Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 961 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik kan me er alles bij voorstellen, ik kan me nog iets dergelijks herinneren in de maand juni van dit jaar :)

Als je nou de €'s hebt voor zo'n auto, dan lijkt me dat het in zo'n geval toch aardig wat €'s moet schelen wil je hem niet toch zelf willen bestellen in de kleur en uitvoering die je zelf wilt, in plaats van eentje die een ander al voor je heeft uitgekozen ? Of speelt tijd in zo'n geval ook nog een rol ?

Die groene Diablo Roadster op de achtergrond is trouwens van een bekende van mij...

2. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Wat een ding!! Ziet er echt prima uit!

3. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,999
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    +1 dat is een memorabel moment Roger :)

De auto ziet er prachtig uit, ben benieuwd naar peter zijn verslag over de hernieuwde kennismaking.

Henk, nog video beelden?

4. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    #24004 575 GTC, Nov 3, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Een uurtje gelden heb ik dit gespot in Eindhoven.

Fiets ik van Helmond naar Eindhoven toe. denk ik zou ik binnen door fieten of langs de groote weg. Ik denk van ik fiets maar binnen door wat dat is korter, zie ik even later in een zijstraat deze F staan :)
    Image Unavailable, Please Login

5. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Gairo
    Mooie nachtshots...

6. Marcello

Marcello Formula 3

Sep 6, 2004
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Marcel Wallenburg
    Leuke spot Gairo! Weer een onbekende! Heb je toevallig ook het chassisnummer?

7. Marcello

Marcello Formula 3

Sep 6, 2004
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Marcel Wallenburg
    Toch ben ik aardig onder de indruk van wat in zo'n korte tijd al staat op autogespot.com. De Ferrari's en Lambo's die normaal op FCN meetings komen en bij dealers staan, zijn normaal gesproken dan al snel bekend. Het valt me op dat op autogespot heel vaak auto's gespot worden die dus niet lid zijn van de FCN, en zijn ook vaak onbekende, erg interessant.
    Wellicht kunnen we elkaar wat helpen, ik pm je wel even.
    Groet,
    Marcel

8. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,999
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    @ Gairo, prachtige beelden, jij treft het wel altijd zeg!

@ Marcello, de auto's die op AG staan worden natuurlijk door 1000'en personen gespot en tegenwoordig heeft iedereen wel een camera in de buurt (al dan niet in de telefoon). En volgens mij is Autogespot inmiddels al heel wat jaren actief, toch Ruud?

9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,999
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #24009 pterps, Nov 4, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    En daar gaan we weer:

first of all - nobody injured

according to swiss newspaper, Fiat boss Sergio Marchionne crashed today on the swiss Autobahn near Basel.

traveling 100km/h, he braked too late and bumped into a car, airbags went off .... cars stops in the rails

10. .::Daan::.

.::Daan::. Rookie

Jul 27, 2007
    25
    Netherlands
    Full Name:
    Daan W
    Aaaiii, dat ziet er niet zo mooi uit. Zonde van zo'n prachtige Ferrari.... iemand trouwens nog de review op Top Gear gezien van deze 599 door Jeremy Clarkson (Zondags, BBC 2, 21:00 NL tijd)....
    Gelukkig dat niemand serieus gewond raakte, maar misschien was meneer Marchionne te druk met voorbereiding van een bestuursvergadering. Mijn advies, neem een Maserati Quattroporte met chauffeur.... je bent presidente van FIAT of je bent het niet.

11. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,999
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Vind je dat een betere optie???? Jij liever dan ik.

12. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Klopt, zat gisteren even te kijken en vond een leuke Alpine a110 , dus gelijk de club bellen die eigenlijk al deze auto's kennen maar helaas deze was onbekend.
    Sorry maar mijn liefde voor auto's gaat veel verder dan alleen Ferrari's.

13. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    PM ontvangen!

17 december exact 3 jaar :)

14. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    dat wordt tijd voor een feestje ;)

15. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Als ik een bestuursvergadering moet voorbereiden wel. Anders NOOIT NIET!

Onno

16. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    @Harry,
    sta jij met je kop in de Telegraaf?

Erg mooi artikel over de Alfa 8C Competizione.

"Nederland krijgt 10 stuks, in de standaardkleuren 8C-rood, gewoon rood, zwart of geel. Wie hem toch in een andere kleur wil (Jan de Bouvrie wil een witte), moet nog 12.500 euro excl belastingen bovenop de nederlandse prijs van 220.590 euro betalen."

Jan heeft smaak ;)

17. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,146
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ik zag vandaag een Testarossa op de snelweg en - nog veel mooier - een lichtblauw metallic Maserati Ghibli (het origineel)! In de buurt van Aalst. Prachtige wagen...

18. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    @Plambo: wat een bak! Echt ongelooflijk. Veel dank weer voor de foto's, altijd leuk om te zien (hoewel een licht gevoel van jaloersheid zich moeilijk laat onderdrukken...).

Vertel nog wat meer over de rij-ervaring!

Onno

19. vanEllende

vanEllende Karting

Oct 15, 2006
    119
    Full Name:
    Paul

20. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Heren

Ik heb een bekentenis voor jullie.

Ik ben geloof ik verslaafd....

De hele week rij ik nou al woon-werkverkeer met de Dino, omdat de dagelijks-vervoer-hooiwagen bij het schadebedrijf staat om eens wat kleine deukjes enzo op te lappen. Elke dag weer lol, ondanks regen en rotweer. Gisteren niet hoeven werken, maar wel de Dino gewassen en naar Houten meegenomen. Dus nu de eerste dag sinds ik terug ben van vakantie dat ik geen meter gereden heb met het autootje.

En ik mis het!!! Niet zo maar een beetje, zo van ach, het zou wel leuk zijn om... Nee, ik mis het echt heel erg. Het kriebelt, nee, het jeukt. Als jeuk na een dag vlooienkammen bij de intake van het dierenasiel. Als jeuk na een kwartier in je nakie rollen in een brandnetelveld. Echt vreselijk! Ik moet even naar buiten. Ik moet die motor horen hijgen, ik moet aan dat stuur sjorren, mijn linker been trainen op de koppeling. Ik moet het getik van het schakelrooster horen, de lamme schakelarm ervaren na een poos flink gummen. Wat maakt het uit dat andere auto's comfortabeler zijn, of sneller, of mooier misschien wel. Wat maakt het uit dat deze 1 op 6 haalt als ik een beetje inhou. Want ik hou me niet in! Ik moet GAAAN!!!

Ik denk dat ik zo nog maar even een rondje ga tuffen. Gewoon, omdat ik niet zonder kan.

Volgens de dikke van Dale:

ver·slaafd (bn.)
    1 lichamelijk of geestelijk afhankelijk van een bepaald middel door gewenning

ver·slaaf·de (de ~ (m.), ~n)
    1 iem. die verslaafd is aan iets => addict, gebruiker

Ik ben bang dat dat op mij van toepassing is.

HELP!!!!!

(naam bekend bij de redactie)

21. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Heren!
    Iemand een idee of de 360 Challenge (niet de Stradale), die dus bestemd was voor de Trofeo Pirelli en Trofeo Shell, ook gehomologeerd is voor gebruik op de weg?
    En in geval van niet, kan je hem dan alsnog laten homologeren?

22. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Hans, welcome to the CHAP! (club of hopelessly addicted people:D)

Bij mij ligt de verslaving dan weer meer bij't poetsen, het mechanisch en vooral cosmetisch "nieuw" houden van de auto! Een kreuk in een pagina van een van mijn 100den F-boeken, is een ernstig misdrijf, een steentje van voor op de F, brengt sterke suicidale neigingen bij me naar boven, bij een crash met mijn 328 zouden ze een streng bewaakt kamertje met tralies moeten klaarmaken in een gekkenhuis!
    Lof voor je verhaal, Hans! Prachtig beschreven hoe je altijd weer hunkert naar je schitterende GT4!

23. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,243
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Hans,

Ik kan me voorstellen dat je een keer de behoefte voelt er over te praten...

Publiek Telefoon 0900-1450 (30 cpm)
    (ma t/m vr 9:00 - 18:00 )

E-Mail [email protected]

24. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel

Hoe weet je dat :D :D

25. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Otto,

De 360 Challenge is fabriek af niet gehomologeerd voor de weg.
    Denk niet dat het makkelijk zal zijn om hem alsnog achteraf te homologeren, vrees zelfs dat het in Belgie helemaal niet zal lukken!
    Bovendien is het echt wel een racewagen met een zeer harde ophanging en dergelijke, de Challenge Stradale is in vergelijking een 'luxe-voiture' ;)
    De 355 en 348 Challenge is een ander verhaal, dit zou wel moeten lukken.
    Onderstaande thread lees je er meer over.

http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=107943&highlight=360+challenge+road

Guy

Share This Page