Hee, een man met smaak! Laat eens weten hoe je impressies zijn, Dirk (vooral ook over die Dino!). Onno
Peter, die ken ik wel. Daar heeft mijn Dinootje al wel de nodige (onvrijwillige) nachtjes doorgebracht dit voorjaar.... Hij (Martin) heeft alleen heel duidelijk gezegd dat hij vrij weinig zin heeft om mijn voorspatbord te doen. Nou, dan niet... Thanks Hans
Hi Vu, TopGear wordt morgen (woensdag) toch herhaald op BBC 2 om 20.00 uur? ........in de herkansing dus! Ciao, E.
Slurptax.... wat kan een mens toch verdrietig worden van dit gezei*... Eens even kijken. M'n Dino rijdt tijdens onze uitstapjes ongeveer 1:5. Ik rij er 15.000 km per jaar mee of zo? Dat is 3000 liter benzine, ofwel 4500 euro. Van elke euro die je aan benzine betaalt, is 62,06% belasting (bron: website van het ministerie van financiën). Ofwel ik betaal al 2800 euro per jaar aan "slurp"tax. En dat vinden die struikrovers nog niet voldoende???? Wonen we niet in één groot sociaal experiment hier? Hoe ver kan je een horde mensen krijgen voordat ze in de gaten krijgen dat ze aan alle kanten genaaid, genomen en gepakt worden? Antwoord: idioot ver, als je het maar in kleine stapjes doet.... Hans
Wauw! Die witte 512 BB is een mooie zeg! Heb je daar toevallig meer foto's van? Erik, bedankt voor de tip
En we hebben weer een foto van iemand die is wezen knutselen in PS, dit keer ziet het er wat beter uit, maar van mij hoeft het nog steeds niet Image Unavailable, Please Login
Hebben we nog niet genoeg geleden? Ik zou blij zijn als die idioten nou eens ophouden met hun SUVs. De nieuwe richting die Ferrari inslaat is onlangs aangekondigd: niet meer vermogen, maar lichtere auto's die minder het milieu belasten. Lijkt me duidelijk dat zo'n gedrocht niet in het plaatje past. Onno
En dan toch: - leuk appartement - BMW'tje - Ferrari - Vliegtuig - af en toe een droomtripje, of zomaar even een weekendje met het vliegtuig weg.... Niet zeuren Hans. Ook ik zucht weleens, hoorde gisteren dat Vogelaar ons even 20-30 jaar terug de tijd in werpt in verband met het nieuwe electoraat van haar club. Ik reisde niet veel maar genoeg om te zien dat we het hier goed geregeld hebben.