Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 976 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. cvdzijden

cvdzijden Formula Junior

Jan 7, 2006
    570
    Numansdorp, HOLLAND
    Full Name:
    Christiaan
    Bedankt iedereen :)
    Als die er staat nodiggen we iedereen uit om te kijken. Kunnen we gelijk elkaar beter kennen haha :D

Klaas & Christiaan

2. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Gefeliciteerd. Nu even wachten totdat de pekel weg is gespoeld en rijden maar.
    Aparte kleurcombi. Heb je ook een interieur foto?

3. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Proficiat Christiaan met jullie Geweldige auto !!!!!
    Vele mooie en veilige km gewenst !!

4. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    is Henkie nog foto's nemen voor ons in Marbella?

5. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

gefeliciteerd, waar blijft de rest van de foto's

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Christiaan en Klaas. Van harte gefeliciteerd met jullie F355, een van de allermooiste Ferrari's ooit getekend door Pininfarina.
    Hoop dat jullie er veel mooie en probleemloze km's mee mogen rijden.

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @heren
    Zoals jullie weten zouden ik en Fred328gts op uitnodiging van Dirk naar Marbella komen om mee te gaan naar het F430 Scuderia weekend op het circuit van Ascari in Zuid Spanje. Dit was toegezegd door de leverancier van Dirk, Salamanca motors in Marbella.
    Op een gegeven moment kreeg Salamanca echter geen toestemming om niet-kopers uit te nodigen.
    Dus het feest ging niet door. Erg jammer, had wel een rondje willen rijden met Kimi En Massa ;)

Wj nemen Dirk zeker niets kwalijk. Ik heb de talloze mails van Dirk als BCC mogen ontvangen, hij heeft het echt heel erg hoog gespeeld. Zelfs met dreigen annuleren Scud order etc. Zelfs mailcontact met Ferrari in Italie en ook met de eigenaar van Ascari, Klaas Zwart. Hij vond het echt heel erg vervelend omdat het in principe een beetje toegezegd was natuurlijk.

Dus we zullen moeten wachten tot Dirk in maart zijn eigen Scud krijgt om die "live" te mogen aanschouwen en proberen. En dat is natuurlijk ook een leuk vooruitzicht.
    Ik kreeg net wel een SMS van Joop Dolfijn. Die is daar volgens mij samen met Peter Maronier die een van de allereerste bezitters in NL wordt.

8. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Allereerst: Christiaan, ontzettend gefeliciteerd - ook ik vind de F355 een van de mooiste Ferraris uit het moderne tijdperk. Geweldige auto, en we hopen je nog vaak te zien op meetings.

Ten tweede: Henkie en Fred - jammer dat jullie niet de gelegenheid kregen de Scud te rijden/bekijken, maar dat komt nog wel. Dirk - lof dat je het echt geprobeerd hebt te regelen.

Vandaag nog even het IJsselmeer rond geweest met de 550 - prachtig weer, en lekker gegumd. Ik krijg de auto steeds beter onder controle, ik heb hem lekker dwarsgegooid op vooral het eind van de rit. Best leuk, strepen trekken.... Ben bang dat ik de komende kilometers meer banden ga verslijten, hehehe :D!!!

Onno

9. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Balen Fred en Henk! Dirk zal toch wel wat fototjes maken? :D

10. King250Cal

King250Cal Karting

Nov 16, 2007
    156
    Holland
    Full Name:
    Harald
    Hallo Ferrari enthousiasten en chatters. Ik ben nieuw op F-Chat en ook een gigantische Ferrari enthousiasteling.
    Sommigen hebben me al wel eens ontmoet op de meeting in Deil, waar ik met m'n broer (JazzyO) was en heb genoten van de prachtige bolides (fantastisch georganiseerd Henkie!!!). Mijn forum(bij)naam slaat op de 250 California Spyder, voor mij een van de mooiste Ferraris ooit. Op de tentoonstelling van 2005 bij Paleis 't Loo ben ik verliefd geworden op de lijnen van deze prachtige Italiaanse. Mijn doel is om in de komende jaren zelf Ferrari eigenaar te worden, maar ondertussen geniet ik zo veel mogelijk van het forum, de 550 van JazzyO en natuurlijk meetings waar ik regelmatig hoop bij te zijn.

Harald

11. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik vind dat onze Dirk echt zijn uiterste best heeft gedaan (zelfs met "uit de school klappen" aan toe! maar gelukkig niet gedaan, is dat nu ook weer niet waard) We komen je zeker bezoeken zodra je nieuwe bolide binnen is. Hulde Dirk voor het proberen, soms zit het mee en soms tegen, voor ons wat minder maar jij hebt een wereld weekeinde. Laat dat er niet onder lijden! Maak een paar mooie rondjes en gum die banden er maar helemaal van af!
    Als je de NL delegatie tegenkomt doe ze van ons hartelijk de groeten, schiet ook wat plaatjes sfeer, scuds en baan (als je je handen teminste stil genoeg kunt houden mat al die adredaline in je)

Wellicht dat ik eerder langskom dan je denkt.......;)

Gr fred

12. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Welkom hier, leuk dat je jezelf hier meld nav DE Deil meeting.
    De 250 CS is idd een beauty en stond ook in Maranello in de Gallarie! Echt mooie lijnen, echter onbetaalbaar!

Fred

13. King250Cal

King250Cal Karting

Nov 16, 2007
    156
    Holland
    Full Name:
    Harald
    Hi Fred, ik heb genoten van je 328 in Deil. Prachtige auto!!! Ik besef dat de 250 CS wat hoog gegrepen is, maar je moet jezelf doelen stellen, toch?

Harald

14. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #24389 henkie, Nov 16, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  15. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Cool!!!

Ik zou willen dat ik er bij was.

Onno

16. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @Fred en Henk : Jammer dat het voor jullie niet doorgaat. Zou wat zijn geweest, zeg...
    Ik denk dat jullie nog kansen genoeg krijgen met een kennis zoals Dirk in La Espana.

@Dirk : Tof dat je je nek uit hebt willen steken voor onze guys.... Respect !!!

@Harald : Welkom op deze geweldige commune :D:D:D . Veel plezier alhier.... !!!!!
    Ik hoop dat je je droom een keer waar kunt maken, Maar een ritje met JazzyO maakt ook veel goed.... gummmmmuuuuhhhhhh!!! hihihihi

17. King250Cal

King250Cal Karting

Nov 16, 2007
    156
    Holland
    Full Name:
    Harald
    Hi Cor, gummmmmmmmmmmuuuuhhhhhh lukt prima!! Vandaag nog toen ik met JazzyO het IJsselmeer rond geblerd ben. Knallen over de dijk... Geniaal, wat een brute kracht en een acceleratie.

Harald

18. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Henkie, prachtig al die fimpjes!
    Als je daar nou eens een aparte thread van maakt ?

19. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Zojuist gedaan Franc en reply's van de vorige ook. Wellicht dat anderen ook nog iets hebben.
    Bedankt.

20. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Ik zal eens op zoek gaan.. mooi om de autoreportages met nu en vroeger te vergelijken. Vroeger had je geen internet filmpjes met allerlei opnames en moest je het maar van TV aannemen.. en nu youtube je ff op F40 en je hebt 100en filmpjes.

Zelf gaan we volgende week vrijdag met de nieuwe m3 rijden ( e92 ) zullen uiteraard daar ook wat beelden van schieten :)

21. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Proficiat Christiaan, Het is nu eindelijk gelukt ! en toch weer een gele ;) :p De F355 GTS blijf mijn droomauto
    veel leuken km's toegewest

weet je ook waneer ze die krijgen ?

Welkom hier

22. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Henk: Kan hier geen genoeg van krijgen!! Beelden uit de oude doos... Geweldig :D:D:D

HE-LE-MAAL GOED !!!!

23. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    sjeezus wat g**l zo'n Scuderia... *kwijl*

24. cvdzijden

cvdzijden Formula Junior

Jan 7, 2006
    570
    Numansdorp, HOLLAND
    Full Name:
    Christiaan
    GEWELDIG!!! En dat is sneller dan een Enzo op een circuit

25. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Jammer Henk en Fred, maar volgens mij komen jullie er wel weer overheen. Volgend jaar zullen jullie vast en zeker nog wel even achter het stuur van een Scud kunnen nemen.

Dirk en Joop: Veel plezier, we reken op heel veel foto's ;)

Harald welkom hier, hebben jullie nog beelden van de rit van vandaag?

Share This Page