Ik heb hem al gezien, is erg leuke video. Beetje jammer van die EVO kever die hij in de banden parkeerd
Dat stukje met die witte LP640 Roadster is wel wat voor PLambo, maar zou me niet verbazen als hij het al bij Henk gezien heeft.
Moest vandaag in Apeldoorn zijn en was daarom 12:30 al klaar Toen maar een rondje dealer gedaan. Kroymans--->Hessing---> Van Vliet. Hier wat pics van Hessing! Rest volgt later Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Michel, die van de Bentley is erg sterk! Complimenten Ik hoop echt dat die Murci's in Nederland blijven. Ik moet er binnenkort ook maar eens weer heen gaan. (dat zeg ik al een maand tegen mezelf overigens )
@Michel Hele strakke foto's. Ha.. die LP640 met de metaalkleurwielen was dus onze testauto afgelopen week. Prachtig !
@autogespot mannen, wat een verhaal met die wagen van meneer Moesdijk op jullie site, helemaal te gek zeg. Hij heeft nog vertrouwen in de mensheid,jatten gaat toch niet maar wel helemaal super dat hij de fotograaf zo'n kans geeft. heeft hij niet meer foto's gr
Ja idd dat verwacht je niet! Hier nog wat foto's van hem. http://www.imgme.nl/album.php?cID=1896&pagina=7 Het is niet helemaal goed gegaan volgens mij want er staan een aantal dubbelen in
jep heel mooi ding!! Maar die zwarte velgen staan wel beter Hier nog een paar foto's van Hessing en Van Vliet. Die Superamerica moest trouwens 360.000 opbrengen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Toevallig de km-stand van de superamerica gezien? Ik zie die auto al jaren her en der te koop. Toch geen apparaat waarin je niet gezien wilt worden me dunkt.
Bob, zijn we niet langs van Vliet gereden tijdens de Bellissimaas? Ik zag toen een 348 in 1 of andere showroom staan..... edit: Michel, hoeveel 6.0 VT Diablo's zijn er in Nederland (voor zover jij weet) Die jij vandaag zag, is de tweede die ik " ken" en nieuw voor mij.
Is dezelfde als op het Loo stond vorig jaar volgens mij Gijs? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik denk het wel, ik keek even bij Marcello, ik bedoelde de auto die jij nu toont, moet wel om dezelfde gaan in deze bijzondere kleur?
Weet jij hoe het met de zoektocht van Paul staat Onno? Ik heb hem al een hele tijd niet meer online gezien.
Voormalige van dolfijn is dat dacht ik, ooit een foto gezien van 2 diablo's in zijn garage. Nu van P. Maronier. Echt een machtig mooi ding.