Dat hij dingen zelf gedaan heeft hoeft niet slecht te zijn natuurlijk, Paulus. 7 jaar tussen twee riemen in is voor een 308 meer dan aanbevolen door Ferrari (4 jaar). Hoe zit dat met de 348??
Grappig dat er bij staat: onderhouden door een arts. Alsof dat zon aanbeveling is. Ik heb in dat verband toch liever een door de olie geverfde monteur....
Zoals Otto zou zeggen: MILJAAR!!! Eerste roest ontdekt op mijn 550! Een plekje waar de lak opbubbelt bij de luchtinlaat op de motorkap. Alex maar even vragen hoe we dat in de kiem kunnen smoren. Onno
Ik twijfelde om het te schrijven maar de enige manier is natuurlijk de auto geheel overspuiten. Porsche lak op een Ferrari, dat verhoudt zich natuurlijk niet, het is als lieftalige jongedame in een met olie besmeurde overall.
Inderdaad! daar weet ik ook wel wat op! Volgens mij was er nog een plaatsje vrij ergens in Grubbenvorst....
Je kunt zelf even zien hoe erg het is op a.s. zondag, Franc. Maar Alex bekijkt het morgenochtend ook nog even. Bedankt Fu! Zien we, heren Sceptici, nou hoe mooi die Nembo spyder #1777 is (onderste foto) ? Harry, het is dus niet 50% Ferrari, meer 35% ! Geen straf want een Iso Grifo is ook heerlijk. Onno
Vu bedankt voor deze blik in de keuken van een professionele fotograaf, altijd interessant, mijn verlanglijstje is inmiddels aangepast. Henk, geen idee, ik neem aan dat Bigodino ons meer kan vertellen.
Zoals meestal deel ik alles met jullie Net in de bus.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
leuk, met die Alfa achterlichtjes... Welk model F is die uit Genève?? MOOIIIII!!!! @Henk: Kroy heeft naar Hessing gekeken en gedacht van Hee, dat moet ik ook??? Mooi pand! Hans
Ik hoorde laatst bij Hessing (verkoper Jeroen) toen ik met Plambo ging proefrijden (LP640) dat Kroymans het Maserati dealerschap kwijt is. Daar stond ik echt van te kijken aangezien ze er dit jaar al 40 verkocht hebben Opzegtermijn is overigens in deze kringen 2 jaar.
Bedankt voor dat bericht Henk! Ik ga in de periode vanaf 3 december daar nog zeker langs. Wil graag die klassiekers van Kroy zien als ze in de buitenlucht komen.
en uitgedrukt in cijfertjes en lettertjes heet dat dan???? 250 xyz?? 330 pqr??? Of is het toch een 275 variant?