Dat was een goede tip die nog werkte ook ! Wat een walgelijke reportage. Wat beelden van straatracende BMW's en de Gumball-rally ertussen zetten, en de campingzender heeft weer een itempje erbij waarbij Ferrari-rijders worden gedemoniseerd (ik hoop dat ik dat laatste goed schrijf, vind dat altijd een moeilijk woord).
Kijk eens jongens.. kunnen we nog een keer het mooie bekijken en gewoon het geluid uitlaten http://www.autogespot.com/index.php?id=517
Zanti70, Bob, is het mogenlijk om foto nummer IMG 6102 parkeerplaats hazeldonk in high Res. te ontvangen? bvb, hartelijk dank.
@Heren auto(ge)spotters: Heeft iemand misschien wat info/fotootjes van een 308 GT4 met kenteken RX-96-GY?? Thanks!! Hans
Mooi stukje, vooral dat de mannen de plisie voor de gek houd, zou zo'n camera trouwens graag in mijn bezit hebben, ziet er tof uit F-chat documentaires maken met de snelheid er bij... De schrijver van Petrolhead.nl Sjoerd van Stokkum, reed mee in het ferrari uittje, en schreef er het volgende over: "Ik zat in een 360 Stradale die ze nooit hebben kunnen meten, maar met name de bestuurder van een 360 Spider was prominent in beeld. Vier rijbewijzen werden in beslag genomen, maar kwamen twee dagen later dag per omgaande post ook weer net zo snel retour. Daar heb je namelijk goede advocaten voor. De klacht: ze hebben maar een auto echt goed kunnen meten, een 360 spider, en die bestuurder was nou weer net een inwoner van Spanje. Enfin, wat SBS er precies van heeft gebakken, weet ik niet. Dat zien we vanavond wel. Publicitair buiten ze het echter optimaal uit door de beelden van de rode paarden continu te laten opdraven." http://www.petrolhead.nl/2007/09/reminder_ferrari_challenge_op_tv.php Ach, wat zal het ze ook, als je van je phantom kan overstappen in je slr 722 op een doodgewone zaterdagmiddag, dan kan je zo'n plisie toch ook niet serieus nemen, die kerel leeft op een ferrari rode wolk
Thanks Bob! Zijn leuke platen geworden!!! Ik heb 20 Mb ruimte in m'n mailbox, dus als je nog eens wat fotootjes hebt....
Vond het trouwens wel een beetje trieste reactie van meneer.. Ja we hebben overal netjes gereden blabla.. Een F50? Wat is dat? e.d. @Hans, ik ga op zoek naar foto's
Ben ik met je eens Martin. Als je te hard rijdt en je wordt gepakt moet je niet zeuren, that's the risk. punt. Blijft natuurlijk belachelijk dat zo'n politieagent denkt "ha, een paar Ferrari's. Daar ga ik eens achteraan want die zullen wel te hard gaan rijden."
Ja, hoe komt zo'n man daar nou bij?? Wij rijden toch NOOIT te hard?? (Heb net nog even de Pays Plat film zitten kijken.... heerlijk!!! Waarom plenst het nou van de regen??? Ik wil RIJDEN!!!)
Ja dat commentaar.. blegh.. ja oh jee 5 ferrari's wedden dat ze hard rijden. Zou mooi geweest zijn als ze gewoon netjes 100 hadden gereden.. @hans kan geen foto's vinden. Fu wellicht nog wel die heeft van alles volgens mij wel wat ps. Meneer Roel, Ruud is de naam
Ruud: ik herken het kenteken niet Op de RDW site kan ik ook geen gegevens vinden over deze bolide. Hoe zit het daar mee?
Is het oude kenteken van 15-YB-37, ofwel mijn auto. Vond het nogal vaag dat deze eerst een regulier kenteken heeft gehad, en later een klassiek nummer. Vandaar.... Beiden hebben in ieder geval hetzelfde serienummer, en ik herken de naam die in het dino register bij dat andere kenteken staan. Plus die auto was "first red, now dark blue", hetgeen ook bekend voorkomt. Beetje aan het pluizen dus.... Dat de RDW dat oude nummer niet meer kent klopt dus (gelukkig!) Hans
Beter zo dan andersom Hans! Je moet er toch niet aan denken je blauwe plaatje weer voor zo'n geel apparaat in te moeten ruilen... Gr. Martin
Tja, maar 5 Ferrari's die zich aan de snelheid houden zijn niet spannend voor SBSex Beeldmisbruikers, wat je overigens eerder zou tegenkomen in Blik op de Weg (wat binnenkort weer terug komt op TV, gelukkig!). Die belerende krullenkop en gefrustreerde jurist mogen van mij per direct een enkeltje Mongoolse hoogvlaktes krijgen. Het was teleurstellend, ik had op spektakel gerekend, maar het was helemaal niets. 5 Ferrari's die (iets) te hard wegrijden, volgen, aanhouden, meenemen, betalen en tot ziens, nu niet echt iets om over naar huis te schrijven. Gelijk ook overgeschakeld op een andere net, want mijn beeld begon raar te doen toen Koos Plee in beeld kwam.
Ik zie dat ik je auto nog een keer tijdens de Jubileumrit van de FCN in 2003 heb. Ik moet even het negatief opzoeken en het dan inscannen. Je houdt hem tegoed van me... Bob
Mijn welgemeende excuses Ruud. Dacht dat ik op een post van Martin reageerde. btw, je bent de eerste die me meneer noemt. Dat gebruik je toch alleen voor mensen boven de 40, zoals Henkie?
Hey iedereen, zoekend naar info omtrent aankoop van n 360 kwam ik hier terecht. Ik heb n aantal vragen waar iemand hier misschien n antwoord heeft. Ik overweeg de aankoop van n 360 met relatief weinig km en kom al snel op 90-100 K euro uit, daarnaast hoor ik de wildste verhalen over de onderhoudskosten, kan iemand mij hierover richtlijnen geven? Verder twijfel ik nog over F1 of niet, ik heb andere auto's gereden met dit soort bak (F1) (niet dat ik verwacht dat het te vergelijken is met n Ferrari) en kwam vaak teleurgesteld uit de auto omwille van de traagheid van dit soort versnellingsbakken alsook het gebrek aan ..tja hoe noem je dat.. "werken / schakelen". Mijn mening: een sportauto moet je handschakelen, langs de andere kant ... met al die files tegenwoordig (ook als je recreatief rijdt) heb ik niet veel zin in dat handgeschakel... alle meningen / adviezen hierover zijn welkom. Heb gehoord dat dit bij de 430 gewoonweg super is (boven budget!) maar dat impliceert dan waarsch dat t met de 360 nog niet zo goed was? Power garantie: wat houdt dit allemaal in? Tx G.
Hallo G. Allereerst welkom hier! Er zijn zover ik weet 3 mensen met 360's. GR 360 en henkie hebben handgeschakelde en Marco T 1 met een F1. Waar hij trouwens onlangs nog een probleem mee had. Hij wilde niet altijd meer in zijn achteruit. Henkie is de mod van hier en zal zich vrijdag pas weer melden. GR 360 is redelijk inactief maar wellicht dat je hem een PM kan sturen. Iedergeval succes met het zoeken! Mocht je trouwens een nederlandse op het oog hebben en een kenteken er van. Roep het kenteken + kleur en veel van de fotograven kunnen wel een fototje opduikelen