Zo dan... iedereen massaal de HD op Ik sprak deze jongen (nieuwe eigenaar uit Papendrecht) bij Forza en wilde hem een paar plaatjes sturen. Bedankt mannen !
Gijs kwam deze uitlaat (348 Challenge) tegen op de Ferrariadds sales afdeling. Wat denken jullie... zou hij een beetje geluid maken ??? Image Unavailable, Please Login
@Dirk Het zuiden van Espana is the place to be !!! @Henk : Lijkt wel een open pijp.. oordoppen verplicht
Ziet er goed uit die pijp en een beetje bescherming kan je dan volgens mij inderdaad wel gebruiken. Overweeg je deze uitlaat aan te schaffen Gijs? Image Unavailable, Please Login
Das knap gek, geen idee dat een Enzo zo hard gaat. Zag je die midden streep op het einde leek het ook wel een ondoortrokken streep.
Henkie, je hebt gelijk. Ivn belastingwetgeving in Italie was het ' wereldmodel' 328 zo'n 18% duurder in aanschaf. 91.425.000 lires voor de 328 en 78.116.000 lires voor een gts turbo. De foto is van de laatste serie die gebouwd werd van 1986 t/m 1989. Deze heeft geen ABS (zie de holle wielen). De mijne heeft wel ABS (werd vanaf 1987 standaard). De eerste serie werd gebouwd van 1981 t/m 1984 en was gebaseerd op de 308. Naast de turbomodellen werd er ook een normale 208 verkocht zonder turbo t/m 1984. Daarna werd het de 328. Voor meer info hoor ik het wel. Gr. Vlugge Japie
@Henk, je wordt beroemd http://www.autoblog.nl/archive/2007/10/28/autopech-verhelpen-in-stijl#post-11790
Tijdens de FCN meeting in Maastricht van een paar weken geleden was er ook een 208 zonder turbo. De eigenaar had hem recent ook uit Italie gehaald. Nog even voor de benamingen: 208 GTB/GTS productieaantal resp 160 en 140, slechts 2 jaar in productie geweest 308 GTB/GTS (+ i, QV) 208 GTB/GTS turbo (1981-1984) productieaantal resp 437 en 250 GTB/GTS turbo (1986-1989) productieaantal resp 308 en 828 Om maar weer even compleet te zijn.
ff voor de liefhebbers, ik heb een nieuw nummerplaatje voor aan de voorzijde van mijn F. Ongeveer de helft van de normale plaat, gemaakt van kunststof en... met oplegletters. Kan op maat en naar eigen wens worden gemaakt. Zie foto's. Wel zo mooi. Met dank aan Stan. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Of iets wel of niet mag is op esthetisch autogebied voor mij nooit een issue..... Als iets mooi is mag het geld kosten.
Frans, heb je daarvoor een splinternieuwe voorbumper aan moeten schaffen? Of heb je de gaten in de bumper zelf op kunnen vullen. Gr. Vu Image Unavailable, Please Login
Erg leuke feiten Jaap. Je kenteken ziet er zo erg goed uit. (de oude vond ik ook al erg goed) Weet je hoeveel 208 GTB/GTS Turbo's er in Nederland zijn? Tijdens een FCN-rit heb ik er nog eentje gezien. Moest toen uiteraard gelijk aan jou denken Gr. Vu Image Unavailable, Please Login
Die komt er dus 100% zeker op bij mij nadat ik mijn bumper/spoiler laat spuiten van de winter. Nog even een blauwe rand links a la europlaat en een kniesoor die er op let. MOOI !