Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 938 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    *Dank voor de complimenten. Met de perskaart had ik echt de beste plaatsen op de baan (soms ook te dicht op de baan....dan doe je het wel ff in je broek:D)

*Cor: ik denk dat ik je bericht over het snookeren snap....was die chinees " Fu" aan het spelen?:) Ik zag m eerder van de week ook al op tv haha. Af entoe kijk ik er eens naar....vind o'Sullivan erg goed spelen.

*McLaren is echt zielig als ze in hoger beroep gaan. Alsof Hamilton (met zijn illegale auto) wel voor de BMW was gegaan als de brandstoftemperatruur in orde was......dacht het niet.

2. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Toch heb 'jij' gewonnen. hahaha

3. 355_Challenge

355_Challenge Formula Junior

Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
    #23428 355_Challenge, Oct 22, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Hier ook enkele beelden van de FIA GT ronde 10

http://www.vandeveldephotography.com (events)

VU, foto's zien er goed uit yoh! Voor het hek staan maakt best wel verschil heh;)

Zoals ik op het circuit al aan gaf heb ik het hele weekend met die trage 350D zitten stoeien. (arrgh wat een ramp, maar beter dan geen camera.) Ik zal blij zijn als ik m'n eigen camera weer terug heb.

Circuit Zolder is nu ook niet direct het meest beste circuit voor foto's. Doordat het circuit voor een deel (het beste deel voor foto's) in de bossen ligt is het erg moeilijk goed licht in de foto's te krijgen.
    Image Unavailable, Please Login

4. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  5. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Pterps, geweldig foto's weer van de laatste tunneltocht op je site. Bedankt.

6. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Mooie platen Michael!

Onno

7. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #23432 Fumacher, Oct 22, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Michael, je hebt er ook prachtplaten tussen zitten zeg! Die shots waarbij de auto frontaal in het beeld zitten vind ik erg mooi. Hierbij ook eentje van mij.

Peter, bedankt voor de pix van de tunnellentocht. Leuk dat ik te zien ben achter in de Focus :)

8. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Dit is een erg interessant interview: http://www.formula1.com/news/interviews/2007/10/7014.html

McLaren's auto voor 2008 is kennelijk nog lang niet goedgekeurd en krijgt verder onderzoek naar gebruikte Ferrari technologie.

Wordt vervolgd!

Iets wat ik ook niet wist, is dat Mosley suggereert dat Alonso een van de "Dark Princes" is, deel van het complot.... Hmmm, Alonso, waarom verbaast me dat niet echt ?!?!?!?

Onno

9. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    +2 (=wilma en fred)

@ Paul: Waar blijft die waanzinnige tunnel film? met muziek en donderend motor geluid? Moet ik de Maffia server al leeg maken?

10. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Zeer knappe foto's alweer!

Guy

11. 355_Challenge

Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël

Ja die frontale shots zijn altijd wel speciaal (zeker met de lichten aan) Alleen had ik zelf wat problemen met de sluitertijd. Moest laag blijven vanwegen de lenssterkte. Hoe zat dat bij jou?

Nu Zolder voorbij is kan ik mijn fotoboek afronden.

12. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Mocht je je foto's door mij willen laten bewerken, stuur ze dan zo gelijk maar even door. Rest van de week heb ik niet zo veel tijd. [email protected]

13. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik had meer moeite met het diafragma (wat betreft de frontale shots). Wilde deze zo laag mogelijk houden, maar dat viel niet op +/-200mm.

Met panningshots, had ik verder niet echt moeite met hoge sluitertijden eigenlijk.

Die man met wie je meeliep gedurende de dag, is dat de fotograaf van de Lambo Club Nederland?

14. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Als het goed gegaan is heb je een aantal foto's ontvangen (1 voor 1 verzonden) dit gaat niet altijd vlekkeloos dus als niets ontvangen heb moet ik ze nogmaals zenden , Ik hoor wel

GR Fred

15. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    denk je aan vliegen of aan rijden? 't Is een heel eind rijden, hoor!
    Maar wel goedkoop als we met een man of 4 à 5 gaan![/QUOTE]

zijn er nog ontwikkelingen!

16. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    @Vu: Ik ben vanmiddag even aan het oefenen geweest op vliegveld Niederrhein. Daar werd gereden door de stichting Rally for kids. (zieke kids meerijden met rally auto's). Ik ben wel tevreden over deze EVOkever foto (Let op Porsche !!!) Ik zal hem hier als link plaatsen, anders krijg ik problemen ;)

http://www.imagehosting.com/show.php/1285934_4307bypterps1265aan.JPG.html

@ Fred, ik doe mijn best, ga nu beginnen.

17. 355_Challenge

Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
    Mijn diafragma ging niet verder dan 5.6 waar het normaal 2.8 is. Dat is nogal een flink verschil.

Nee, hij heeft een eigen Lamborghini magazine (Lambocars) Volgens mij heeft hij ook wel contacten met de Lambo fabriek, dus niet zomaar een Lamborghini freak die een eigen blaadje maakt.

18. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Doe Mark de volgende keer de groeten van me, toffe gozer.

19. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
  20. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @heren
    Gistermiddag kreeg ik nog even een kort bezoek van Wim uit Beesd met zijn 550 Maranello. Hij belde dat hij even langs kwam.
    Sta ik buiten te wachten.. hoor ik in de verte een lawaai alsof de Luftwaffe overvloog vanaf de provinciale weg en zie hem voorbij spuiten.
    Zijn glimlach later sprak boekdelen, Alex Forza had even een Tubi onder het stof vandaan getoverd. Daar knapt zo'n auto een heel eind van op zeg.
    Maar dat wist Onno al..

21. 355_Challenge

Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
    wat is de wereld toch klein heh!? :)

22. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik vroeg me vandeweek al af hoe het met Wim is. Lang niks van gehoord hier op de site!
    En die Tubi heb ik bij Onno zijn auto mogen ervaren, echt mega goed.

@ fred: is verstuurd.

23. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Afgelopen vrijdag eentje gespot toen we net een van de hipste tenten van LA van het moment uitgerold kwamen (de lobby van het Marriot hotel!!! Men is hier een beetje raar... people zoo). Maar als ik heel eerlijk ben vond ik er niet veel aan... Het ding klonk als 2 locale stadsbussen. Die hebben hier ook een dikke V8... Ongeveer net zo luid ook.

@Henkie: op speciaal verzoek net een ritje Venice Beach, Santa Monica, Pacific coast highway, Malibu gemaakt en overal waar het maar een beetje kon fotootjes van de Z8 geschoten. Jij had toch een foto van een rode 360 en een rode Z8? Ik heb "mijn" zwarte Z8 maar eens naast een zwarte 430 spider gezet voor wat plaatjes. Volgen zodra ik weer thuis ben... :D

Jammer dat een 2e hands Z8 nog altijd zo'n 120.000 euro kost thuis. Want wat een beest is dat zeg. Fijnste auto waar ik ooit in gereden heb. Vergeet de afkrakerijen van Clarkson en vrienden. Dit is echt een top auto! Ik ben hier overigens zo'n beetje de enige die met z'n dak open rijdt. Het is 25 graden en het zonnetje schijnt volop, en 95% van de cabrio's heeft hier z'n dak dicht. Had ik al gezegd dat ze hier niet helemaal goed bij hun hoofd zijn????

Donderdag weer thuis jongens. Gaan we nog wat rijden dit weekend???

Saluti a tutti,

Hans

24. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Een zwarte Z8 en 25gr, moet helemaal goed zijn! Nog verschroeid daar?

25. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Lekker kleurtje opgedaan ja. Bruin, niet rood.... En als je de bosbranden bedoelt: de rook die gisteren over zee hing, komend uit de richting van Malibu, lijkt nu al een behoorlijk stuk minder te zijn. Geloof dat ze het wel weer onder controle gaan krijgen hier....

En ja, ik vermaak me hier wel. Zou wel kunnen wennen aan dit leventje zo. Kan iemand me misschien 10 miljoen lenen? Je krijgt het weer terug als ik uitgefeest ben.. :D

Share This Page