Prachtige auto Jolanda en Onno! 355 spider is simpelweg bloedmooi, evenals de 348 spider waarvan ik deze week nog eentje mocht bewonderen. Wanneer krijgen jullie hem?
en nou int nederlands je weet mijn opleiding, dus dit gaat niet lukken het zal wel weer een *&^%v opmerking zijn. het kan wel eens een lange winter worden hier.
Getverderrie. Das niet leuk. Kans dat ik ze ken is niet groot, maar wel aanwezig. Hmmm, nou twijfel ik ook of ik het internet eens moet gaan naspeuren voor meer info.... Toch bedankt Gijs.. Hans Edit: ik ken ze niet. De slachtoffers zaten in een kistje van vliegclub Rotterdam. Het andere toestel heb ik zelf ook nog wel mee gevlogen, is van de vliegschool waar ik les heb gehad. Wat ik uit de verhalen opmaak is dat het landingsgestel van de Fuji op de staart van de Cessna terecht is gekomen. De Fuji heeft een grote blinde hoek aan de onderkant en de Cessna aan de bovenkant. Ze hebben elkaar waarschijnlijk nooit gezien. En te oordelen aan de hoogte kwamen ze gelijktijdig op het vliegveld aanvliegen om te landen.Ik ben benieuwd wat hier voor verdere maatregelen t.a.v. radiogebruik uit voort gaan komen.... Altijd klote als zoiets gebeurt. Is gelukkig heel zeldzaam...
Wij gaan hem 14 Januari halen,helaas dus geen nachtrit voor ons. Bedankt Paulus maar heb alles al geregeld ook de bpm. Jolanda
De ballen van een Superamerica bedoel je? (of van de 4-liter Testa Rossa, het is maar wat je belangrijker vindt: chassis of motor).
Gaan we ingewikkeld bijdehand doen Pietro? ;-) Heb je die Impreza Turbo nu al eens verkocht, of wacht je net zolang totdat je er een klassiek kenteken voor kunt krijgen? Het is nodig tijd voor een Ferrari, kun je een keertje met de F-Chat mannen meerijden. Iets langzamer dan die Uruburu misschien, maar dan wel met "emozioni" Ciao! Marcello
Heb reeds meer geboden, maar niet te koop, en als Kroy de wagen verkoopt zou het netjes om mij eerst te bellen,dat is namelijk de afspraak. Toen mijn broer de auto aan Kroy verkocht was de afspraak bij verkoop eerst ons aanbieden.
Marcel, Ik heb jouw karretje gevonden , nog even losweken en dan een 3 liter 12 cylinder op transport naar Apeldoorn.
Ik zit op schema (vóór m'n veertigste een Ferrari) en dan hoef ik de Scooby ook niet weg te doen. Tenzij de Ferrari prijzen plots enorm de pan uit gaan rijzen (en dan heb ik het over "instapmodellen", niet over 330 LMB's!)
Dit vind ik nog eens fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd en een betere keuze had je niet kunnen maken. Een spider in Zeeland, volgens mij de provincie met de meeste zon-uren in Nederland!! WOW!!! Bob
Jolanda, Onno....van harte gefeliciteerd Jolanda, je ziet er erg blij uit achter het stuur Ben erg blij voor jullie
Tover ik zo even uit mijn broekzak: laatste nieuwprijs € 257.241 nieuwprijs 2002 € 257.241 nieuwprijs 2001 € 257.293 nieuwprijs 2000 € 255.024 nieuwprijs 1999 € 249.851 nieuwprijs 1998 € 232.109 nieuwprijs 1997 € 232.109 nieuwprijs 1996 € 232.109 http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=12543&cache=no
Ik kan morgen ochtend wel even nakijken wat ik in mijn archief terug kan vinden. Edit: hoeft dus niet meer....
Ik zou al blij zijn met een 308 GT4 Dino, maar dat blijft nog wel even dromen. Onze kinderen zijn nu 2 en 4 jaar, dus ik heb voorlopig even andere prioriteiten. Misschien ooit in de toekomst? Wie weet? Ciao! Marcel
Hoezo AL blij zijn me een GT4???? Mijn zoontje is 4 en vindt het prachtig om achterin te zitten. Zo'n Dino is echt ideaal voor dat kleine grut!!! Hans Morgen en zondag ontmoet ik wat locals hier in LA met GT4's. Gaan we met z'n drieen wat canyons aan stukken rijden. He, wat rot allemaal weer....
Dat is prima, een 250 whatever lijkt me ook wel wat om mee te beginnen, laat maar komen! Ciao! Marcello
Dat is echt mooi Hans! In februari hadden wij dat ook gedaan! http://www.youtube.com/watch?v=ofjfvf3-1Xc
Hoi Hans, Ik vind de 308 GT4 Dino ook prachtig, en schijnt door de korte wielbasis te rijden als een kart. Welke had jij ook alweer, kenteken? Ben benieuwd of ik die auto ken... Ciao! Marcello www.ferrariregistry.nl
15-YB-37 dus, zie ik nu op foto's van de laatste meeting. Mooie auto, tan interieur, super! Kenteken ken ik niet, zou ik het chassisnummer mogen weten? Kan ik effe checken of ik deze al ken.. Ciao! Marcel