Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 929 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

de eerste is in November al in Nl (niet op nl platen) Kroy heeft zeker al 8 orders geschreven en aanbetaald.
    maar het is nog niet zeker hoeveel ze er krijgen (wat ze krijgen krijgt Munsterhuis ook)
    Kroy kan natuurlijk wel makkelijk rommelen met duitsland.

is er iemand die weet hoeveel Ferrari er gaat maken wordt het gewoon stampen of hebben ze er een eind getal aan gezet.?

2. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Ha Henk,

Mijn scud zou april/mei 2008 komen, maar volgens de laatste berichten van Salamanca sta ik ingeboekt voor 1ste kwartaal 2008. Dus het zal eind maart worden denk ik. Wanneer kwam je ook alweer deze kant op ? :)

3. Marcello

Marcello Formula 3

Sep 6, 2004
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Marcel Wallenburg
    Ik vermoed dat de gele F50 daar niet staat. De foto's lijken me in het buitenland genomen. Bij serieuze interesse kunnen ze er dan misschien wel aankomen. Maar ja, je weet het nooit hè. Als je even wilt gaan kijken, graag!
    Ben dan benieuwd naar het chassisnummer.

Groet,
    Marcel

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Dat is heel makkelijk: het eerste weekend nadat je hem hebt :D

Maar alleen als we nog even bij onze Ierse vriendin wat gaan drinken, ik zet die blonde Jamiroquai wel even buiten onder het afdak ;)

5. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Is prima Henk, mooi verdeeld zo, jij met die Ierse vriendin van mij , en ik met die blonde........onder mijn eigen afdak :)

Ik mail je nu effe over de scuderia-info die ik heb.

Groeten,

Dirk/Marbella

6. cvdzijden

cvdzijden Formula Junior

Jan 7, 2006
    570
    Numansdorp, HOLLAND
    Full Name:
    Christiaan
    Koop van de 360 Modena gaat niet door! Zeggen ze net dat het excl. kenteken is. We namen aan dat het met kenteken was, want zo lever je toch een auto met kenteken?

7. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    stelletje boeven zeg....

8. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
  9. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Christiaan,

Als het contract al getekend is is het een ABC'tje op een auto hoort een kenteken, maar zelf ben ik er zeer gelukkig mee. Geen zorgen, 360's zat te koop en het nieuwe seizoen duurt nog wel even. Jullie vinden heus een auto.

gr.,

Gijs

10. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hij was ook TE goedkoop Christiaan. Mijn auto is van eind 2000 en daar betaalde ik begin dit jaar nog EUR 10.300 aan bpm bij.
    Ik kocht hem bij Kroymans in Nurnberg (zie mijn relaas op pagina 360) en dan heb je een jaar Ferrari dealer Power garantie.
    Men zo'n auto wil je geen onverwachte kosten hebben.. dan loop je gelijk leeg.

11. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Het is geen "limited edition" zoals de Challenge Stradale, de 430 Scud is een productieauto die naast de gewone op de prijslijsten komt tot aan het einde van de produktie. Maar... ze zijn voor 2008 en 2009 toch al "los" dus wat maakt het uit. Ik vind het een prachtwagen.

12. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Misschien kan Henk zo effe wat leuke info over de scud delen met de vrienden hiero :)

13. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @heren

Trek hem maar naar binnen.... (.pdf file) Fijn lees en bestudeermateriaal ;)
    Je weet het:

*henkie
    *fchat
    *ferrari

https://vdrive.dds.nl/henkie

14. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Wat dacht je van Stuttgart-Lelystad zonder tanken in 2:20 uur?? Is toch ook al snel een km of 700.... :D

Groetjes uit een zonovergoten LA heren. Ik had voor mezelf een MX-5je gehuurd hier. Na 90 minuten wachten bij Hertz en NEE zeggen tegen een "upgrade" naar een 4-persoons ugly-Saturn kwamen ze dan toch eindelijk met een auto op de proppen. Een Nissan 350Z cabrio. Ook een best leuk bakkie! Maar welke idioot heeft ooit bedacht om een automaat erin te stoppen? opknopen die vent!! Geef je gas, gaat ie eerst 3 seconden heel veel herrie maken, voordat er eens wat gebeurt. Zonde van zo'n auto! Peter (Lambo) zou trots op me zijn: de 350 heeft dezelfde vaderlandse kleur als zijn ride...

Maar goed, ik ga zo eens kijken of er op Sunset Boulevard nog ergens een ontbijtje te halen is.... :D:D:D

Veel plezier daar in NL, en ik baal als ik die foto's van afgelopen zondag zie. Had er graag bij geweest....

Hans

15. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
  16. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Voor mij is het ook de F40, hoor, Paulus! Wat een beest. Wel was het frappant dat in de Supertest van EVO magazine 2 jaar geleden (288GTO, F40, F50 en Enzo), de F50 als favoriet werd aangemerkt. Tweede plaats 288GTO, dan F40, en Enzo was laatst.... Niet geheel conventioneel oordeel! Leuke en goede test om te lezen overigens, aanrader.

Onno

17. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

wie heeft deze test digitaal en kan hem hier plaatsen?

18. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

das een k*t verhaal zeg wel jammer maar in de winter komt er toch weer zat moois te koop. geduld is een schone zaak.

19. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    We zijn het eens, Henk. Bloedgeil ding.

Onno

20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    De reden dat ik vrij zeker ben dat dit geen shop is heeft te maken met de hoek waarin de Veyron is gefotografeerd, je kan deze auto niet zo fotograferen vanuit deze hoek/standpunt wanneer hij op de weg zou staan. Daarnaast klopt de loop van de lijnen waarmee de auto opgetild moet worden (zie weerkaatsing in het bodywork). Dat zijn typisch dingen die mensen zouden vergeten wanneer ze iets dergelijks zouden shoppen.

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Dat was idd verbazingwekkend, ik heb dat stuk ook gelezen toen. Ze gingen lijnrecht in tegen alle andere tests die er ooit waren geweest over de F50. Ik ben bang dat ik het artikel niet meer op mijn comp heb staan, maar ik zal nog even zoeken.

22. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Sorry, Paulus, heb voor je gezocht maar helaas staat deze niet op de EVO website. Ik heb het artikel in Nederland, kan dus pas op 10 november voor je scannen.

[EDIT] Oh kijk eens aan, op Pterps kunnen we rekenen!

Wel nog een andere leuke test gevonden: Ford GT vs 360 CS vs Gallardo.

http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/49290/ford_gt_v_360_stradale_v_gallardo.html

Henk - volgens mij ben jij op dit moment je 430 Scuderia aan het samenstellen, of niet! :) Ik ook trouwens, erg leuk om voorbereid te zijn voor die lottowinst.

Onno

23. 348 HOLLAND SUPER JUNIOR

348 HOLLAND SUPER JUNIOR Formula Junior

Nov 30, 2006
    471
    Full Name:
    Bramgtdvbtrccv
    Wat een verhaal man! Ik ken dit soort ze vonden het zeker nog gek ook dat je er een kenteken op wil.

Wat een weggooier!

Bram

Share This Page