Zoals Henkie al zegt, je ervaring is zeker niet uniek - dit gebeurt de meeste mensen die bij Alex langs gaan (en dan bedoel ik niet alleen de koffie). Je begrijpt dat ik erg blij ben dat mijn 550 daar gestald staat, en je zult niet verbaasd zijn dat ik sinds ik de auto bij Alex gekocht heb geen enkel probleem heb gehad met de auto in de 8000km die ik gereden heb. Topgozer, topservice. Onno
Nog twee tests van de Scuderia: Auto Motor und Sport: http://www.youtube.com/watch?v=crc1DDEhMNQ Autocar: http://www.youtube.com/watch?v=A12_sIup1nY
He, in totaal 4 nieuwe videos van de Scuderia voor ik aan het werk ga. Dat is nog eens wakker worden! Bedankt Peter voor die laatste twee! Onno
Inderdaad Onno, Azzuro California staat de Scuderia erg goed. Zo stond ze volgens mij ook in Frankfurt. Een auto die toch al zo wild is van uiterlijk en karakter, heeft wat mij betreft geen schreeuwkleur nodig. Wit zou ook een apart effect geven, maar ik vrees nog steeds dat wit een modekleur is. Ikzelf ben niet overtuigd. Wat die filmpjes betreft: Wat moet de Scuderia een ongemeen fantastische auto zijn. Ik zie mij er werkelijk voor aan om (once given the choice) de Scuderia boven een Enzo te verkiezen. Ik ben in ieder geval helemaal verliefd.
Ook ik keek de beelden met veel plezier. Ben benieuwd wat Spee zou denken bij het zien van dergelijke beelden, al heb ik een vermoeden. Weer het fijne thema: de beste kleur. Baby blauw (zo noem ik het maar) doet het niet voor mij, dat past niet op zo'n hardcore auto. De strepen voegen weer weinig toe, hoogstens maakt het onderscheiding mogelijk voor derden, lekker belangrijk. Zwart (de CS van Maronier is het bewijs). In een wilde bui zelfs matzwart of de kleur die Hamann op een F430 spoot ter gelegenheid van de IAA (mat grijs) zijn kleuren die bij die auto passen. Rood is natuurlijk altijd goed. Opvallend is dat men het aluminium in het interieur uitvoerde in "Grigio Corsa" (omdat de lasnaden dan beter zichtbaar zijn?). Zwart zoals in de CS zou het moeten zijn, dat lijkt geen optie.
Ferrari to follow in Starbucks footsteps: 40 retail stores coming Dont worry; Ferrari isnt going to start selling coffee. But like the Starbucks franchise, which seems to open a new store every 5 minutes (exaggeration), Ferrari said Monday that it is kicking off an ambitious development plan to open over 40 Ferrari retail stores within the next five years throughout Europe, North America, Asia and the Middle East. Recently the auto maker opened a new Ferrari Store at the El Prat International airport. Even though the retail stores are way to help promote the Italian Stallion, Ferrari says it has a retail turnover of more than 25 million euros ($35.4 million). The Italian auto maker just opened a new store in Abu Dhabi in November and also plans a new store in Moscow followed by Singapore, Macao and Honolulu in 2008. Bron: http://www.egmcartech.com/2007/10/23/ferrari-to-follow-in-starbucks-footsteps-40-retail-stores-coming/ Zullen we dan ook zo'n mooie winkel in Nederland krijgen
Zullen we dan ook zo'n mooie winkel in Nederland krijgen [/QUOTE] ja hoor er komt een exclusieve Ferrari store in het nieuwe pand van Munsterhuis in Hengelo. Verwachte opening begin volgend jaar. Hieronder foto's van de nieuwbouw. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niet zo negatief je bent gewoon wat trager maar dat komt door je leeftijd.(ik heb leeftijd geschat aan je haargrens)
Ik heb hem bekeken, is zeker de moeite waard. Die test van Autocar via Youtube was ook goed! Geweldig dat geluid en verbazingwekkend hoe snel die bak schakelt.
Ik had niet veel beeldmateriaal van de 360CS maar ik heb er toch nog wat van gemaakt. Geluid aanzetten a.u.b. http://www.youtube.com/watch?v=CvTf_cqXh1k
FIA bevestigt Singapore als nachtrace 24 oktober 2007 De autosportfederatie FIA heeft woensdag bevestigd dat Singapore de eerste nachtrace in de Formule 1 zal organiseren. De organisator van de Grand Prix van Singapore sloot onlangs al een deal met een bedrijf dat voor de verlichting van het circuit zal zorgen. Het is in 2008 voor het eerst dat er in Singapore wordt gereden. Het circuit, dat ontworpen is door de Duitse architect Hermann Tilke, wordt voorzien van 1.500 schijnwerpers, die om de vier meter langs de baan worden geplaatst en op tien meter hoogte zullen hangen. Image Unavailable, Please Login
Ah, de muziek van Freek de Jonge's "De Mars"! "Een arbeider - links ging eens op weg naar zijn werk - rechts" in zijn 360 CS - heel erg rechts Wie was die componist ook weer, J&M? Onno
Dat ziet er goed uit bij Munsterhuis. Komt daar dus ook een Ferraristore in.....Wel ver rijden...... Dan rijd ik nog liever naar Italie
Net het filmpje van de Scuderia bekeken van 5th gear. PRACHTIG zeg! In het begin reden ze nog door de hoofdstraat van Modena: Via Emilia.....een straat die ik nooit meer zal vergeten. Die straat is nl erg lang! en ging van Oost naar West en de huisnummers liepen op tot 1000-nogwat. Scaglietti, Autospeak (Bugatti dealer), Stanquillini, F-monument zaten allemaal in deze straat. Gr. Vu Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik kwam dit net op het i-net tegen: een 288 GTO prototype s/n 47649 . Deze heeft iets andere Turbo's en is verder een beetje geel. Gedownload van: http://www.scuderiaferrari.pl Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Net heerlijk een rondje met het Dinootje gereden. Er gaat niks boven het geluid van een lekkere F-V8 om de jetlag nog een beetje uit te stellen... Hoe dan ook, ik ben weer thuis. Wat een verschil zeg! Van 28 graden (het werd daar met de dag warmer weer) naar dit hier.... @henk: op verzoek, mijn ride daar ter plekke.... Wat een superbak was dat zeg! Fotootjes: Santa Monica, Pacific coast highway rand van Malibu, verhuurbedrijf in Santa Monica, Sunset op Venice Beach, Santa monica en onderweg naar Mojave. En nu... wakker blijven wakker blijven wakker blijven wakker blijven wakker blijven wakker blijven.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
ik lees net op AG dat er 21 Scuderia's naar nederland komen ! maar is dit niet een beetje heel erg veel ?!
Precies. Witte rook duidt op een koude motor, dat weet iedereen. Welke auto bedoel je? Toch niet mijn auto?