Ik weet dat je het niet zo bedoeld, maar iemand op deze chat zou het richting hem verkeerd kunnen vertalen en daar heb jij ook niks aan. het leuke is dat hij meer weet over mij en mijn broer dan ik zelfs nog weet, zelfs nog foto's van mij met mijn vrachtwagen in Zwitserland bij de douane in Bern. Ik weet dat hij soms erg kort kan zijn, dat waren mijn gevoelens ook in het begin, maar is nu zelfs erg open en attent, maar ik weet dat hij moeite heeft met mensen die zo maar wat vertellen over ferrari's zonder er iets van af te weten, betrap mijzelf daar ook weleens op als iemand bepaalde geschiedenis van klassiekers door elkaar gooit. Bijvoorbeeld met de zogenaamde replica's, vind het niet erg dat deze auto's er zijn maar aub vergelijk ze niet met de originele auto,s. groeten Tonnie
Daar maakte jij je ook niet zo druk over toen je de DVD jaargangen "24" in ontvangst nam ruim voordat ze hier op de buis verschenen
Ja Otto dat zou harstikke leuk zijn zeker voor Onno. Hou jullie op de hoogte van het ophalen van de 355 spider. Als het weer mee zit zal het zeker 14 januari 2008 worden.
Tonnie, waarom doe je ons allemaal niet eens een plezier met een paar foto's van je huidige collectie bij elkaar ? Je weet dat wij allemaal alleen maar zware liefhebbers zijn.... ?
Wat wie hoooo, wacht effies!!! Heeft Alex een 400 cabrio te koop staan???? Okeeeeeee, nou moet ik toch echt een keer naar Oss gaan....
Ik kwam nog wat leuke foto's tegen op het web van de 250 GTO en andere begeerlijke F's. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zal wel laat geweest zijn gisteren. Ik kon toen nix vinden, en nu in 7,34 seconden heb ik een 400 cabrio voor m'n neus.... Thanks Gijs!
henk, dat zal effe niet lukken, want de Dino is op het moment aan het logeren bij de spuiter, vorig jaar weggebracht met de afspraak alleen aan werken als je tijd vrij hebt, vanwege kwaliteit spuitwerk. maar dat is niet zo een goede afspraak gebleken want nog steeds niet klaar, maar gelukkig de winter komt eraan dus weer tijd genoeg. Bij deze wel een foto van een daytona die van mijn broer is geweest. Nu van iemand die een hoge functie bij Ferrari heeft en op de stand in Padua afgelopen week. Image Unavailable, Please Login
Wow! Is dat een originele Spider? Supermooi. Is die zwart trouwens? Zou ook heel donkergroen oid kunnen zijn als ik op deze foto af moet gaan namelijk.
Sorry Hans, ik dacht dat je wel van deze wist - hij staat al een tijdje op de site. En ja, je moet idd eens naar Oss. Trouwens, nog anderhalve week, ben ik er ook weer! Ben benieuwd hoe BBB er dan uitziet, vers gespoten en met nieuwe stereo. Onno