Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 963 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. vanEllende

vanEllende Karting

Full Name:
    Paul
    Zoals Hans eerder vandaag schreef, verbaasde ik me weer net ergens anders over:

Zitten we thuis net aan de koffie, zegt mijn vader, oja volgensmij stond er vanmiddag een Bugatti voor het Dorint hotel...
    Dus ik, o dat zal wel de Veyron van vd Moesdijk zijn, zegt mijn moeder, hij was wel heel erg blauw, zegt mijn vader weer, ja en nogal rond...

Ik weer, heb je er even naar staan kijken? nee zegt mijn vader, alleen het moment dat ik er langs fietste... er stonden wel veel mensen omheen te kijken?
    Ik zeg, weetje nog dat ik vertelde over dat setje wielen van € 60.000,- dat ging dus over zo'n auto, ow... was het antwoord,

Ik heb het met mijn ouders wel opgegeven op auto gebied toch vind ik het ongelofelijk hoe ik ben voortgekomen van deze bijna auto vreemde...

Maar goed, er zullen er genoeg zijn die mijn maar dwaas vinden, toch?

Paul

2. henkie

henkie La Passione... Lifetime Rossa

Full Name:
    henkie
    Vanmiddag stond ik samen met Fred / Gijs / P.Lambo te praten met dhr. P. Maronier die net arriveerde in Houten met zijn blauwe 658pk sterke Bugatti EB110ss. Hij vertelde ons dat hij binnenkort ook een trotse bezitter werd van een 430 Scuderia in de kleur matzwart...
    Ook deelde hij ons mee dat hij was uitgenodigd voor een Scud-happening in Spanje op het Ascari circuit over een paar weken...

Krijg ik net verdorie een heel vervelende mail in de box van onze Spaanse Belg Dirk uit Marbella:
    "Henk, Dit moest ik effe kwijt.....
    Aangezien we met 6 leden van de F-club een scuderia in bestelling hebben hebben we een kadoo van Salamanca & Ferrari Italia gekregen.
    Eind november zijn we uitgenodigd voor 2 dagen test-rijden inclusief lunch, diner...etc...
    Er komen 6 scuds per vrachtwagen naar het Ascari-circuit in Ronda en daar mogen wij 2 dagen mee spelen.
    Kimmi & Massa komen ook mee als ook techniekers en andere piloten.
    We krijgen 2 dagen cursus en mogen uitgebreid testen, en fototjes nemen.
    De exacte datum weet ik pas in de loop v/d week, het evenement is niet voor publiek, maar we mogen wel vrienden meenemen.
    Mocht je interesse hebben, zet ik je met plezier op de lijst van VIP genodigden. Retourtje Schiphol Malaga kost geen drol, en ik regel wel een hotelletje....Food & Drinks op kosten van Ferrari :) Affijn, ik hou je op de hoogte. Ojeeee...waarom moet ik altijd zoveel geduld hebben...pffffff....groeten"

Dit is echt heeeeel vervelend Dirk :cool: :D:D
    No problema ! Vamenos !

3. J & M

J & M Rookie

Full Name:
    Jori en Maurice
    Vandaag even een afspraak voor fotoshoot en meerijden geregeld met een Ferrari F40
    Is deze man bekend op de Chat?

4. henkie

Full Name:
    henkie
    Nee, wij zagen hem ook rijden maar kenden hem niet...

5. cvdzijden

cvdzijden Formula Junior

Full Name:
    Christiaan
    Op weg naar Houten, stond de Lamborghini Diablo stil en met de deuren open. Heb hem die dag ook niet meer gezien

6. henkie

Full Name:
    henkie
    @Pterps...
    Zo'n witte Enzo is idd prachtig. Maar voor mij persoonlijk blijft er maar een kleur he ;)
    Yep.. die eeuwige duffe rode die bijna iedereen heeft.

7. J & M

J & M Rookie

Full Name:
    Jori en Maurice
    Ik vroeg aan hem of hij bij Forza zat of bij Kroymans. Hierop antwoorden hij bij geen vanbeide. Dus weet ook niet hoe of wat maar ik mag een shoot maken dan weten we meer.
    ps. staat aardig die challenge grill in je 360

8. Paulus

Paulus Formula 3

volgens mij zag ik op de achterzijde een stikker van Wiggers in Enschede ( ben er niet zeker van)
    Image Unavailable, Please Login

Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  9. Boink

Boink Formula 3

Full Name:
    Ruud
    Heel vervelend inderdaad.. Helemaal als je weet dat het ook nog eens slecht weer is!! ;)

10. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Full Name:
    Koen
    Gaat voorlopig niet gebeuren.

11. henkie

Full Name:
    henkie
    Gisteren hoorden wij van de verkoper van Hessing dat dhr. Moesdijk de zesde Veyron gaat krijgen in NL....

12. pterps

pterps F1 Veteran

Full Name:
    Peter
    Ik ben ook niet zo'n fan van wit voor een Enzo, wit staat een LP640 echt veel beter. Maar misschien moet deze eigenaar zijn velgen nog even zwart coaten.

13. omd78

omd78 F1 World Champ

Full Name:
    Martin
    Wat een k**leven Henkie. Als je 2 pagina's terug gaat vind je het nummer van Korrelatie (mocht je er over willen praten).

Maar wel ONTZETTEND GAAF natuurlijk!

Gr. Martin

14. Hans

Hans F1 Veteran

Full Name:
    Hans Teijgeler
    Vervelend hoor, Dirk! En Henk: je weet wat Dirk pas nog gezegd heeft: Het gaat niet om wat je hebt, maar wie je kent... ;)

Have fun you two!

15. Hans

Hans F1 Veteran

Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ja, we zijn echt vreselijk. Bij mij is het idd meer het rijden dan het poetsen, maar de verschijnselen lijken hetzelfde.

Ik ben gisteren daarom alsnog maar weer een keer naar Houten getogen, om daarna met Henkie, Fred en Gijs nog even wat CO2 te produceren en warme choco te consumeren. Toen vanuit Gorinchem naar Amersfoort gereden om Ivonne op te halen. Vervolgens door naar Rotterdam, waar de GT4 helaas een nachtje buiten heeft moeten slapen (iiieeeeks). Straks getooid in 3-delig grijs op weg naar een hopelijk nieuwe klant (auto in de parkeergarage voordat ze hem zien en 10 minuten buiten lopen om het 70-er jaren eau-d'octane luchtje een beetje te laten verwaaien), en daarna door naar Almere. Wederom goed voor een km of 350 a 400. Yeah....

Is er nog een milieubeweging die mij als poster-guy zou willen misbruiken, als voorbeeld hoe het dus NIET moet? ;)

Hans

16. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix
    WHHHAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waanzinnig.

Ik hoop trouwens dat die zes leden ieder een Scuderia besteld hebben, niet dat ze met zn zessen hebben bijgelegd voor één Scud.

17. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
    Hoezo, je kunt geen jaren '70 Ferrari's dagelijks rijden? :D Geweldig.

Ben benieuwd wanneer BVB door de 200.000km barriere gaat breken, lukt dit jaar net niet meer denk ik. :)

@Henkie & Dirk: B*st*rds! :D

Onno550

18. Marbella

Marbella Formula 3

Full Name:
    Dirk
    Hoi Marnix,

Er wordt hier veel gedeeld, zoals zon, zee, strand, parkeerplaatsen, stukken bouwgrond, restaurants, terras-stoelen...etc...
    Maar voor de scud telt het volgende : Ieder voor zich en god voor ons allen. :)

19. pterps

pterps F1 Veteran

Full Name:
    Peter
    Wat geweldig heren, Henk neem je genoeg tissues mee? En schoon ondergoed kan ook geen kwaad volgens mij.

Henk denk om dat bochtje waar Jeremy de 997 GT3 in de banden parkeerde!

20. Marbella

Marbella Formula 3

Full Name:
    Dirk
    Yeps, en een zwarte onderbroek is nog beter, want dat alcantara van nieuwe race-kuipen geeft wat af op wit katoen vrees ik.
    En we moeten daarna nog lunchen met de wereldkampioen 2007. Staat zo lullig een witte broek met zwarte kont. :)

21. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Full Name:
    Cor
    Henk & Dirk !!!
    Joh, HELEMAAL SUPER....
    Mag Henk weer naar dat vervelende zonnige gedeelte van Spanje :)D:D:D) en ook nog ff Kimi ontmoeten...
    Het leven is weer hee vervelend hoor..... maar ik gun het je van harte .
    Filmcamera mee !!!!
    Ik wil die 6 Scuderia's wel eens achter mekaar horen huilen !!

22. henkie

Full Name:
    henkie
    Ja, heel vervelend allemaal. Vooral omdat hier ook het troosteloze weer gaat toeslaan :D
    Dus dat wordt alweer de derde rit naar Marbella / Puerto Banus, zeer minne omgeving daar :cool:

23. Hans

Hans F1 Veteran

Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hmmm, zolang je op de grotere wegen blijft gaat dat prima ja. Maar ik moet bekennen dat net bij het boodschappen doen bij de Bas van der Heijden (elders ook bekend als Dirk van den Broek) de breedte van de auto en die van de op Suzuki Alto's gedimensioneerde parkeervakken toch een beetje schril tegen elkaar afstaken. Om het maar niet te hebben over 10.000 verkeersdrempels en het ontbreken van stuurbekrachtiging.

Een en ander wordt natuurlijk wel weer ruimschoots goedgemaakt door de verwonderde blikken van voorbijgangers die toch wat apart kijken bij het zien van de combinatie Ferrari en rode Bas-tas. :D:D:D

Hans

24. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie BANNED

Miljaar!!!!!! Henk en Dirk gaan Scuderia-feest vieren! Henk, jij onvoorstelbare bofkont!
    Nondekaters, begeleid van de F1-spitsbroeders, wat liep het water me uit de bek als ik dat las!

25. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
    Kijk, of het praktisch is, is natuurlijk weer een andere vraag met een ander antwoord. Ik word ook niet echt vrolijk bij het idee mijn 550 de Lijnbaansgracht op te rijden, en de meeste moderne Ferrari's worden ook niet blij van drempels - dat ligt dus niet aan de geboortedatum van je lief. Ik doelde eigenlijk op het feit dat het ding er gewoon tegen kan. Ferrari's hadden altijd de reputatie uit elkaar te vallen als je er meer dan 2 zonnige dagen per jaar mee zou rijden - onzin.

Onno

Share This Page