Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 867 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Dit is een nuvi 250 van Garmin. Deze jongens ken ik nog uit mijn tijd van varen en weet dat ze levancier gps ontvanger zijn voor tomtom en alle andere merken. Het voordeel hiervan is dat de ontvangst van deze altijd top is (ook onder deskboard bijvoorbeeld) en bij andere merken is dat een stuk minder. Ik heb deze dus ook "uit het zicht" hangen (voor bestuurder dus wel zichtbaar) en is een duidelijk (lees: groot) display ook super belangrijk.
    Ik denk dat jou navi in je vlieg apperaat dinges ook Garmin is?!

Ps voordeel is verder dat deze alle flits palen en bekende mobiele flits locaties uit zijn hoofd kent (NL & B) en deze meedeeld door 150 mtr ervoor te gaan piepen en tevens de "verwachte" snelheid van $pee aangeeft, Best handig ;)

2. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @ Vu : Welkom terug jongen. snel de accu's op de lader en oude spijkerbroek aan.. Morgen mag je weer :D:D:D

@ Henk: ik las vandaag in de Gelderlander dat ze daar en in Deil steeds vaker staan te controleren... Weet je of het opvallende controles zijn of iets van kliko's ?

@ Fred: Je tubi : ik mis een filmpje :D:D:D
    Nuvi : Dus morgen moet ik je in de gaten houden bij plotseling afremmen ?????

Mondial net gewassen en gepoetst. Ziet er weer spik en span uit. Op naar Morgen !!!!!

3. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    WOW! Die gele Scuderia is ****!!!!!

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #21654 henkie, Aug 31, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Cor... het is algemeen bekend bij de gemeentepolitie en klpd dat Deil de laagvliegende Ferrari's / Lamboplek bij uitstek is... dus meer kans op veel €'s.
    Image Unavailable, Please Login

5. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Prima, klinkt goed!

Ik heb een HP iPAQ in m'n vliegtuig zitten, met een samsung GPS muisje, maar ik ken de Garmins inderdaad wel ja.

Okee, nu nog het kostenplaatje... ik ga wel ff zoeken. Thanks!

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Pterps, bedankt voor je bezoek vanmiddag.
    Ik heb jouw strepen vergeleken met die van mijn maat's Mustang Mach I maar die van hem zijn echt langer....

Tot morgen ;)

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Size DOES matter, Henk??

Het begint zowaar een beetje op te klaren. Zou ik dan toch nog droog in Rotterdam aankomen vanavond?

8. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter

9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Welkom thuis Vu.

Ik was vanmiddag bij Henk op bezoek en ik merkte al op dat jij zo stil was deze week, Henk hielp mij herinneren dat je in Italie zat, was het totaal vergeten. Ik ben benieuwd naar de foto's, hoeveel prototypes heb je gespot?

10. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Okay, dan zal ik de volgende keer de Traction Control uitzetten ;)

En de politie scoort echt wel wanneer ze in de omgeving van Deil gaan controleren, ik was bijna bij Deil en zag toen alweer een 430 spider rijden.

11. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    alles bijgelezen :)

Gijs, ik was idd in de hemel daar! (mn voeten helaas niet) Bij Lambo kost het trouwens tegenwoordig geld om het museum en de fabriek te bezoeken. Nou is dat bedrag 3x niks en is het een supermooie ervaring. Maranello viel me een beetje tegen als F-stadje. Ik verwachtte eigenlijk veel F's in de straten maar dat viel tegen. Wel waren de F's bij de fabriekspoort te spotten voor een testrun. Verder was er toen ik was weinig activiteit op Fiorano.

Bij Lambo was het een groot feest. De rondleiding was echt geweldig. Nooit had ik gedacht om de productielijnen daar met eigen ogen te zien.

In Modena is het geboortehuis van Enzo Ferrari op loopafstand van het hoofdkantoor van Maserati. Bij het geboortehuis is niet veel te zien, maar het is wel leuk om er eens geweest te zijn. Bij Maserati heb stond er nog een MC12GTR. .

In Modena wilde ik nog het graf van Enzo bezoeken, maar die is smiddags altijd gesloten. BALEN!

Veel van deze adresjes heb ik gevonden door Gijs. Die had me een fantastisch artikel opgestuurd met die info. Tnkx Gijs!:)

Pterps: geen proto's gezien eigenlijk. Waar maakte jij trouwens de foto's op Fiorano? Ik kon echt geen goed stekje vinden.

12. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Dat is een plekje die je net moet weten te vinden, ik kan je dat het beste een keer op een plattegrond laten zien.

13. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Welkom terug Vu!!!

Ben erg benieuwd naar de rest van de foto's. Moet een intensief weekje geweest zijn. Had je genoeg ruimte op je imagetank?

Tot morgen man!

Bob

14. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #21664 pterps, Aug 31, 2007
  15. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #21665 Fumacher, Aug 31, 2007
    Bob, imagetank had het heel zwaar te verduren :D maar dr was wel genoeg ruimte. Ik ben nu alles op mn pc aan het overzetten voor morgen ;)

Cor: tnkx! het eerste wat ik deed was mn accu's opladen thuis :D haha. Ik ga mn mooie broek weer uit de kast toveren voor morgen. Zie je morgen he :)

Nog een paar foto's van afgelopen week.

edit: foto 7: zag deze poster nog in Milaan.

16. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    COOL! Dus je neemt je PC mee :D

17. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Het regent dat het zeikt hier... grrr... Hoop dat het morgenvroeg droog is. Ik heb echt minder plezier in een vieze F ;)

18. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Vlaanderen ligt er kurkdroog bij: zo droog als versgepamperde babybilletjes!

19. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Alle lichtjes zijn grijs.. alleen die van mij is groen. Tijd om toch maar even te gaan pitten. Morgen veel kilometers.. Doei..

20. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Nog 1 nachtje slapen beloofde Cor toch? Ik kan de slaap niet vatten. De tubi's krijsen door mijn hoofd.

Nog 4 uur tot de wekker nog een kleine 7 tot samenkomst.

21. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Trusten... zzzzz...

22. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Goedemorgen, ik kom net onder de ****** vandaan, het is wel vroeg hoor zo op de zaterdag ochtend, tot zo!

23. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Goede morgen heren,

Zit net aan een bakkje thee. Ik wens ons allen een eneverende droge?! dag toe!

Forza Ferrari

24. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Ik bewaak het fort vandaag :D Veel plezier mannen! Tegen de tijd dat jullie dit lezen kan ik beter zeggen: Lekkere dag gehad!

Ik kwam gisteren een 599gtb in het wild tegen in Aalsmeer! Wat een geluid! geweldig....:)

25. Tukker59

Tukker59 Rookie

May 15, 2007
    38
    Hengelo
    Full Name:
    Gerard Heuker of Hoe
    Vanavond wegmisbruikers om 20.30 uur op SBS 6 met Ferrari's.
    Kijken dus.

Share This Page