Ruim jaar (Augustus 2006) gelden ben ik naar Oss gefiest. omdat ik die 400 met mijn eigen ogen wou zien omdat ik nog nooit een 400 cabrio had gezien @ Onno 550: ik was net wat foto's van toen aan het kijken kom ik deze 550 Maranello tegen: http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/102_8848B.jpg http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/102_8851B.jpg
Verde Scuro? Supergaaf man! Ik hoopte al dat hij zo'n soort kleur zou hebben ipv zwart. Je kunt net die groene gloed zien, maar die had ook van lampen oid kunnen komen. Dit is echt nog veel mooier en stijlvoller, vind ik. Maar ik vind die gele Daytona Spider (die al een tijdje te koop staan voor een flink bedrag) ook gaaf.
Pterps, mooie foto's natuurlijk. Zou de eerste een fotoshop kunnen zijn ? Ik vind de ouderwetse gloed op de GTO's totaal niet overeenkomen met de gebouwen op het circuit e.d. Graag jouw mening als plooienverwijderaar
Tonnie.. wat een prachtige auto. Maar waarom nou toch zulke dingen steeds verkopen man... ? Volgens mij zijn er 127 van die originele spiders gemaakt ? Een droomauto.
Hee, Gairo, ziet er zeker uit als mijn auto! Piping, erg donkerblauw metallic, rode remklauwen, schildjes, blauwe hoedenplank. Heb je de foto's met nummerbord nog? Als het begint met 37 is het 100% zeker mijn auto. Trouwens, iedereen die oudere foto's van mijn auto heeft: ik ontvang ze graag! Op Autogespot kwam ik mijn auto ook 1 keer tegen. Onno550
Keek jij al op de fantastische site van Marcelo? Daar foto's bij tenminste 3 gelegenheden gemaakt (2002,2004,2006) (serienr 120139).
Het is zijn broodwinning. Ik vind het wel een mooi figuur. Totaal geen geduld met mensen die minder weten van Ferrari dan hij (en dat is zon beetje iedereen) maar wel een onuitputtelijke bron van informatie en gegevens. Zo zien zijn boeken er ook uit. Rijdt vreemd genoeg een Continental GT en is nauwelijks geinteresseerd in de hedendaagse Ferrari´s. Persoonlijk ben ik vereerd dat deze man zich op deze manier beschikbaar stelt op Fchat, dus dat geneuzel over copyrights neem ik zondermeer voor lief.
Marcel, Het is betrekkelijk makkelijk om foto's te roven van jouw website. Krijgen wij daar jouw toestemming voor. In zo'n geval als nu zou ik ze graag even op F-chat zetten. Maar zou begrijpen als jij dat nix vindt. gr., Gijs
Zit vast wel iets voor ons bij denk ik. (F1-racing.nl) Ecclestone verkoopt deel autoverzameling 31 oktober 2007 Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft besloten vijftig zeldzame auto's uit zijn privécollectie van de hand te doen. Hieronder bevindt zich onder meer een Mercedes Roadster, waarvan de waarde op ruim 4,5 miljoen euro wordt geschat. De auto's worden vandaag (woensdag) door een Amerikaans veilighuis geveild in Londen. Waarom de 77-jarige Brit, wiens vermogen wordt geschat op ruim 4 miljard euro, een groot deel van zijn autoverzameling verkoopt, is niet bekend.
Ja het kenteken begint met 37 ik heb nog een foto of 20 (even geken via de dvd speler, foto's staan op cd) van deze auto bij Forza maar kan ze nu niet stuuren de cd lezer van mijn laptop is stuk. maar morgen op school gaat het wel stond trouwen ook nog een 328 met ##-PP-##
Doet deze ( wat zullen we het noemen, vandaal, idioot, randdebiel? ) er slim aan om zijn koelvinnen bij zijn ruitje dicht te maken? Image Unavailable, Please Login
Niet echt!. Veel 360 bezitters krijgen de tip mee na een "goede" rit de motorklep een kwartier open te zetten. Koetswerk t.h.v. de motor wordt ook heel erg heet. Veel meer dan bij mijn vorige 348.
Door alle bomen zie ik het bos niet meer. dus weet niet welke filmpjes allemaal ondertussen gepost zijn dus hierbij nog maar eentje die ik net vond.. http://www.youtube.com/watch?v=57sNsM3FDi0
Ga je nog naar Den Ham? Ik ben vandaag weer geweest, bekend verhaal €€€€€.... Edit Tonnie wat een schoonheid die Spyder! Echt een prachtige kleur. Edit Henk, dat is inderdaad achteraf bewerkt om het een vintage look te geven. De foto´s van die Daytona´s daarentegen zijn wel orgineel en zijn gescanned door een fransoos wiens vader deze foto´s vroeger gemaakt heeft.
Volgens mij heeft hij ze niet dichtgemaakt maar alleen gespoten. Tenminste ze lijken nog open wanneer je naar de linker koelopening kijkt.
Ik heb even de originele foto bekeken.. het zijn echt miniscule gaatjes! Zal de koeling niet echt bevorderen denk ik
Heeft iemand informatie over deze F355 gts? http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=82624413&o_id=4592052&p_type_lijst=RL Kenteken 27 tz hg De rdw herkent het kenteken niet??
Dit volg ik even niet Gijs. Maar zou niet de eerste keer zijn, hoor. Bedankt voor de tips van Marcello's website - ik was er gisteren even maar ik begrijp dat je eerst 10 euro moet over maken voor je iets kunt checken, dus dat heb ik even achterwege gelaten, komt in NL wel weer. @Peter, nee ben niet van plan naar Den Ham te gaan - ik hoop dat mijn HD camera het nu langer dan 1 dag uithoudt. Ik heb nog wel een groothoekconverter nodig maar dat komt later wel. Het is al een beetje duur jaar geweest... @Gairo: als je ze door kan sturen, heel graag! Onno
Ah! Hij is stil op de snelweg, hoor. Gooi 'm in 6 bij 140 en je hebt er geen kind aan. Op lange ritten luister ik altijd naar mijn muziek. Onno
Christiaan, is dat kenteken wel juist ? Je kunt het heel slecht zien hoor. Ik kan geen oordeel geven. Ik vind een rood interieur bij een gele auto echt waanzin, maar smaken verschillen natuurlijk... Verder 10.000km in 10 jaar ? Yeah.... En bij de omschrijving zegt men dat het een rode auto is.
Onno, ik rij geen meter zonder muziek in mijn F360 De juiste muziek geeft mij extra rijplezier op dat moment.