Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 953 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Top! Bedankt voor de info!

2. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ik zag overigens bij de lokale Bart Smit de Lego 599 GTB Fiorano staan... Voor 99 eurootjes de uwe...

3. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Hallo Onno! Da's nog 11 weekjes op je tanden bijten, hé! Staat de 355 nog bij Monza? Als je wil zorg ik ervoor dat, wanneer je hem afhaalt, er een "Vlaams Ferrari Ontvangst Comité" je opwacht! (Ik trommel F-kompanen van de Pays Plat Meeting op) Als 't natuurlijk slecht weer is, wordt dat moeilijk.... Maar dan wacht jij mss ook wel tot het droog wordt....?

4. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Nog eventjes niet Hans :)

Maar wordt het niet eens tijd om mijn dochter aan je zoon voor te stellen? Ze moet toch wel vlot leren dat ze het beste opzoek kan naar een schoonvader met een Ferrari (en een vliegtuig).

5. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Hebben jullie ook een mail gehad van de Ferraristore.com? Ze maken reclame voor de Ferrari calender 2008 van Raupp.
    Zijn er mensen die die verzamelen?

Ik heb n.l. nog een aantal oude jaargangen (+/- 10 stuks) liggen in de garage. Iemand interesse?

6. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #23808 Fumacher, Oct 30, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    :D

Als schoonpapa dan foto's kan maken bij de bruiloft, dan vind ik het best Peter... :D:D:D

8. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    met de Ferrari als trouwauto natuurlijk!

9. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Dit item staat nu bovenaan in het Europe forum.... ;)

http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=134874

10. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Hee, coole foto's! Ik kende dit forum nog niet, destijds, dus leuk om ze nog te zien. Doe mij maar zo'n 288 GTO, je hoeft hem niet in te pakken.

Onno550

11. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Enig idee waar je die foto's toendertijd gedownload hebt Henk? Lijk me wel interessant voor een artikeltje namelijk!

12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @heren

Nog steeds weinig animo voor de Auto Italia heisa dit weekend in Houten ? We moeten daar toch heen met een paar auto's, wat is dat nou?
    Kijk even in het speciale thread.

Ik hoor dat Robert (van de andere dimensie) zelfs een halve parking geregeld heeft daar voor zijn Fchat vrienden.
    Hulde voor deze man ;)

13. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    De maker van die foto's (Marcel Massini) is een beetje een oud wijf over zijn foto's. Een bejaarde Ferrari die-hard die zelfs boeken heeft geschreven.
    Ik zou ze maar niet gebruiken. Ik ben vergeten waar ik ze vandaan heb (echt waar).

14. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,198
    The Netherlands
    Geldt dit ook als je slechts over de eigendom van een halve Ferrari kan beschikken? Ik heb zo'n auto altijd geweldig gevonden. Voorwiel aandrijving is nix, dashboard is overdreven maar....zo understated, mooi exemplaar deze ook, kleur goed en prijs goed (bovenin de boom). Voor bijna hetzelfde geld is er misschien ook wel een 4-porte 6-cyl. te vinden, dan is de keuze niet moeilijk.

Deed J.J. een tijdje geleden een folder van een 8.32 cadeau (trof er 1 bij een aanbieder van een 348 persmap), we hebben er samen van genoten.

15. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Henkie

Niet zo praten over iemand die je niet kent, hij is zeker niet bejaard en weet zeer veel over het merk, en is ook zeer hulpzaam als je hem kent, heeft voor mij contact op gezocht met de eerste eigenaar van mijn Dino en daarmee de voor mij onbekende tijd van mijn auto ingevuld.
    Ook voor de 250 is hij het een en ander aan het uitzoeken, heeft zelfs onderhoudsfacturen van de fabriek voor mij opgezocht in zijn archief.
    Ik weet ook niet waarom hij zo strikt is met zijn foto's maar hij zal wel zijn redenen hebben.

16. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,198
    The Netherlands
    Ik dacht al: daar gaat iemand op reageren. Iedereen die hem kent weet dat hij het niet zo bedoelt als lijkt.

Kortom: kom nou eens naar een club"vergadering", na mijn laatste uitnodiging bleef het oorverdovend stil, jouw verhalen kunnen ons door de winter helpen!

17. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Jij ook nog bedankt voor de foto's van die andere zwarte wagen! :D ;)

18. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    ??
    Gijs, haal je nu niet 2 mensen door elkaar?

19. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    #23821 Dino 208gt4, Oct 30, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  20. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,244
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Nekschot zeg ik...

Geen wit Roel, heel zeker weten!?

Aha, die komt in de agenda!

21. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,244
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Heb ik het goed als ik zeg dat de spaanse Ferrari-vrienden meer voor het moderne(re) spul zijn..?

Gr. Martin

22. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Het was niet zo bedoeld hoor ;) Maar ik geloof niet zo in copyright op foto's die je maakt van de auto's van een ander.
    Ik lees ook de site en heb van veel mensen begrepen dat hij vaak snel op zijn tenen getrapt is, net als ikzelf overigens ;)

Kortom: Neem mijn post met een grote korrel zout :cool: Ik heb respect voor deze kenner.

23. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    In principe is er ook niks aan de hand zolang je een link/bron vermelding doet naar de originele maker als ik me niet vergis!

Ik ga maar eens proberen een uitnodiging voor de opening te futselen.. Heb niet voor niks een foto voor nop aangeleverd. ;)

Share This Page