Tom, helemaal fantastisch, achtergrond in loods/werkplaats is ook niet gek. Zeer mooi speelgoed allemaal. We zien je niet zoveel in deze draad, achternaam lijkt op die van marcel ook uit die hoek.
Inderdaad niet slecht wat er op de achtergrond staat. Mij deed de naam ook denken aan Wiggers mastercars, een zaak waar ik altijd nog weleens langs wil gaan.
@heren...actie in de tent... Een 2/3 weken geleden bracht ik met Fred328 en Martin een bezoek aan Van Den Akker. We zagen daar de collectie van Harrie met in een hoek een gloednieuwe witte Lamborghini LP640 roadster. Harrie neemt deze auto niet af, hij wil achteraf liever een speciale versie van de 599. Dus Hessing heeft deze auto overgenomen en hem aangeboden aan... juist Dus wat gaan P.Lambo en ik zaterdag doen ? Proefrijden..... Dat is wel weer even "gezellig" denk ik
Geweldig zeg, ik zou zeggen veel plezier, maar dat komt vast wel goed. Ik zie die blik in zijn ogen al weer voor me.
Wow!! Proefrijden in die witte LP640? Man wat gaaf!! 1 v/d gaafste moderne auto's! Veel plezier en neem de camera maar mee he!?
Ik had ook al zo'n gevoel... er borrelt wat !! Maar geweldig zeg. Ben benieuwd of Peter weer zo stil is na en ritje met de roadster
Henk, Is het misschien een witte Murci met zwarte velgen? (Copyrights aan Mark Meyers) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Holy crap! Veel plezier heren, dat wordt wat. Ik had ergens gelezen dat er dit jaar twee roadsters naar Nederland zouden komen, klopt dat? Onno
Dankjewel - met wie heb ik de eer te spreken? Mijn camera is een EOS 20D, alweer 3 jaar oud nu. Maar goed, de sluiter staat op bijna 8,000 fotos dus ik heb hem wel gebruikt. Volgend jaar maar eens kijken naar een vervanger - maar ik moet zeggen dat Canon nog steeds geen digitale camera heeft uitgebracht die het kan opnemen tegen mijn EOS-3 uit 1999, tenzij je meteen weer naar de 1Ds gaat maar die zijn gewoon te duur. Onno
Tsja Henk, jij hoeft je geen zorgen te maken over een wijkende haarlijn anders leek me een badmuts verplicht. Veel plezier, al dekt die vlag de lading niet. Blijf aub uit de buurt van Houten en andere mensen massa's ik zie dat monster met die grote gaten in staat om mensen op te slokken. Kindertjes (aan de ene kant nog groter dan aan de andere) die verdwijnen in de gaten boven de dorpels enz. Voorzichtig en maak aub ook weer een film van het hoofd van Vlambo post-proefrit. Ben wel benieuwd of hier (net als in de gallardo) ISOfix standaard is, we willen natuurlijk wel dat de kleine Nick ook weer veilig zit.
Er zijn er al 2 hier in Nederland, tevens beide eender van kleur, nl Balloon white. Die van hessing en die van HvM( komt van Tamsen).
en succes ook met het dakje van de Murcielago. Goed dat jullie met zn tweeen zijn totaal overbodig, maarre, geniet ervan!
Da's een mooi vooruitzicht, ik neem aan dat we op wat foto's kunnen rekenen. Waarschuw PLambo effe dat het in mijn achtertuin stikt van de trajectcontrole (A2 thv Maarssen, A12 beide richtingen tussen Oudenrijn en aansluiting met A27 en A12 richting Den Haag tussen De Meern en Woerden). Maar goed, hij moet toch eerst warm worden en dan zijn jullie er wel voorbij
kijk uit !! als reactie op mijn eerdere post van http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=137177764&postcount=23571 eerste slachtoffer Image Unavailable, Please Login
Alonso toch weg bij Mclaren.. kan zonder problemen weg.. waar zal die heen gaan... http://www.nu.nl/news/1298510/47/Alonso_weg_bij_McLaren.html
uithuilen bij zijn moeder..... Jankert... Laat hem maar totaal verdwijnen uit de F1.. Mischien dat ie nog 2e rijder kan worden bij Renault?
Roger, dat zei ik ook toen we een jaar geleden naar die Lambodemo gingen bij Hessing. Maar hij ging gewoon op een redelijk drukke A2 tot 260km/u
Fumacher... dat kan bijna niet missen denk ik. Maar het moet wel even ander weer worden anders gaat het niet door.
Hoezo dan ? Is het ...weer in Ollanda ? Hier is het euhm....25C en geen wolk aan de hemel. Zolang het niet sneeuwt kan je toch gassen