Nembo´s zijn die Tom Meade creaties toch?
Inderdaad, Marnix. 3 gebouwd, de gisteren geveilde is die op mijn foto's staat, S/N 1777. Was oorspronkelijk een 250GT series II en in 1964 van Meade's ontwerp voorzien door Neri & Bonacini. Dit was de eerste van de 3. Onno
Voorkant van die Nembo is schitterend! Achterkant/zijkant is veel teveel Chevrolet Corvette/Amerikaans, vind ik. Past niet bij de voorkant. Voor 1 miljoen euro zou ik eerder een 275GTB kopen met een F430 erbij ofzo.
Harry, we zitten op dezelfde golflengte , vind ik nl. ook! De auto mag verder wel wat lager staan van achter. Verder vind ik het een hele mooie auto.
Even een traantje wegpinken.. Het enige wat nog rest is de uitlaat van de 360 CS.. in vlammen op gegaan bij de bosbranden in Californië. Image Unavailable, Please Login
Is van een F-chatter. Deze foto komt uit een thread die hij hier in de 360/430 sectie zelf gepost heeft: Onno Image Unavailable, Please Login
Kan dat niet in een draadje: "vreselijke F-wrakken, niet voor de ogen van Gijs" Troost: Een CS verbrandt niet maar wordt één met haar oorsprong. Die schijven kunnen wel tegen warm worden!
Is inderdaad heel treurig. Die Porsche is een 997 GT3RS, ook zonde. En hij was ook nog een Viper kwijt. Onno
Achterwerk ziet er in het echt wel fraai uit, vind ik, het vertekent nogal door de groothoeklens (teveel mensen op Goodwood!). Ik heb liever deze Spyder dan een 275GTB. Er stond er een naast, en de Nembo was (in mijn ogen) mooier. Maar ja, over smaak valt niet te twisten. Onno
Wat voor groothoek lens heb je? Ik heb gisteren de Sigma 10-20 mm gekocht in Den Ham. Vandaag geen tijd gehad om te testen maar hopelijk morgen wel even.
Mooie 550 heb je Onno. Ook een mooie lens, wat voor camera heb je? Zonde van de 360 CS zeg. Behoorlijke diameter hebben die uitlaten van die CS.
Deze ook, maar het is nog wel even oefenen. Ik vond gisteren een gewillig slachtoffer in de vorm van Lieke. Toen ik deze foto maakte zat ik circa 50 cm bij haar vandaan. (mijn lens is natuurlijk ook 16-32) Image Unavailable, Please Login
Gisterenavond uitgeladen: een oude bekende, ZL-10-DP 13 jaar in Zuid-Frankrijk gestaan, nu in Twente. http://aycu31.webshots.com/image/33470/2002088664073697228_rs.jpg http://aycu23.webshots.com/image/33142/2002070870801391158_rs.jpg
Heeft hij 13 jaar stilgestaan of zijn er wel wat km's bijgekomen? Zo te zien orgineel NL kenteken, dat zie je volgens mij niet zo gek vaak? Er staat nog een foto op het Ferrariregistry van Marcello van 1991!
Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van het tunen van een Ferrari, maar dit vind ik toch wel smaakvol. (behalve de naam aan de zijkant). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login