@Hans Jongen.. wat een trip maak jij daar. Daar zou ik echt alles voor over hebben.. geweldig. Ik denk dat je maar even een nieuw thread moet opstarten want hier moeten veel foto's geshowd worden ! Tuurlijk gaan we rijden... het vriest hier nu (-2 !!!) maar zaterdag wordt het weer 15 graden.. dus hij moet nog even de schuur uit...
@heren Morgen weer genoeg te kijken na verkleinen. Dirk (Marbella) heeft een vracht foto's gemaakt van de intocht met zijn maten in de haven van Puerto Banus zondagmiddag. Ook inderdaad een heel vervelende lokatie.... Image Unavailable, Please Login
Je vraagt je soms af wat onze voorouders bezield heeft om in die drassige koude uithoek van de wereld hun biezen neer te gooien en er te gaan wonen, nietwaar?
Hoi Hans, 't is niet omdat opa en oma nog leven dat je er precies naast moet gaan wonen natuurlijk he....tenzij je nog een (zware) erfenis te goed hebt Ik heb een hoop foto's, ook enkele waarop de plaatselijke temperatuur te zien is, morgen stuur ik die effe door naar webguru Henk en die flikkert de leukste wel hier neer dan. Groeten vanuit de Rimboe Dirkske
Ben al aan het kijken in welk buitenbos ik me eens zal gaan vestigen Dirk. Geen erfenissen meer in het vooruitzicht. Alleen een kleine hummel die bij zijn moeder woont en toch ook zo af en toe pappie wel eens zou willen zien. Dus al te idioot van bij die koude polder vandaan moet het ook weer niet worden... Hoe is de IT markt bij jou daar? Ik lijk een gave te hebben voor het perfect uitvoeren van website bouwactiviteiten, vormgevers met commerciele jongens laten praten, politiek linksaf te prullenbak in bonjouren zodat ik de programmeurs kan vertellen wat ze nou precies moeten doen. Alles, behalve ZELF met het gouden idee komen..... Ik zit hier in huis bij de eigenaar van een online credit card broker met 40% marktaandeel in de adult sector. Hij verdient elke maand netto genoeg om een nieuwe 599 te kopen - inclusief de BPM die ze hier natuurlijk niet kennen - en er nog een tankwagen of 5 benzine voor te hebben ook. Jij lijkt het ook best aardig te doen daar. Vrijdag op een feestje geweest van nog zo'n internet koning die zich afvroeg of hij nou nog voor 1 miljoen een binnenhuisarchitect door zijn interieur moest jagen voordat hij het zou verkopen, of dat het zo eigenlijk wel goed genoeg was. Waarom verzin ik zelf nou nooit eens iets goeds??? Ach ja.... Er staat een Ferrari in de schuur en een vliegtuig in de hangaar. Wat loop ik nou te zeuren????
Hey, goed nieuws!!! Ja, zo'n Tubi is geniaal. Mooiste vind ik nog dat ze ook nog goed mee te leven zijn als je normaal rijdt - het is een goed compromis. Voor het compromisloze werk moet er nog maar eens een Scuderia komen... Trouwens, zoals Pterps zei, waar ben je Wim? Al een tijd geen post van je gezien. @Hans: Tja, jongen, het kan altijd beter. Zo erg is Nederland echter niet - als ik hier uit het raam kijk zie ik wel iets anders. Ik heb hier in mijn kantoor mijn 550 aan de muur hangen en mijn Malische collega's kijken er met ongeloof en verwondering naar. Ze hebben nog nooit een stuk asfalt zonder ezels, kippen, geiten en 50-jaar oude Peugeotjes gezien, laat staan zo'n auto in actie. Afrika is altijd goed voor een beetje perspectief. Vind het trouwens erg tof dat de Z8 je zo bevallen is, altijd een wereldauto gevonden en ik ben blij dat 'ie zo rijdt als 'ie eruit ziet! Geniet nog ff van je trip! Onno
Mooie verhalen Hans! En wij maar keihard aan het werk hier! Vanmorgen zelfs ijs op de ramen, dus krabben!! Z8 is idd gaaf. Tijdens de laatste Mille Miglia was de Z8-club er ook. Reden gewoon een stuk of 30 achter elkaar in alle kleuren! Gaaf om te zien! 120K vind ik echter wel teveel voor zo'n ding hoor. Doe mij maar een 360 Modena dan.
Toffe verhalen Hans! Komt me allemaal bekend voor hahha! Moet echt een keer weer terug Mocht je nog tijd over hebben ga dan eens langs 1001 Crescent Drive! Vlakbij het Berverly Hills Hotel Image Unavailable, Please Login
@heren Dirk stuurde mij nog een aantal plaatjes van een zonovergoten Marbella en omgeving van afgelopen zondag. Ik zie de temperatuurmeter op 25 graden staan op de achtergrond... heel vervelend allemaal. Het is hier maar een trieste bedoening met het weer, gelukkig eind van de week beter... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
niet normaal he een witte, helemaal super. wat denk je van een witte 430 scuderia met twee strepen er op. oww oww oww wat zou dat mooi zijn niet wit wel erg stoer http://video.google.com/videoplay?docid=2694474185373538108&q=scuderia+fifth+gear&total=5&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Dan kan ik je (waarschijnlijk) blij maken. Ik ken iemand die zijn 430 gaat vervangen voor een witte 430 Scuderia met 2 strepen. Alleen is er nog geen datum.
Je hebt wat opgestuurd maar geen geld ontvangen? http://pages.ebay.nl/help/tp/questions/nonpaying-buyer.html
nog niet opgestuurd gelukkig. ik zat al een dag te dubben en had het idee dat er iets niet klopte. gelukkig feedback van Ebay dat ze probeerden me te *&^&*% kom ik goed mee weg.
Beetje actie in de tent mannen... heb even een sublieme download geprepareerd... Uitgebreide rijimpressie met Tiff Needl in een rossa Scuderia door de italiaanse straatjes (zeer mooie opnames...) Daarna op de grens over Fiorano met een grigio Scuderia op jacht naar het ronderecord van de Enzo.. 8 minuten 92MB DivX codec. GENIETEN MAAR ! (rechter muisknop, opslaan als...) Downloadsnelheid >600kbs Zoals je weet: *henkie *fchat *ferrari https://vdrive.dds.nl/henkie
Zie net die link van Paulus pas naar die googlevideoyoutube versie.. Nou, het was in ieder geval goed bedoeld en in veel hogere resolutie.
Hallo allemaal, Vandaag waren we naar Dusseldorf geweest om de stad wat beter te leren kennen en om autos te kijken. Maar na een gezellige dag Dusseldorf komt er als afsluiting nog een leuk gedeelte. Met een beetje hulp van de mensen van Ferrari chat is er geregeld dat we een kijkje mochten nemen in de plaats Oss bij Forza Ferrari Service. Bij Forza aangekomen werden we uitgenodigd door Alex Jansen voor een kop koffie. We konden al onze vragen bij deze meneer stellen over Ferraris en kregen hier eerlijk antwoord op. Bijvoorbeeld wat er kapot kan gaan aan sommige modellen en wat er juist weer goed aan is. Dit werd eerlijk verteld en dat is niet overal zo .. Gewoon een eerlijke meneer en dat is ook wat waard. Na gezellig te hebben gepraat werden we rondgeleid. Zo namen we onder andere een kijkje in de werkplaats. Je kon zien hoe alles netjes werd uitgevoerd. Dit was totaal geen probleem. Genoeg bijzondere speeltjes om uren lang naar te kijken. Overal mocht je vragen over stellen en dit werd duidelijk en leuk uitgelegd. De Ferraris die te koop staan zijn ook niet misselijk en je ziet zomaar dat het eerlijke autos zijn en niet van die autos met een schadeverleden. Genoeg mooi spul. Voor het aanbod verwijs ik naar de site. www.forzaservice.nl Kortom een dag om nooit te vergeten bij de gastvrije Forza Ferrari Service in Oss. Ik hoop dat Alex Jansen dit nog leest. We willen hem ook nogmaals bedanken dat we mochten kijken.
Zo te horen hebben jullie een fantastische middag gehad. Het zal jullie ook niet vreemd in de oren klinken dat wij daar vaak met plezier komen.
OK, welke kleur strepen ga je dan voor Paulus? Persoonlijk vond ik de Azzuro California met grijze strepen die in een filmpje voorkwam apart en sjiek. Maar hij is mooi in alle kleuren! Tiff's test is geniaal. Veel te kort, helaas! Heeeeeel erg bedankt voor de download, Henkie! Onno