Wat foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hij ziet er netjes uit Christiaan. Ik dacht dat het dashboard en alles ook rood zou zijn. Mooie schemerlamp op de achtergrond
Nog even die zwarte van Alex erbij, interieurs wisselen en je heb twee mooie auto's en in ieder geval 1 goede!
Heb je toevallig ook het chassisnummer opgeschreven? Dan kunnen we deze ook toevoegen aan het NL Ferrari register ;-) Ciao! Marcello
Mooie plaatjes... en kwam ik ook nog mijn turbo tegen... (zie NACA ducts voor achterwielen) Image Unavailable, Please Login
Fijn dat iedereen nu weet hoe betrekkelijk makkelijk dat is, dit had je me beter even kunnen mailen ;-) Vertel ook niemand maar hoe dat moet svp Geen probleem als er hier af en toe een foto voorbijkomt als het helpt bij een onderwerp. Als het maar niet al te vaak gebeurd, want dan kan ik net zo goed iedereen een gratis password geven... Ciao! Marcello www.ferrariregistry.nl
Zo bedoelde ik het natuurlijk helemaal niet. @Allen Iedereen even een 10'tje aan Marcello overmaken, ik deed dat ook, geen geld en zijn werk is met geen geld te betalen. Super hoeveel werk hij erin steekt. Ik beleef heel veel plezier aan zijn site. Geweldig om beelden uit het verleden van nederlandse auto's te zien. Mijn auto werd geimporteerd door Alfa Dreissen. Marcel had een foto van haar in hun showroom.
Christiaan, Het kan bijna niet anders zijn dat ik die auto al eerder heb gezien, rood, geel en de km stand en stond te koop in Brabant. Toen ik de auto voor het eerst zag in maart van dit jaar had deze 7.000 km gelopen. De auto stond toen te koop bij een bekende van mij. De auto ziet er van buiten en van binnen tip top uit. Het verhaal (wat ik voor waar aan neem) is dat de auto geweest is van een meneer die even niet mocht buiten spelen van zijn moeder. De auto schijnt echt jaren stil gestaan te hebben. Het enige probleem was dat de koppeling toen vast zat. Nogmaals (als het dezelfde auto is), van techniek heb ik geen verstand, maar de auto zag er toen super uit. Bram
Dank je Gijs! Er staan nu trouwens foto's op van NL Ferrari's gemaakt in Maranello tijdens het 60 Anni feestje, waaronder ook een mooie donkergroene Daytona Spyder...
Wat ik net schreef meer weet ik niet! Gewoon naar Alex of kroy voor een keuring dan weet je het! Bram
Aankoop keuringen hoe gaat dat? Kun je daar op wachten, of moet je afspraak daar voor maken? Uiteraard bij Forza!
Veel te weinig toch, voor zo'n auto??? Ik zou liever een auto met 50.000 km dan met 10.000 km kopen eerlijk gezegd. Alles droogt uit en gaat vastzitten anders. En als je hem DAN start.... oef, over slijtage gesproken. Kan je het je voorstellen? Kurkdroge zuigers die door kurkdroge cylinders heen en weer geslingerd worden, ongetwijfeld voorzien van een paar extra trappen op het gas om er voor te zorgen dat er niks afslaat, en misschien wel vermengd met wat roeststof dat heel langzaam aan het vormen was gegaan binnenin de cylinders en er nu door de lekkere droge zuigerveren allemaal weer vanaf geschraapt wordt..... En dat een paar honderd keer totdat de olie eindelijk eens lekker overal door de motor verdeeld is. Tranen in m'n ogen bij de gedachten alleen al..... Geef mij maar een auto waarmee gereden is, en niet een garage queen.... Hans
volgens mij, eerst afspraak maken op een kort termijn en dan kan je er meestal op wachten. maar soms wil een verkoper niet dat de wagen heen en weer wordt gereden of gebracht en dan moet forza er zelf op een dag er naar toe gaan.
In Nispen een Ferrari!(aangrenzend dorpje van Roosendaal). Die 355 is daar een beetje verdwaald...maar ik ga wel eventjes kijken als ik in de stemming ben
Hier wat bedragen Henk: Ecclestone auto's, bedragen in Engelse Ponden!!: 1928 Mercedes SSK Roadster: 1.229.250 1937 Mercedes 540K Special Roadster: 3.967.125 1935 Mercedes 500K Special Cabriolet: 698.438 Wat andere auto´s van de veiling: 1985 GTO: 229.088 1960 250 GT Nembo Spyder: 670.500 1966 Ford GT: 986.400 1967 Ferrari 275 GTB/4: 569.925
Mooi he, die Nembo Spyder. Nog wel een schappelijk prijsje, vind ik Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login