FORZA FERRARI!!!! Wat een race! Ik geloof het bijna niet, maar t'is toch zo: FERRARI WERELDKAMPIOEN 2007! Wat heb ik plots lust om toch naar die Finali Mondiali te Mugello te gaan, volgend weekend! Wat wordt het daar een feest!
YES! En ik had net mijn zus aan de lijn: mijn neefje is (weer) Nederlands kart kampioen geworden, dus dubbel feest!
Geniaal! Wat een spanning, en wat een resultaat. Echt geweldig! Zo zie je maar, als een Ten Brinke een Ferrari koopt komt het dat jaar wel goed (mijn broer kocht zijn 328GTS in het weekend dat Schumi voor het eerst voor Ferrari won, oktober 2000)... Verdiend voor Raikkonen, maar ik was ook erg blij voor Hamilton geweest - een waardige kampioen voor de toekomst. Onno
t zal wel een domme vraag zijn maar waar wordt dit gehouden. kan je ergens entree bewijzen kopen of gaat het op invitatie (zo ja van wie)
Geen A of B! Wel P ( voor "Poetsers"!) Maar kijk eens naar de promoties van Brussels Airlines: Werkelijk geen geld, kijk maar: http://www.brusselsairlines.be/nl_be/offer/promotions/p2p-promotion-display.aspx Mugello ligt bij Firenze, wie gaat er mee?
Ik zie je staan inderdaad SOAP BOX op zaterdag aan het einde van de dag en op Zondag ochtend (wel vroeg hoor) en als hekken sluiter Zondag middag voordat we met de vrije lappen (in 430's) aan de gang gaan
Mugello ligt bij Firenze, wie gaat er mee?[/QUOTE] kom maar op. zeg maar wat ik moet regelen. die italianen worden Gek.
Deze Enzo op NL kenteken stond een aantal weken geleden bij Kroy buiten. Weet iemand van wie deze is? (88-SZ-LP) Image Unavailable, Please Login
Op het Circuit van Mugello, ligt op zo'n 30 KM van Firenze! Hier is een link naar de Site van 't Circuit: http://www.mugellocircuit.it/english/index.htm
kom maar op. zeg maar wat ik moet regelen. die italianen worden Gek.[/QUOTE] denk je aan vliegen of aan rijden? 't Is een heel eind rijden, hoor! Maar wel goedkoop als we met een man of 4 à 5 gaan!
denk je aan vliegen of aan rijden? 't Is een heel eind rijden, hoor! Maar wel goedkoop als we met een man of 4 à 5 gaan![/QUOTE] maak mij niet uit laat maar horen, ik wil best rijden als dat de voorkeur heeft ik heb er een prima wagen voor.
World Finals Hospitality 2007 Individual Pass 10/25/2007 - 10/28/2007 Ticket purchase allows the client to park his/her Ferrari in the reserved parking area. The car must be registered using the field provided in the purchase form. Entrance for children under twelve years is free of charge. Passes must be in any case requested using the following purchase form. It is possible to purchase the ticket for lunch on Saturday 27th October (not included in the offer). Passes must be collected from the Accreditation Centre. Net price per individual pass : 120.00 euro Net price for Lunch on 27th October per person: 45.00 euro kaart is voor 4 dagen inc 1 parkeer kaart. alleen nog een hotel vinden?
Dank je. Zijn naam is Ruben van Kampen. Het was nog een heel gedoe en het kwam er op neer dat in 1 weekend vier races verreden zouden worden en hij heeft ze allevier gewonnen (seniorenklasse en hij is nog maar 15).
Op de terugweg kreeg ik het goede bericht dat Kimi kampioen is geworden. Geloofde het niet, maar bleek dus toch waar te zijn Wat geweldig!!! Forza Scuderia Ferrari! Zolder was erg leuk. Ik ben Guy en Michael nog tegengekomen. Veel heb ik niet kunnen verstaan, want het kabaal van de GT's was overdenderend! Maar Guy, ik kom je echt overal tegen op toevallige momenten. Erg leuk je te zien! Foto's moet ik nog bekijken...maar denk dat er wel wat bruikbaars tussen zit. Gr. Vu