 pterps, Aug 30, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik hoop dat ik het met voorgaande serie weer een beetje goed heb gemaakt ;) Bovendien ben ik alle foto's van gezamenlijke meetings afgelopen jaar voor je aan het bakken!

10. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Dank!

Kan niet zeggen dat het grappig is, maar zag je het bord waartegen geparkeerd wordt?

11. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Pterps

Peter, heb je die GTO / LM plaatjes in hoge resolutie ? Vind ze geweldig ! Gaarne....
    Overigens met P.Lambo is het goedgegaan he ? Jij rijdt zaterdag met hem mee. Zie je hier 's morgens...

12. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Aargh! Klassiek voorbeeld: te hard over de kerbs, auto verliezen en tegen de muur zetten. Pijnlijk, pijnlijk, pijnlijk...

Gr. Martin

13. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @Peter :AUW AUW AUW !!! isnieleuk

250LM en GTO : Kwamen die foto's niet uit eea blad ??? Er staat me iets van bij.

@Ruud en Michel : Leuke vliegdag gehad ,zie ik...!!

@Hans : Heb ik nu afgelopen zondag voor het laastst getuige kunnen zijn van je blauwe vlammen?
    Ik rook zondagavond nog naar de benzine :D:D

14. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #21615 henkie, Aug 30, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    @Fred3281987metbril

Fred, hoe is het nou met die Tubistyle ? Bevalt het geluid je ? Heb je er nog niet goed over gehoord eigenlijk. Jammer dat die file er stond toen je woensdag langs wou rijden.

Ik was ook weer lekker bezig van de week. Ik wou ook meer herrie in de F360. De Tubi is een mooi apparaat... maar de standaarduitlaat van de 360 maakt ook al heel veel lawaai zoals jullie weten (bovenin de toeren). Dus het forum attendeerde mij op de andere wellicht iets luidere vriend: Capristo.

Als een geschenk op aarde stonden er dus van de week een gebruikte tubi en een capristo op Ebay.de. Ik heel blij... Dus ik doe een schijnbieding zodat de items in "mijn ebay" komen met de echte prijzen die geboden worden, je weet hoe het werkt.. De Tubi ging al gauw veel geld maar de onbekendere Capristo bleef laag... Ik nog blijer. Wat denk je verdorie.. sta ik buiten te lullen met de buren.. .vergeet ik die aflopende veiling. Zat er 5 minuten naast :( :( Ik had zo EUR 300 meer geboden in de laatste minuten. Eigen schuld. Bijgevoegd pic van de verkoopprijzen.
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login

15. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Peter, wat een vreselijke foto's! Nu, die GTO en LM maken veel goed!
    Over camerawerk! Als er een fotoboek van "Plat Plays" komt, hebben we al zeker donkerblauwe en gitzwarte hemels, en, alle GTS'sen zullen wel hun dakjes op hebben! Maar regen zou hoogst uitzonderlijk zijn!
    De pot slaappillen op mijn nachtkastje is leeg: wéér een slapeloze nacht voor de boeg!:D Miljaar, wat komt er toch veel bij zo'n organisatie kijken: eentje zegt af, eentje wil er in laatste instantie bij... En ik wil niemand teleurstellen!
    Ik geniet er nu al van!

16. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Beste Otto,

Bij voorbaat al chapeau voor al je inspanningen/voorbereidingen en wat al niet meer die je je getroost hebt!

Zaterdag wordt TOP!

Gr. Martin

17. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik ben blij dat jij het zegt... ;)

18. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Jammerrrr Henk. :(
    Je had het me zondag verteld en van de week schoot het me door het hoofd: Heb er nog niets over gehoord !! Reden is nu bekend

19. 348 HOLLAND SUPER JUNIOR

348 HOLLAND SUPER JUNIOR Formula Junior

Nov 30, 2006
    471
    Full Name:
    Bramgtdvbtrccv
    heren,
    Het is nu 00:27 nu slapen!!
    Bram

20. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ben je gek... ga zo nog een dvd kijken, The Bourne Ultimatum, morgen vrij...
    Gelijk auto lekker wassen en inzepen, babyolie erop... etc.

21. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Heb vanavond nog 'Scent of a Woman' gekeken waarin Al Pacino als een blinde in een Mondial T Cabrio rondrijdt.!!!

22. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Inderdaad, wou je nog zeggen dat hij kwam, maar gelukkig heb je het zelf ook in de gaten gehad..

23. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Volgens mij is dat goed gegaan, ik heb Peter niet meer gesproken daarna maar was volgens mij akkoord.

Ik heb ze op een andere site gevonden en helaas niet groter dan dat je ze nu hebt gezien:( maar het blijven prachtige beelden, zou er ook wel meer van willen zien. Komende week heb ik even geen internet verbinding, ik zal even kijken of ik tot die tijd iets anders kan regelen. Mochten jullie dringende berichten hebben stuur me dan even een SMS'je.

24. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    bewolking betekend niet direct dat de foto's minder mooi worden Otto, maar een effen grijze lucht is verre van ideaal, ik ben er zeker van dat de heren fotografen er gezamenlijk weer iets moois van weten te maken. En die kapjes moeten gewoon open toch!

@ Henk: ik was afgelopen week aan het sporten en toen ik terug kwam bleek de bieding op een flitser ook net verlopen, verschil was slechts 1,- :(

Share This Page