Het is hier een graad of 40. Regenseizoen is nu definitief voorbij en het is meer en meer stoffig aan het worden. In november wordt het dan kouder en in december is het een akelige 12 graden 's nachts en 25 - 30 graden overdag. Mensen sterven van de kou hier in Mali in december....is mij verteld tenminste. Die van mij gaat nog niet onder het doek, iig, ze heeft nog wat werk te doen en dan mag ze 3 - 4 maanden rusten. Onno
http://cgi.ebay.nl/Ferrari-308-Emergency-Light-328-Mondial-etc_W0QQitemZ330176093966QQihZ014QQcategoryZ10380QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem misschien wat voor 1 van de heren hier er zijn zat wagens waar hij in mist. hij zat volgens mij bij de 328 de rest van de modellen weet ik niet. Let wel op loopt vandaag om 19.10 af.......
Het filmpje was boeiend maar ik ben nog steeds bezig door het commentaar te waden. Wat een ongeloofelijke Neanderthalers bevolken You Tube!! Een filmpje over een Ferrari wordt een reden om a) te klagen over hoe lelijk nederlands is, b) hoe Amerika het beste land ter wereld is, c) hoe rijke mensen een klein 3e been hebben en d) dat iemand die een Ferrari hebben vanzelfsprekend gierig zijn. Zucht. Nu weer even over de video - de idioot die deze muziek erbij gezocht heeft en besloot dat dat beter is dan het V8 geluid dient tegen de muur gezet te worden. Onno
Niks ingewikkelds aan Paulus, had het over het filmpje van de 430 Scuderia (Media Test Drive). Ben dit weekend zelf ook bezig met een Test Drive: Image Unavailable, Please Login
Rij je zeker niet mee voor schut, zo'n "dieseltje"... Het blijft alleen wel een duitse auto. Gr. Martin
Wie heeft er enige idee wanneer de eerste 430 Scuderia('s) in Nederland (of Belgie) te verwachten zijn!? Gr. Martin
Het was weer een mooie qualifi! Helaas niet live mee kunnen maken, maar een maatje belde me de uitslag door. Morgen zal ik de race eveneens moeten missen, omdat ik in Zolder ben voor de FIA GT races. Ik heb deze serie nooit gevolgd, maar er rijden dus 430's, 575's, Murci's, Gallardo's, DB9's etc etc mee. De F1 zal ik wellicht in een cafe oid moeten volgen. Gr. Vu
Balen hoor Vu! Heb je een speciaal pasje zodat je nog mooiere plaatjes kan maken!? Oke, en moet ik in november dan in het noorden of midden van Nederland zijn? Wellicht het zuiden? Of in Belgie? Gr. Martin
Super ! gelukkig is het allemaal weer goed gekomen Veel suc6 met foto's maken, maar dat komt denk ik toch wel goed ?!
Ik heb dit weekend een perskaart weten te bemachtigen via mn Poolse vriend. Veel studiewerk omtrent het circuit heb ik echter niet kunnen verrichten, maar de FIA GT race is pas laat in de middag waardoor ik tijdens het voorprogramma het circuit kan verkennen. Gr. Vu
Hmmm, life's just gotten better.... De vriend waar ik hier logeer in LA blijkt een BMW Z8 te hebben. Je weet wel, die roadster met BMW 507 looks op basis van de vorige M5. 400 pk onder de kap, etc. Of ik hem een beetje zou willen helpen om wat miles op de teller erbij te zetten, want hij komt er niet aan toe om dat ding te rijden. En dus staat m'n 350Z in de parkeergarage en heb ik nu een BMW sleutel in m'n zak zitten. "Rij maar zo veel je zin hebt" Vanavond al flink aan het cruisen geweest samen, op weg naar een super restaurant. Man, wat een aandacht heb je in zo'n apparaat! He, wat naar toch weer. Morgenochtend afgesproken met twee GT4 eigenaren hier. Tegen die tijd is de kater van gisterenavond ook wel weer verdwenen (was 7:45 vanmorgen dat we thuis kwamen), dus het wordt weer leuk! (sorry guys, moet even Henkie gek maken. Had hij maar mee moeten gaan.... )
Veel plezier Vu, de GT races zijn erg leuk om te kijken, inderdaad veel verschillende type auto's die een flinke herrie weten voort te brengen. (vooral die hamerende V8 van de Corvette's). We zien de foto's wel weer verschijnen. Image Unavailable, Please Login
Ik heb nog wat video's gevonden van Ferrari's op de Stelviopas: http://www.youtube.com/watch?v=APiPi3GveMQ http://www.youtube.com/watch?v=osqzb3J3Fic&mode=related&search=Stelvio%20Pass%20Rover%20825%20czechwrecks%20crx%20Team%20Insaner http://www.youtube.com/watch?v=rVGJlo_FFA4