Alonso is weg bij McLaren... http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6584 ...laat hem ook maar weg blijve bij Ferrari
Alonso weg bij McLaren, wat nu? Ferrari is geen optie, BMW heeft volgens mij al 2 rijders onder contract en ziet niet te wachten op Alonso. Renault wil hem graag weer hebben natuurlijk. Denk dat dat laatste team zijn enige optie is, hoewel zij ook niet bijster hebben gepresteerd afgelopen seizoen. Fisichella er uit, Alonso er in zegt mijn gevoel... Ben nu naar de kroeg.
Dat klopt Tonnie. Die witte die op de RAI stond was weer een andere, die auto dook kort daarna op in the U naait me steeds. Hoe weten wij dat?......chasisnummers!!!!! Er rijdt ook een LP640 met zwitsers kenteken rond in Nederland, staat nog in de grondverf, van wie is die ook alweer?
Ook nog een witte LP640 op Luxemburgs kenteken ( geen roadster ) Onlangs gezien op de ring. Van de heer JW. Niet geheel onbekend.. Heeft ook een F40. Image Unavailable, Please Login
U heeft het hier over iets in het wit? met grote gaten? en dat mag iets kosten? Bijvoorbeeld dit met een grote (jet) uitlaat? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Klinkt goed Onno. Ik ben hier nog niet zo lang (zie ook mijn naam) maar heb mij voorgesteld in het topic Auto Moto Italia. Geen Ferrar's hier maar Maserati's maar ook erg fan van het merk Ferrari vandaar dat ik mij hier heb aangemeld. Eos 20D is geen verkeerde camera, maakt mooie plaatjes. 1D is inderdaad wel erg prijzig maar maakt wel hele mooie foto's, is wel leuk speelgoed. Laatst een Panasonic Lumix DMC-LX2 gekocht met een mooie Leica groothoek lens, toch is de camera erg compact en niet al te duur en de foto's zijn kwalitatief erg goed. Die Lambo is ookwel erg mooi, na Auto Moto Italie gaan we misschien ook nog even naar Hessing. Ben benieuwd hoe zoiets nou rijdt, zal wel erg spectaculair zijn! Groeten Xantijn
Ja Dirk we weten dat van het mooie weer, maar wat we niet (allemaal) weten is dat jij vlak bij de mooiste weg van Spanje woont. Pas geleden was er bij Top Gear een zoektocht naar de mooist/best weg om te rijden (=nieuwe serie). Ik dacht bij die aankondiging direct aan de weg van Marabella naar Ronda! Ik geloof dat dit de A-397 was. Wat een weg! Wat ligt dat zwarte lint mooi door de bergen, en wat zijn die bochten een uitdaging. Het is lekker stijl en dat vraagt dus om het nodige schakel werk. Door de smalle dalen en steile berg wanden weerkaatsen alle geluiden naar je toe! Heerlijk. bovendien is de tocht ruim een uur waardoor het klamme zweet niet veranderd in een rivier stroom. Hierbij komt dat deze weg niet al teveel verkeer kent en al helemaal geen controles of ander lastig op onthoud. Het is dat ik er niet dichtbij woon anders was ik er elke dag te vinden. O ja, Ronda is ook wel leuk hoor met zijn oudste Arena en andere bouwseltjes, maar de weg ernaar toe HEAVEN! Kun je ons Nederlanders niet opvrolijken met wat sfeer foto's van deze schitterende weg? bochten en mooi glad zwart lint, beter is natuurlijk een filmpje in de F die daaroverheen gejaagd wordt, met extra geluids volume. Ps Container gevonden echter Northern Light vertrekt vandaag en moet ik dus naar Barcelona om geplande werkzaamheden uit te gaan voeren
Ik neem aan dat je deze kleur bedoeld Marcello? Deze stond in week 15 bij Hessing. (Nee, ik heb geen nummer ) Image Unavailable, Please Login
Er zijn 16 Nederlandse kentekens van F40 bekend F40 (15) 42-HJ-NN 43-XD-JN 44-HF-ZD 44-XB-HF 54-HR-FH 60-GD-DG 67-HT-ZJ 79-HT-VK 96-TH-VZ FZ-BH-77 RG-TZ-69 TN-GG-41 XJ-PR-03 XR-35-PD XR-JR-03 + Die van gister De Kroeg in! Groeten!
Hoi Xantijn, ik heb het zojuist gelezen. Een Maserati man dus, ook mooi! Ik ben ook niet éénkennig hoor, Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Alfa Romeo, Maserati, Pagani, allemaal mooi spul! Welcome to da club! Ciao! Marcello
ik zit nu Top Gear te bekijken op Veronica. Ik hoop dat Plambo ook zit te kijken : Lambo Murci Roadster Kan ie alvast likkebaarden
Deze is wel nieuw geleverd in NL maar na korte tijd naar het land van rijzende zon vertrokken als kerstkado, leverde de auto af op Schiphol in december 1989 bleek het vliegtuig vol te zitten maar geen nood aan de man hadden de auto verkocht aan de CEO van Nipponair, dus een paar rijtjes met stoelen verwijderd, en daar ging de wagen. Image Unavailable, Please Login
Ja, grondverf inderdaad. Reed deze niet mee met de Droomrit voor het leven 2007? Geen nummer? foei! Bij een normale Murcièlago is het chassisnummer bijna niet te lezen. Alleen bij goed daglicht van de juiste kant hebt kun je het nummertje lezen tussen de louvres van de motorkap aan de rechterkant. Bij een LP640 lukt het wel, de louvres zijn doorzichtig, en is makkelijk te lezen/fotograferen. Bij de LP640 Roadster is het weer erg moelijk te lezen. Bij alle Gallardo's staat het nummertje gewoon linksonder de vooruit. In alle gevallen zijn het nummers zoals ZHWGE22T96LA04066 Een foto van het nummertje is het beste, want daaraan kun je ook herleiden of het een Euro of US versie is, en of het een handbak is of E-gear. Belangrijkst vind ik zelf de laatste combinatie van 6LA04066, de 6 staat voor bouwjaar 2006, met nummertje 04066. Klopt dat Plambo? Er zou dus ook een 7LA04066 kunnen bestaan.
Dank Marcello, wat rijd jij als ik het vragen mag? Wel Italiaans allemaal (behalve bugatti, maar daar zit ook wel wat Italiaans in) ik ben ook van de Italiaanse auto's een Ferrari 365 gtc 4 vind ik een zeer begerenswaardige Ferrari ondanks dat hij minder populair is dan de daytona. Ciao Xantijn