Henk, WAKKER WORDEN, COMPUTER OPSTARTEN! FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's FOTO's
Volgens mij is dit geen 250gto maar een 330gto omdat ik zoiets las in je andere thread. GTE zal vast het antwoord wel weten. Ik ben niet zo thuis in die oude types. Je zal deze F maar vinden zeg.. 'WOW'
Ik ken het verhaal erachter niet Paulus, maar dat komt vast wel boven tafel. Dankzij Bigodino weer wat meer info: http://www.barchetta.cc/english/All.Ferraris/Detail/3589GT.250GTO.htm
Check de link in Peter's post. Deze GTO heeft 14 jaar lang op een trailer ergens in een Amerikaans grasveld gestaan. Twee jaar nadat ze uit deze toch wel netelige positie was bevrijd, is ze verkocht voor ruim 4 miljoen (!) dollar. In 1986 was dat. De hausse in de Ferrarimarkt van eind jaren tachtig moest toen nog haar hoogtepunt bereiken. Dat is met recht een vondst te noemen!
Gisteren eindelijk mooi weer en droog. Was in Hulst. Toch even gestopt onder de stadspoort. Peter Image Unavailable, Please Login
Het lukte niet echt om zonder andere auto's of mensen een foto te maken. Foto's met Cybershot. Peter Image Unavailable, Please Login
Leuke foto's Rico! Hier nog wat foto's van een tr die in spanje bezig was met een straatrace, liep niet echt lekker af. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
prachtige 355 Peter -------------------- Deze foto vind ik humor een paar tekstwolkjes en het is helemaal compleet. Image Unavailable, Please Login
@RiCoNL.. Prachtige 355 kerel... Ik ben net ook nog een uurtje wezen rijden, maar doe het niet meer. De boel wordt gewoon niet lekker warm, hij schakelt niet lekker, wegen op sommige plekken niet droog... etc. Het moet weer boven de 13C of zo zijn, dus even een tijdje wachten. Ik kom net thuis met 7C
@heren Vandaag was het de 2e Scuderiadag... Hier nog een korte impressie van Joop Dolfijn en dan komt er zo nog een post met fotos van Dirk. Dat zijn er wel een paar...haha... Was dat ik er bij was... &@#$! zooi.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
ik heb ergens gelezen dat Maronier een zwarte heeft besteld. heeft Dolfijn er ook een besteld en wat voor kleur dan? iemand een idee
@Paulus Maronier vertelde mij en Joop dat hij een matzwarte wilde hebben maar dat Ferrari daar in principe niet aan wil wegens slechte ervaringen. Uiteindelijk is de klant koning natuurlijk, kijken hoe het afloopt. Joop heeft er geen gekocht maar is mee met Maronier.
@heren Hier nog een uitgebreide impressie van onze Dirk, The King of Marbella. Vanmiddag was er nog een onderonsje van de Ferrariclub Andalucia en Joop en Maronier zijn daar ook uitgenodigd. Vervolgens nog even naar die Sinatra's bar in Puerto Banus en daarna helpt Dirk hen nog even het vliegtuig in geloof ik Oftewel.. denk dat de heren zich wel vermaakt hebben. Check it out: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die mannen hebben het wel naar der zin gehad daar Joop en Peter hebben toch zeker ook wel foto's genomen! interrieur foto's zijn super gaaf, ik vind het heel mooi dat zwart met rood. @henkie heb jij nog gehoord of ze zelf hebben kunnen rijden? zo ja kom maar op met die verhalen.
Dirk en Maronier hebben wel gereden, Joop heeft meegereden met iemand. Heb er verder nog niets over gehoord, ze zitten nu nog te feesten denk ik.
Rico...erg mooi foto's. Je 355 schittert onder de zon! Pterp: ernstige crash zeg!.....Gijs zal ' blij' zijn om dit soort foto's te zien.
Zoo, Ruud, moet je toch eens beter kijken hoor! Hier in Rotterdam helemaal een witte voorruit van die smerige bende!
Dirk, je hebt ons nu echt aan het janken gemaakt met die plaatjes van je! Ik kom begin volgende week naar Cartagena om ook effe bij te kleuren in dat heerlijke zonnetje daar. Met heel de bende niet de deur uit, haven ingerold? M.Y. Northern Light (lag tegenover Club Maritiem) is vertrokken, dus geen Long Ice Thee voor mij voorlopig bij Sinatra Gr Fred
Helemaal goed dat evenement in spanje. Ik zeg er maar niets meer van Vu, maar ben nog steeds voor een apart draadje voor dit soort dingen zo dat je niet zonder waarschuwing dit soort tranentrekkende beelden ziet. Kzag ook nog een stukje film waarin een prachtig zwarte 308 langzaam vertnietigd werd.
Kreeg ook nog een foto van Joop in de mail.. Voor de rest heeft Henkie ze allemaal al laten zien. Met als bijschrift Deze staat nog niet op je site! grinnik Image Unavailable, Please Login