1000 bommen en granaten! F-chat zal bruisen van activiteit vannacht want niemand kan slapen!! De foto auto is opgehaald en staat klaar. Vanavond nog even aftanken en we kunnen de hele dag meeknallen!
@fred... How about de uitgebreide test in AMS van 1986 ? Zo'n auto kostte toen bijna EUR 50.000... en dat doen ze (de mooie !) nu bijna weer. De bal is rond. Image Unavailable, Please Login
Oeii.. duur grapje! Dat die niet ff zijn pet voor de camera hield.. De foto-auto, morgen de magneetstickers erop gooien en we zijn herkenbaar Image Unavailable, Please Login
sjieke bak Boink. Hoe regel je zoiets? Ik ben er vantussen. Even een huis in ontvangst nemen. Toedeloe!
Verzenddatum 2 september ? Zijn ze zo eager om hem nu al te willen incasseren ? Edelachtbare, ik werd opgejaagd door een CS die persé op tijd wilde zijn, dat doet hij anders nooit....
@ Franc308 De Tubi is hoger geplaatst onder een 328 dan onder een 308 en valt daardoor minder op. Ik heb het rooster terug laten zetten (afhalen kan nog altijd) en ik vind het best mooi zo. @ Pterps Ik verneem dat jij bij Plambo zit. mooi dan kan je in die open wagen vollop genieten van de Tubi (er zijn er ruim voldoende schat ik) geluiden om je heen! @ heren Maffia leden, Ik verneem net van onze master Otto dat de uitvinding alla $pee aangaande traject controle in Belgie (nog) niet is gedaan, Zal mijn Navi nog effe upgrade met "hotspots" Verder had ik dit handige aperaatje bij me op vakantie..........(zie gemiddelde snelheid na 2959 km sturen!) En iedereen maar denken dat die wegen in Africa zo slecht zijn....... Image Unavailable, Please Login
hallo allen! Ben net weer terug uit het hete Italie. Veel bezocht o.a. oude Autodromo in Modena, Galleria Ferrari, Lambomuseum en rondleiding in fabriek, Enzo's geboortehuis, Maserati hoofdkantoor, Ferraristore in Milaan, Toni, Zanassi etc etc Het was superwarm...bijna elke dag tegen de 40 graden aan. Ik had dan ook elke dag 2 flessen van 2 liter water bij me als ik op pad ging. Alles heb ik of te voet of met het openbaar vervoer gedaan. Fietsen/ scooters huren lukte ons nl niet ....... Wisten jullie overigens dat er gedurende de hele dag er wel 3 bussen heen en terug van Modena -Sant'Agata gaan De bussen rijden er heeeeel erg onregelmatig. Zelfs naar Maranello rijden er niet veel bussen vanuit Modena. Het eten was er de eerste paar dagen lekker, maar na een paar dagen vond ik het toch erg eenzijdig. Ik was dan ook blij dat ik op het einde van de vakantie bij de Burger King kon eten Ik lees zo nog even alles bij en maak nog wel een thread over mn reis. Gr. Vu
@Fumacher Weer terug jongen? Jij rolt van het ene feest in het andere Het was hier afgelopen weekend ook bijna 40 graden (vr/zo/zo bij elkaar).
Die Ka moest er wel even van huilen toen die hoorde dat die niet mee mocht @Fu, een post zonder foto?! Hoe kan dat nou?
Hee Fred, Dat is een mooi schermpje! Mijn teller is notoir onbetrouwbaar (160 aangeven als je 145 rijdt en zo, of 0 km/u aangeven als je wel flink aan het sturen bent). Mooi schermpje erin lijkt me wel wat. Wat is het er voor een???
En het gewicht van een kudde dinosaurussen??? De Dino van mij gooit bij deze de handschoen in de ring! Maar klasse trouwens, dat jullie weer zo'n bak hebben weten te ritselen! Terug springend over de generatiekloof die zich nu genadeloos aan het openbaren is, moet ik toch concluderen dat een mintgroen gespoten fiets, verkregen achter het station, toch wel mijn voornamelijke vervoermiddel was toen ik in Delft verbleef.....
@henk: idd had de reis zo gepland dat ik de meeting van Dino2010 niet kon missen. @ Ruud: hierbij wat foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login