425.000 euro.... is dat inclusief stopverf ?
Die Franssen heeft leuk speelgoed staan. Mooie 550, maar jammer van die zwarte velgen. Vind ik er niet mooi bij staan. Wordt een beetje een Johnny-auto om met Belgisch jargon te spreken.
Die zwarte 550 stond in januari op het MECC ook al te koop. Weet nog dat Lenny zei: "dat is nou een mooie Ferrari". M'n sokken zakten spontaan af. Een 308 vindt ze een "johnny" auto maar dat vond ze mooi. Vrouwen, tsja......soms weet ik ook niet wat ik er mee moet.
lief doen jullie alle drie, volgens mij staat die gele F50 al een tijdje te koop daar. nee dat is echt niks voor mij ik kan niet warm of koud worden van een F50, dat is echt de enigste Ferrari die ik niet kan pruimen. sorry als ik iemand zijn favoriete wagen afkraak.
Ben niet onverdeeld fan van de styling maar die V12!!! Daar kan ik wel warm van worden, hoor. Er is een YouTube clipje van een F50 met Tubi op het rechte stuk van het oude Reims circuit. WAT EEN GELUID!!! Onno
ik heb een aantal weken geleden de eer gehad in eentje mee te mogen rijden. natuurlijk gaat het vermogen en hetgeluid nergens over, maar het disign snap ik in zijn geheel niet. 100 keer liever een F40. de eigenaar van de F 50 gaf ook aan dat zijn F 40 10 keer beter reed.
Peter, die Veyron velgen zijn veel te groot in vergelijking met de vrachtwagen. Ook loopt de hoek van de Veyron te weinig af in vergelijking met de lengte van de vrachtwagen. Maar jij bent de expert...
Voor wie het niet gelezen heeft: Last but not least is er de Ferrari 430 Scuderia. De wachttijd is zo opgelopen voor deze zalige herriemaker met 510 pk, dat er momenteel al weer druk wordt gespeculeerd met koopcontracten: bedragen van 25.000 tot 30.000 euro boven de 'listprice' vallen links en rechts. Op Nederlands kenteken kost de auto straks 281.500 euro, maar ik heb al een klant gehoord die hem voor 310.000 voorjaar 2008 als eerste wil gaan rijden. (petrolhead.nl)
WAT HEB JE GEANTWOORD, TUURLIJK KAN DAT. IK DOE GELIJK MIJN ADRES ER WEL BIJ VOOR DE UITNODIGING VAN DE OPENING VAN JULLIE NIEUWE PAND,DAN ZAL IK OOK WEL FOTO'S MAKEN. er zullen best wel heel veel beroemde mensen bij zijn. Zelfs uit italie @ henkie kunnen we niet gelijk volgend jaar een rit inplannen als hij open is, ik regel wel met Frans dat we welkom zijn