Dit is al een paar weken mijn desktop op de pc.... had helaas niks bij de trekking van de staatsloterij vanavond... Image Unavailable, Please Login
Henk, Avec de la patience on arrive a tout ! Nog 4 maanden en we rijden .....en misschien zaterdag al ......
Goede morgen Heren, Net terug uit van een boring zakelijke trip Parijs, maarr die stad is en blijft geweldig. Maare Henk......ben jij van het weekend ook in Marbella? Peter en ik gaan zaterdag eens even flink boenderen met de Scud aldaar. Ik hoor graag even van je. Greetzzzzz Joop
Weet iemand wat het kost (douane) om een klassieker uit een niet-EU land te importeren? De Douane en RDW sites zijn niet echt helder.
ik geloof 10% of zo iets. ik ken iemand die er een uit de USA heeft gehaald die heeft 10% invoerrechten moeten betalen,ik weet niet of dit van een taxatie of nieuwwaarde was. er is er hier wel een met ervaring het goede antwoord zal wel volgen. gr
waanzinning spul wat denk je van die F40 en de CS. ik ga deze winter mijn garage pimpen, ik heb al wat leuke dingen gevonden op het WWW.
Hoi Peter, OUDER DAN 30 JAAR KOSTPRIJS INCL TRANSPORT € 25.000,00 INVOERRECHTEN € 1.500,00 TOTAAL € 26.500,00 JONGER DAN 30 JAAR KOSTPRIJS INCL TRANSPORT € 25.000,00 INVOERRECHTEN € 2.500,00 19% B.T.W. € 5.225,00 TOTAAL € 32.725,00
Paulus, Wie weet kun je hier wat inspiratie uit opdoen, was tot voor kort een rommelige kale grijze garage. Al met al 2 weekjes noeste avondhandenarbeid, et voila QUOTE=Paulus;137216573]waanzinning spul wat denk je van die F40 en de CS. ik ga deze winter mijn garage pimpen, ik heb al wat leuke dingen gevonden op het WWW.[/QUOTE] Image Unavailable, Please Login
Hahaha of wij elkaar kennen........dr zijn zoveel foto's van de 6.0 samen met de 5,7 dat je dr een muur mee kunt behangen
@Joop Dolfijn Jouw garage is inderdaad fantastisch...dat heb ik al een paar keer live mogen zien... Zou de diepe keldergarage van P.M. wel eens willen zien, komt misschien ooit nog wel een keer Joop, er is grote kans dat ik daar volgende week ook ben, hou je op de hoogte...
Voor meer informatie over de witte 360CS: http://www.autosalon-singen.de/verkauf-Ferrari-360-Challenge-Stradale-01175_0032_07_01.aspx?languageID=de&modell=360%20Challenge%20Stradale&marke=Ferrari
Foto's witte 360 CS: http://www.autosalon-singen.de/Katalog-Ferrari-360-Challenge-Stradale-01175_0032_07_01.aspx?languageID=de
Ik heb vernomen dat per 1-2-2008 de BPM tarieven worden gewijzigd met name vervuilende auto's zoals Ferrari's zullen bij het importeren hoger belast gaan worden. Dit heeft tot gevolg dat het importeren van een Ferrari uit bijv Duitsland minder aantrekkelijk zal worden. Dat zal mede de redenen zijn dat om de nieuwe Europeesche richtlijnen te halen,er in Marinello koortsachtig gewerkt wordt aan een modificatie aan de motoren. Er is een samen werking met Bosch om een direkte inspuiting te realiseren .De 430 schijnt als eerste hiermee te worden uitgevoerd,met als resultaat 30 procent benzine besparing en meer vermogen. De eersten zullen begin 2008 worden uitgeleverd en de andere modellen volgen daarna. Dit alles heeft reeds in de media gestaan en ik begrijp niet dat er amper aandacht aan wordt besteed Wie kan er meer over vertellen
"Complete" uitvoering, jammer van de kleurcombi interieur (of zou het door het flitslicht komen?) strak prijsje trouwens Zitter er altijd schuif raampjes op een cs?
Wat een mooie garages zeg! @ Marcello: Was gister bij Helfferich, maar die 355 gts die jij nog niet in je register had was verkocht en stond er dus niet meer. Dus heb ook geen foto van het chassisnummer kunnen maken. Stond op het gebied van Ferrari's alleen een 360 en een 308 gts. En een mooie a4. Je moet inderdaad soms kiezen in een Ferrari past het hele gezin niet tenzij het een 612 is maar echt ruim is dat ook niet echt.