Fijne vakantie Cor! Is je 2e keer dit jaar volgens mij al al Ciao ciao! ff een paar foto's van de Scuderia. Is naar mijn mening echt een geweldige auto. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Fiets ik net van school (zo dat ik tijdens mijn tussen uur thuis rustig veder kan gaan met de foto's) kom ik een groene 456 GT tegen jammer genoeg had ik mijn camra niet bij
Hallo, gegroet uit Mennorca... 30 C + maar geen F om te gummen... Maarja je kunt niet alles hebben Geweldige dag hebben jullie beleeft in Belgie zie ik... TOP Dino! volgende keer ben ik erbij... Fu> goede tijd gehad? Cristina nog gezien? en Snoopy's Modena? Heren tot over een week gaan we gummen...... PS 15 Sept FCN gumdag Volkel Frans
@djfrens Menorca, goed weer daar zie ik. Het was idd een groot feest, veel verschillende auto's. Wat heel apart was is dat ik de enige 360 had terwijl het de meest verkochte Ferrari is tot nu toe. Er waren zelfs 2 430's spider.
Heeeey Frans! Had een hele goede tijd gehad in Italie. Heb Cristina niet gezien......tegenwoordig hebben ze een ander mannetje geregeld voor de rondleiding in de fabriek. Je hoeft niet meer een afspraak te maken, want iedereen kan nu tegen betaling een rondleiding krijgen. Echt goed geregeld zo. Snoopys nog gezien in Modena maar niet naar binnen geweest. Geniet nog lekker van je vakantie. Hier is het koud en wisselvallig. Gr. Vu
Graag gedaan Hans @ allen: ben de hele ochtend bezig geweest om wat foto's van mn Italie-reis online te zetten in een thread..........en hij is af Zie hier voor mn fotoverslagje --> http://ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=165438
Heb je hem misschien Hi-res voor me?? Is wel een vergrotinkje waard.... (ik PM je m'n emailadres wel even) THANKS!!!
???? Waar zijn jullie samen heen geweest??? Zuid Duitsland???? Of neem je dat nabewerken van foto's wel heel serieus Peter?? (super plaat!!!!)
Hans, zal m zspm opsturen. Top dat je m cool vind @Gairo: je woont toch in Helmond? Zo te horen komen daar geregeld mooie auto's langs
Heb nu een derde poging gedaan. Gisteravond om 8.56 PM is de vorige verzonden. Weet niet waar het misgegaan is ????
Klopt maar dit was wel een super dag net toen ik naar m'n werk fietste ook nog een rolls royce phantom en vanmiddag ook nog een db7 maar die staat er 's maandags altijd
Jongens.. hebben we 2 weken geleden toch nog een stukjer After summer lambo tour gereden getuige deze foto! Image Unavailable, Please Login
Hee, die jongens hebben dezelfde GPS als Fred!!! Wat zijn wij F-maffia toch braaf.... het grasveld bleef bij ons keurig onaangeroerd....
Hallo Heren, hier, http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?p=137028766&posted=1#post137028766 ,kunt u een kort pictoraal verslag vinden van mijn weekend. Het was ongelooflijk! Wat is de kans dat je met 2 blauwe Maranello's in 1 treinwagon staat? Mooie afronding van een top-weekend. Onno
Voor de liefhebbers die de complete fotoshoot van Franc zijn auto nog niet gezien hebben. Ik heb zojuist een nieuw topic in Showroom aangemaakt waar een link te vinden is naar alle highres foto's van deze shoot. http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=165542 highres: www.digi-shape.nl/franc.html Vergeet niet om te stemmen op onze nederlandse inzendingen voor de 308/328/Mondial CAR SHOW. Zowel Franc als Hans doen mee met hun prachtige auto's! We moeten het opnemen tegen de amerikanen dus we moeten allemaal even een stem uitbrengen: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=165512
@Onno, Peter (Pterps): Peter heeft het over vanmiddag in zijn commentaar op je (gave) Goodwood foto's. Gaan we nog een stukkie rijden??? @Allen: Ja, stem, stem, stem!!!! Helaas hebben ze 308 GT4's, GTB/GTS en Mondials op 1 hoop geveegd. Beetje appels en peren verhaal en niet altijd even gunstig voor de mondials en GT4's, omdat die net even meer een aquired taste zijn dan de easy-to-the-eye GTB/GTS.... Dus STEM!!!
Hahaha......wij ook, maar toen ik het 2 maanden geleden met de eigenaar het diner besproken heb zei ie zelf dat het wel mooi zou staan als we onze tuuts op het gazon zouden parkeren......moest wel lachen dat ik laatst zag dat jullie er ook zijn geweest.......maar kon er toen ff niet over reppen.