Jij bent Silver Subscribed. Als moderator ben ik automatisch Rossa subscribed. Enige voordeel: meer ruimte in je pmbox en de mogelijkheid tot een signature...
Voor de BMW piloten onder ons... http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c Zuid-Afrikaanse commercial. Beetje oud, is genomen in de tijd dat Andy Green met SSC de geluidsbarrière doorbrak... Hans
Komt voor elkaar Vu, jij nog bedankt voor jouw highres bijdrage. Dat is niet voor het eerst Gairo en vast en zeker ook niet voor het laatst Ik zit met smart te wachten op beelden van vlammende Lambo acties!
Opvallende weglating: toegang tot natuurfoto's (de grote hobby van RL), althans dat begreep ik eens van de onbevreesde god van de parallelle dimensie. @Hans Prachtig die commercial.
GvdS, zou je kunnen opletten met afk. wnt RL is ook R.Lubbers, R. Leenders of Roger_L, niet dat er verwarring ontstaat
Nee, het Private Rossa Forum staat alleen vol met financiele vragen e.d. Volgens mij heeft alleen het UK forum een PG-13 afdeling maar die is voor iedereen toegankelijk. Ik kan niks onzedelijks vinden.
@Pterps Peter, ik heb net zo'n beetje die hele 308/328 foto poll zitten lezen en men is danig onder de indruk van de reportage van Franc geloof ik. Toch mooi dat jij met zo'n laffe kermis polaroidcamera toch nog zoveel mensen over de grote zee kan laten schrikken
Hahaha. Henk, als je de weg weet is er een "verstopte" area op "rossa subscibed" waar je foto's en filmpjes kunt vinden die dingen laten zien waar je bestaan nog niet vanaf wist. Daar zul je zien dat sommige nette Fchatters, een tweede hobbie hebben. Ja,ja, ik ben 2 jaar Rossa geweest Ga nu niet vragen waar je die posts kan vinden....................
Ik geloof er niks van. Het hele Rossa forum bestaat uit 3 bladzijden met slap gelul. Weinig hits. Zeg me maar waar ik moet kijken.
Ik heb ze alle 7 vandaag gekregen -F430 Challenge -(Zwart) 599 GTB Fiorano -Challenge Stradale -250 GTO -FXX -575 GTC -F40
Je kan je vast wel voorstellen hoe Franc en ik van deze topics hebben genoten, het doet ons beide erg goed. En ik heb inderdaad de polaroid camera en lenzen onder de digitale spiegel reflex camera's (tijd voor een upgrade!)
Hey ouwe twijfelneger nog bedankt voor deze opmerking, je wilt niet weten hoeveel mensen mij afgelopen zaterdag hebben gevraagd of ik mij inderdaad tot een dergelijk Johny en Anita niveau had verlaagd..... Image Unavailable, Please Login