Henk, ook ik moet geen goedkope banden, onze amerikaanse vrienden in de 348/355 sectie zijn echter bijzonder goed te spreken over Kumho. Worden ook in racerij gebruikt als ik het goed begrijp. Of lees ik het verkeerd. Voor nieuwe banden heb ik een goed adres in de buurt van Oss, het is niet een gelikte tent om te zien maar wel een vakman, ik kreeg een prijs waar ik ze nergens anders voor vond. Ik beloofde hem iedereen door te sturen, hij beloofde een goede prijs. Mail me als je het adres nodig hebt. Dat reifen.de vond ik eens, echt goedkoop ook, wel een beetje gedoe.
Ik kan je verzekeren dat het een mega impact heeft op de wegligging. Ik heb wel het geluk/genoegen gehad om in de F van Hans te mogen rijden en ik kwam al snel tot de conclusie: niet te hard, wel sportief en zeker comfortabel over een heuveltje. De sproeiers waren toen nog een maatje te groot maar dat was geen probleem mits je het gas erop houd, laten we daar nu toch redelijk getraind zijn......
De dagen worden weer langer, temperaturen buiten worden lager, zucht. Maar af en toe zit er best een mooie dag tussen en kan je mijmeren over de laatste maanden... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Klinkt goed allemaal Onno, mijn liefde voor de wat oudere Ferrari's is enorm gegroeid sinds ik de auto van Franc en Hans heb gezien en ik denk dat dat ook wel door de kleur komt. Bij Wim Prins in Nunspeet stond afgelopen zomer nog een prachtige 512BBi waarvan ik ook een linkje hier op het forum heb gezet (volgens mij met Daytona Tan lederen interieur). Momenteel hebben ze daar een 308 in een bijzondere kleur staan: http://217.114.99.235/NEW/klant/autopagina.php?id=ac0093&auto_id=136826&page=1&zmerk=&znomerk=&zmodel=&zcarros=&ztrans=&zbrand=&zprijs=&zbouwjaar=&zstatus=&zsoort=&zweergave=&test=&alfabet=ASC&order_oud=merk&template=&template=
Dat lees je goed Gijs en al heel lang, ziehier de F40 van David Hart met Kuhmo reclame op zijn voorruit (1992) Image Unavailable, Please Login
Heel mooi, Peter, die 308! Past goed bij de 550.... Hans: dit is rechtsgestuurd, maar d'r gaat vast wel iets kriebelen.... http://cgi.ebay.co.uk/1972-Ferrari-365-GT4-2+2_W0QQitemZ140169846753QQcmdZViewItem Onno
Weer de meest vreselijke Top Gear in de herhaling. Jullie vinden dat niet allemaal maar weet zeker dat ik Hans meekrijg. Zeer ten onrechte noemde JC Hamsters' auto een "Fake Ferrari".
Ze mauwen wel eens over bepaalde modellen, maar soms is het ook wel amusant.... Image Unavailable, Please Login
@pterps; had jij niet vorige week gepland een fotoshoot te doen bij ons aller Roel ? Ik neem aan dat er dan fotos worden gepost ?
Dat was inderdaad de planning, maar ivm onze volle agenda's hebben we het wederom moeten verzetten. Maar het gaat goed komen hoor!
Ja, inderdaad geweldig amusant om te lezen hoe de EVO-keverliefhebber een de hier alom geliefde CS crasht en ook nog commentaar heeft.....
De nieuwe Winding Road viel bij mij in de elektronische bus. Mooie test van de Scuderia en GT2 (als je van kevers houdt). www.windingroad.com Onno Image Unavailable, Please Login
Autovisie precies zelfde Scuderia en GT2. Mooi citaat: "De eerste (eerste GT2, Gijs) was vooral geschikt voor mensen die op grootse wijze uit het leven wilden stappen" Kon daar wel om lachen.
Staat ook nog een aardig stukje in over de (door ons geliefde) 348, misschien dat je die leuker vindt om te lezen.