Ik ken hier iemand die wel wat kan met zo'n foto ziet er stukken beter uit! Nooit een straf om op zo'n event te komen, mooie (droom) garage ook trouwens. Niet dronken worden he Dirk?! morgen weer werken
Ongelooflijk! Hier is het herfst en Dirk zit daar in 30 graden met Ferrari's feestjes af te rijden. Mooie BMW 507 ook daar zo te zien! Erg zeldzaam en supergaaf!
Prachtige beelden wederom Dirk, nog een testritje geregeld in die F50? Die FXX is niet echt schokkend anders, grootste wijzinging lijkt in de achterspoiler te zitten. Ben benieuwd.
Zo beter Fred en Ruud? Facelift: 2000,- Ooglid correctie: 1000,- Nosejob: 2000,- Infrarood huidbehandeling: 500,- Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Fumacher Zijn er 1 of 2 fotos boven water te krijgen van een rossa 328gtb met PP in het kenteken ? Zaten aardig wat FCN stickers op de zijramen... Bedankt.
+1, was toch wel erg leuk, maar dat kwam mede door het mooie filmwerk. En voor wat betreft de 599.....Ik denk dat ik toch maar voor de Scuderia ga.
IaZ 96+98,Spa 98,Munsterhuis 7-6-01,Lauswolt Tourrally 6-4-02, FCN RV Zandvoort 18-4-02,Peel 28-9-02,FCN Brabant rally okt 02,FCN Sprookjesrally 12-4-03,De Peelmeeting FCN, 20-9-03, Italia a Zandvoort 20-6-04,Spa Italia 27-6-2004, FCN Doe een plezier rit 25-9-04,FCN De Peelmeeting 2-10-04,FCN Kunst & Antiek Rally 10-10-04,FCN-Kroy-MH-Ferrari Rijvaardigheidstraining 17-5-05, FCN Peelmeeting 10-9-05, FCN Doe een plezier rit 24-9-05, FCN Bellisimaas Tour Forza 21-4-07 Succes Vu!
Wauw! Dat is nog eens een compleet antwoord! Prachtig archief Marcel! Heb net ook eventjes je site geraadpleegd
Ook die bestaan, en ik heb er ooit eens eentje gezien in Haarlem. 2 litertje, met slechts èèn uitlaatpijpje links, geen turbo dus. Ciao! Marcello www.ferrariregistry.nl Image Unavailable, Please Login
Update : Italië 2003; auto is paar weken geleden verkocht Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gaaf om te zien dat er ineens een heleboel foto's van zo'n auto opduiken als iemand er om vraagt Gr. Martin
Garage Monza http://www.ferrari-world.be/Garage%20Monza%20New.htm Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login