Ik heb een daytona gezien, dus waarschijnlijk is dat nr 28! Kun je toch nog slapen vannacht Die uitspraak van Lambo klopt. Hij zegt dat in de Challange film, die jij vorige week ook hebt gezien
Ik weet het inderdaad niet zeker, maar heeft een 365gtc/4 geen zwarte ring op de neus, meestal tenminste? Zoals Martin al zei zijn we niet tussen de auto's geweest maar zo'n ring had ik zeker gespot, bovendien heeft de 365gtc wel wat weg van een daytona (alleen daklijn en op afstand). Blijft natuurlijk de vraag: als er een daytona was waar stond de gtc/4 dan mits die een zwarte neus/ring heeft? Kortom we zullen het vanavond niet te weten komen, sorry Gairo toch een onrustig nachtje.
Hou graag alles in de gaten, en auto's is mijn passie en vooral ons merk en zeker de Daytona's want dat was de eerste Ferrari die mijn broer had. De rode op de foto was zijn eerste Ferrari en blijkbaar was 1 niet genoeg en toen kocht hij nog de grijze erbij van Kroymans. Image Unavailable, Please Login
Je zal zulke familie maar hebben - vervelend hoor! Prachtige auto's - gezien de ingescande foto lang geleden verkocht, denk ik? Onno
Zo te zien een geweldige middag gehad heren. Ik heb gistermorgen een 430 gespot in praag. Hij reed met een bloedgang over de kasseien en miste een tram op een haartje. Kon hem met de Zafira helaas niet bij houden dus geen pic. Op de A4 t.h.v. Aachen reed een zilvergrijze Gallardo met ervoor een klassieke open Ferrari (garage platen). Geen idee wat het was. Een 250/330 of zoiets. Niet zo thuis in die klassiekers. Wasen mooi tochtje. 7 uurtjes gedaan over 847km. (120pk diesel en 1x gestopt om te tanken)
Alweer 1 die de ANWB regel aan zijn laars lapt! (15 minuten pauze iedere 2 uur, was het toch?) Ik deed hetzelfde vanuit Innsbruck (987km in 7 uur), maar ik moest wel 2 keer tanken in de 550. . Gelukkig dat 'ie zo'n grote tank heeft, toch 190 l. verbrand denk ik. Valt niet mee om je gemiddelde hoog te houden - toch echt wel doorgejakkerd. Onno
Nog een voordeel van zo'n grote tank, duurt effe voordat ie vol is heb je gelijk de rust gepakt waar de ANWB mee komt. (zie boven) Gemiddelde wat ik afgelopen vakantie haalde was 122 km/u over 23 uur (niet aan een stuk doorgereden )
Pedro, ik zie al een paar dagen die zachtgele 993 turbo bij je op de oprit staan. Woont je broer tegenwoordig bij je ?
Wat pics van gisterenochtend : http://www.ferrari-world.be/Lille%2014.10.07%20page%201.htm Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het beste verbruik wat ik gehaald heb is zo'n 1 op 6.2, Peter (kan hoger maar dan gebruik je 'm niet waar 'ie voor bedoeld is!). Gemiddeld inclusief gumexercities is het zo'n 1 op 5.2. Tijdens de rit uit Innsbruck zat 'ie op zo'n 1 op 5.4 denk ik. Dus dat is dan 183l verbrand, niet 190. Ik weet het niet precies want ik heb de stand niet opgenomen. Onno