Twee foto's in de polder genomen (niet bijgesloten want camera ligt nog in de auto) maar niet echt tijd gemaakt voor fotograferen. Het was overigens erg leuk rijden over de dijk langs het IJsselmeer, vooral tussen Durgerdam en Edam. Vanavond hebben we een Gala in Rotterdam en uiteraard gaan Harald en ik in zwarte rok en Ferrari. Ben benieuwd hoe de voormalig medestudenten reageren.... We zullen zeker wat foto's maken. Onno
Hi Peter, ik denk dat de show stelen zeker gaat lukken! Heerlijk met het brullende beest over de Coolsingel gieren. Even laten horen hoe ECHTE auto's klinken!!!
Live from Ascari Espana.... YEAH ! (Dolfijn's mobiel) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Joop Dolfijn is niet echt in zijn hum... het ziet er nl. naar uit dat hij niet mag rijden... Dat is zeker jammer... Maar kijk even hoe het weer hier was vanmorgen en hoe het daar is.....aaahhhh Joop doet ook namens Dirk de groeten, die mannen hebben het maar goed daar..... Image Unavailable, Please Login
Wow man!!! Gaaf die foto's! Niet slim van die gasten om Joop niet te laten rijden. Hij lijkt me wel een potentiële klant namelijk. Eén keer rijden in zo'n ding en je bent verkocht als het geld hebt, lijkt me!
Ik hoop echt voor Joop dat hij ook nog even mag sturen, moet wel heel zuur zijn om alleen toe te kunnen kijken. In iedergeval erg leuk dat wij op de hoogte worden gehouden met foto's.
Christiaan, Ik zag vandaag (denk ik) jullie 355. Erg mooie auto!......wel een beetje vuil. Verder zag ik dat de linkerkoplamp niet helemaal sluit. Gr. Vu Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Onno & Fred: Niet bang voor de pekel die deze week in grote hoeveelheden gestrooid is? Het heeft hier sindsdien niet geregend dus ligt het er nog.
Geen pekel te zien hier! Heb nog wel een garage vrij hoor! Anders rijdt je naar Marbella! Prima weer daar aan de foto's te zien! Zelfs op GSM foto's is de scuderia ****
@ Dino Hier is (nog) niet gepekeld, zonnetje schijnt en de wegen zijn donker van kleur dus.........heb ik maar effe 200km gegumd, voelde heerlijk. Komende week weer een oog behandeling en dus 2 wk niet rijden. Als het vandaag nog zo'n mooie dag wordt ga ik er weer voor! @ Onno Hoe was de Party? kon je nog een beetje over de Coolsingel gummen? Jammer dat ik het te laat las anders waren er 2 Tubi's geweest Foto's? @ Henk Zoals gezegd gisteren wezen gummen en kwam rond 21:00 thuis. Dus een goed uurtje in het donker gescheurd. was wel iets druk maar sommige stukken waren wel leeg (ivm voetbal?) en kon aardig boenderen. Helemaal top in het donker, wel listig doordat andere bestuurders je wel zien maar te laat in de gaten hebben hoe snel je gaat. M.a.w. Judgementnight kan wel; echter is het pas echt leuk als je een driebaans snelweg hebt die niet te vol is met verkeer (bijv A12 Utrecht/Gouda/Den Haag)
Je zal het in de tuin van je opa vinden! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
nog wat lekkere plaatjes voor de zondag morgen! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Beste Ferrari vrienden, Afgelopen vrijdag en zaterdag was er hoog bezoek vanuit Italie in Marbella gearriveerd. Namelijk 6 Scuderia's. De dealers van West-europa mochten hun klanten uitnodigen voor een dagje testrijden en spelen in deze nieuwe machines. Zoals jullie reeds vernomen hebben had ik de intentie om ook Henk & Fred mee te laten genieten van dit spektakel. Dit ging echter de laatste moment niet door vanwege strenge en strikte regels, blablabla.... Na veel aandringen, discutie, contact Madrid, contact Italie, toch niks kunnen regelen. Ikke balen...mogen jullie gerust weten. Affijn, als goedmakertje heb ik vanacht wat foto's gestuurd naar Henkie ( zo heeft hij toch nog een beetje de primeur ) en ik weet zeker dat hij in de loop van de dag een en ander zal posten. Even geduld dus vrienden, maar het komt goed. Amicale groeten vanuit de rimboe Dirk PS : Niet alleen ik kon m'n belofte niet waar maken, maar ook Ferrari zelf. Die hadden namelijk aangekondigd dat Felipe Massa & Kimmi Raikonen aanwezig zouden zijn, maar hebben mooi hun kat gestuurd. Gelukkig hadden we Peter M en Joop D nog....
Ben benieuwd naar de foto's! Ik krijg inderdaad de indruk dat je een k@#leven hebt daarzo Dirk Gr. Martin
Dirk bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt, ik waardeer dit zeer en kijk uit naar je foto's. Ik begreep al dat je Joop en Peter daar tegen kwam en ik vind het leuk te horen dat de "klik" er was. (nog bedankt voor het overbrengen van hun groeten) We zijn al een beetje getracteerd hier met een aantal foto's die Joop met zijn mobiel stuurde, zoals je wellicht gezien hebt op de vorige pagina. We zijn ook zeker benieuwd naar het verhaal achter deze dagen, waren er veel klanten? Heeft Joop nog mogen rijden? hoeveel rondjes heb je gereden? ect. Het zal nog wel even duren voordat de andere heren weer in Nederland zijn maar ik ben ook zeer benieuwd wat hun indruk is van dit weekeinde. Ook hun foto's zullen wel top zijn. Alvast goede vlucht heren naar dit koude ( - 1 C) kikkerlandje. Gr Fred