Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 871 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Als het goed is krijg ik deze week er 4 van (zijn nu wel 2 euro per stuk)

2. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Helaas Hans, bestaat niet.

3. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    @Franc308! You got my vote! Of dat genoeg zal opwegen tegen de talrijke Ami's is natuurlijk de vraag...:D

4. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Inderdaad! Denk niet dat die achterstand nog in te lopen is ! Maar enorm bedankt ! ;)

5. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Toch doen we het met 2e en 4e helemaal zo gek nog niet Franc, in een veld van bijna mooie 50 auto's...

Ik heb nog 4 stemmen nodig, en dan ben ik 3e... De 3e prijs (een paar op maat gemaakte vloermatten) lijkt me wel wat!!

Stem op mij!!!! ;)

6. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Ja, moet kunnen !
    Volgens mij hebben er namelijk nog heel veel van het Bnxl forum niet gestemd.

7. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    @Onno: zoals ik je al zei, die Ferrari Rosso Tom-Tom maakt je auto echt helemaal af ;)
    @Hans: gisteren gezien dat er dus blijkbaar meerdere vlammenwerpers op dit forum zitten ! Superkar, echt "puur" genieten en verbazingwekkend veel vermogen en dito trekkracht... las ik net niet dat ik ergens nog moest stemmen ??;)
    En dan "hoezo luxe Ferrari raceschoentjes.." zo'n beest tem je gewoon met de blote voetjes.

Was inderdaad een leuk polderritje... Is toch een nadeel zo'n sportuitlaat.... die dame in het blauwe pakje had eigenlijk al lang vantevoren kunnen weten dat we eraan kwamen.... 2 minuten later op hetzelfde punt passeren en het was heel anders afgelopen.... zo zie je maar weer je moet gewoon DOORRIJDEN.... :D
    Wat voor gebaren ze maakte weet ik niet. In ieder geval geen stopteken was meer zoiets van een "balen" wegwerpgebaar wat ze met die gun maakte....vervolgens sjokte ze maar weer terug richting schuilplaats.... dit had haar moment van het jaar kunnen zijn !

8. Rob360

Rob360 Karting

Apr 22, 2006
    89
    Druten
    Full Name:
    Rob van Haaren
    Haha mooi verhaal :D Ik zie het al helemaal voor me: zo'n strenge del die net te laat haar reet uit dr stoeltje omhoog lift! Als ze jullie echt had geflitst moest je wel met een heel glad praatje komen om de straf te ontlopen..

9. Tukker59

Tukker59 Rookie

May 15, 2007
    38
    Hengelo
    Full Name:
    Gerard Heuker of Hoe
    Hans je hebt mijn stem !
    Donkerblauw met beige leer is helemaal naar mijn smaak.
    Perfect !!!

10. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    En nog eentje erbij, zojuist gestemd op de mooiste vlammenwerper van Almere en omstreken....

11. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    Ik ben alweer aan het kijken naar het volgend object met 4 wielen... net de verkoper gesproken en in dit geval is het originele boekje + documenten bij transport uit Monaco naar Duitsland van de vrachtwagen gevallen danwel zoekgeraakt.
    Auto zou in Zwitserland en Monaco in onderhoud zijn geweest maar goed... bewijs... bewijs....
    Kijk, die auto die ik vorige keer in Dld. ging bekijken was dan wel helemaal rot... zat echter wel complete historie bij. Aleen een beetje jammer dat het onderhoud in 2003 was stopgezet :D
    Nu is natuurlijk de vraag, hoe belangrijk is dat boekje nu eigenlijk ? Lijkt me sowieso dat bij toekomstige verkoop een stukje historie wel handig is.
    Van de andere kant is het zo dat als iemand met een "los kabeltje" rijdt of de tacho laat "resetten" je dit toch niet of nauwelijks kunt achterhalen.
    Enige wat je wellicht zou kunnen doen is een OBDII readout en vervolgens het aantal motoruren, dat als het goed is in het computertje wordt bijgehouden, vermenigvuldigen met een gemiddelde snelheid.....

12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Diablo.
    Zonder boekjes en rekeningen raak jij die auto niet meer kwijt voor de bekende marktwaarden, geloof me.
    Er staan altijd "lage km.standen" op deze auto's en die moeten op schrift bewijsbaar zijn.

13. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ik had ook geen boekjes erbij, maar op een auto van die leeftijd zegt dat toch niet veel meer....

Dank heren overigens voor de mooie woorden en dito stemmen! :D

Hans

Edit: Nog 1 stem erbij en ik sta 3e!!! Niet gek met een GT4 temidden van bijna 50 GTB's en GTSsen.... :) Thanks guys!!!

Franc 2e en ik 4e.... sowieso niet verkeerd....

14. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Franc308, als gtb eigenaar MOEST ik natuurlijk op je stemmen.

Hans, heb nog geprobeerd om ook nog op jou te stemmen, maar dat ging niet.

15. LVV

LVV Rookie

Jul 29, 2007
    31
    Asten
    Full Name:
    Loet van Veghel
    Franc308...

Je hebt mijn stem ook.

Groeten Loet.

16. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Eeuwig dankbaar ben ik u allen !

17. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    " 't was niets" zoals de Vlamingen dan zeggen...

18. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Franc, uiteraard ook mijn stem gekregen. Echt prachtige 308 in die kleurcombi!

19. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #21769 henkie, Sep 6, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    @Fumacher

Vu, dit is echt een goede foto van u bij mijn 360 naar mijn mening ;) (En heel bijzonder: geen camera in de hand)
    Zojuist verzonden naar je: "Shell F1-promo dvd" en "against all odds".
    Image Unavailable, Please Login

20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Eigenlijk zou ik Gairo nog even weg moeten shoppen, dan is ie af. (Sorry Gairo :D )

21. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,125
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Dan moet je snel zijn. Hotels zijn ver vooruit al volgeboekt (ik heb voor de afgelopen editie al een jaar geleden geboekt en toen was het al lastig om iets in de buurt te vinden). Ook tickets moet je vooruit boeken. Het is een groot succes (uitverkocht) en dus ook erg druk, maar de sfeer is fantastisch en alles tot in de puntjes geregeld in oude stijl. Gekleed gaan in jaren 40-60 stijl is een must.

Groeten, Peter

p.s. Onno, we hebben je nog gespot op het parkeerveld

22. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Dankje Henk,

Mn camera was hoogstwaarschijnlijk verscholen achter het portier :D Peter, ik kijk er al naar uit als de foto in high res te downloaden is van je site.

23. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Dacht ik al toen ik de foto zag zonde dat ik weer eens in de weg liep :p

24. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #21774 Fumacher, Sep 6, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  25. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hoe zet je eigenlijk een signature onderaan een posting? Ik zie Henkie dat steeds doen, en kom ze her en der op FChat tegen. Hellup!!!

Share This Page