Tis niet anders Henk, ik sprak vandaag Klaas tussen het machinegeweer schieten door in het prachtige Doorn. De verkoper belde met forza en kroymans, allebei helaas geen tijd.
En toen noemde ik ook Guus van Eijk nog, naast de deur bij hem in Alblasserdam ? Of even naar die tent in Wateringen, Pastorelli. Daar heb ik menige Testarossa zonder blok buiten zien staan als ik naar onze accountant reed...
@deelnemers Super Pays Plat meeting 2007: van 348Holland ontvang ik nog het voorwoord, dus het boek is nog niet helemaal klaar, maar ik kan wel vast jullie bestellingen verzamelen, zodat op het moment dat het boek klaar is, ik de bestellingen kan gaan plaatsen. Via onderstaande url kun je lezen hoe je een exemplaar kunt bemachtigen (kosten 39,90 + 6,90 verzendkosten): http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=137229599&postcount=22 @Gijs: laat je door dit berichtje niet ophaasten... het is even ter voorbereiding en ik begrijp dat je (op het moment) een druk bezet man bent. Ik weet zeker dat een ieder uitkijkt naar je stukje proza
Weet ik Peter - het is de kamera van een mijnbouwer tenslotte . Had geen spullen bij me om dat te verhelpen, moet ze maar even bewerken. Ik begrijp wat jullie bedoelen met "kun je je wel aan de andere kant van het water vertonen", maar als toekomstig winnaar van de Nobelprijs van de Vrede was ik naar de overkant gereden om met mijn fraaie 550 hun zwarte dagen wat op te vrolijken..... Onno
@Henk Toen u/je er over begon, was de afspraak helaas al gemaakt. Anders had die zeker daar de afspraak gemaakt. Maar dat weten we voor de volgende keer misschien? In ieder geval bedankt! Zit nu op school, als goed is rijden ze nu richting van Van Dijk
Haha, dat filmpje van die F40. Hoe traag wordt dat gepresenteerd.. en hoe druk was het dan op zo'n clubdag
Wat een vreselijk filmpje Henk! Vergeleken hierbij zijn zelfs de huidige Nederlandse autoprogramma's nog te pruimen. Maar WAT een auto.....
We hebben hier geen hypotheek-koning in onze gelederen he? Het biedproces op ons hopelijk nieuwe stulpje in Utrecht verloopt voorspoedig, dus de financiering begint eens een beetje in beeld te komen nu... Hans
Ik zie er niks mis aan. Ik heb zelf ook heel wat TV opnames uit die tijd op DVD gezet (ook de F40) en zie liever dit dan al dat flitse gedoe van tegenwoordig waarbij het beeld voortdurend beweegt en flikkert (ben ook geen fan van Top Gear wat dit betreft).
Ben wel nieuwsgierig hoe je dat als free-lancer gaat aanpakken Hans Wel een heel mooi appartement....
@Peter: Yep, dat is hem... @Henk: Ik heb jaarstukken van de afgelopen 7 jaar die een heel mooi consistent plaatje laten zien. Was met m'n vorige huis toch wel anders. Toen was ik net 2 maanden voor mezelf bezig. Is toen ook gelukt (voor vergelijkbaar bedrag). Moet wel lukken....
Maar in tegenstelling tot het F40 verhaal wordt er bij Top Gear in ieder geval nog iets verteld hoe een auto VOELT, in plaats van het oplezen van de brochure...
Wat een schitterende locatie met nog mooiere (kelder) inhoud, Dit vraagt om een meeting anno 2008 met een bezoekje aan dit adres. Otto heb je ons al aangemeld? Hans we horen wel hoe dit afloopt en wanneer we de straat moeten komen vullen met F's tijdens de house warming! (vliegtuig past niet neem ik aan) @ Henk Ik was effe weg maar ik begrijp dat er "iets" is met de scud's of zijn de heren Peter M en Dolfijn wel afgereisd?
Nu we toch over huizen bezig zijn! Ik heb me vandaag op de lijst gezet om een appartement te kopen in aalsmeer. Er worden er volgend jaar 19 gebouwd. De kans is zeer klein dat ik er een toegewezen krijg aangezien er ongeveer 600 mensen zich waarschijnlijk netzo als ik gaan inschrijven, maar toch! Wish me luck!
Straat vullen = Oudegracht in Utrecht. Zou wel bekijks trekken ja!!! @Christiaan: Gefeliciteerd!!!! @Dirk: Succes!!! Hans
Gefeliciteerd Christiaan, ik wens jullie heel veel veilige en vooral ook gezellige kilometers. Geniet ervan. PS, een gele 355 staat geweldige op een bruiloft
Christaan & Pa gefeliciteerd met de aanwinst, binnenkort als een mooi weer dagje zich aankondigd wijden we haar in Ps Toch een aanwinst zo'n F in de hoekschewaard, begint al aardig op Deil te lijken