Bedankt voor de tip Gijs, ik kende het bedrijf nog niet. Ik zal er zeker eens een kijkje nemen. Ik sta verbaasd te kijken naar die Elises, 100.000 km op de teller voor 12.000,-! Ik neem aan dat de BPM er dan nog bijkomt? Is overigens wel rechtsgestuurd. Ik was gisteren rond het middag uur nog in Oss, ben ook bij de wizzard voor langs gereden, ik zag niks bekends dus ben door gereden.
Ik heb ook de film The making of supercar showdown. Ik zal effe kijken of het wat is. Ik kwam nog wat leuke foto's van de 250 GTO tegen: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nee hoor Franc, het was meer gebrek aan vitamine F, ik schreef dat al. Hoewel een mooie 355 spider voor 50 mille willen we er best bij (wie niet, da's 10-15 mille te laag). Geloof dat mijn goede vriend Paulus mij ooit op dit bedrijf wees, sindsdien was ik benieuwd. @Peter Begrijp me goed Peter. Inderdaad veel elises, is allemaal ex BPM denk ik.
Roger kan er trouwens voor weinig alvast een auto voor zijn dochter kopen (al mag ze er van mij nooit mee rijden). 10 mille voor een TVR is ook niet veel.
Leuke wagentjes. Die 5.0 Griffith is niet verkeerd - hoop bruine onderbroeken voor 17 mille.... En er staat zelfs een Z8 tussen! Onno
Heb om 10.30 een afspraak in Eindhoven, daarna rijd ik eens langs dat bedrijf. Heb er nog nooit van gehoord.
Staat er in die loods en rode Testarossa en een gele F355 Spider ? en het meeste wat er staat staat op engels kenteken ?
Daar ziet het wel naar uit Gairo. @Pterps. Wat een geweldige 250gto fotos. Daar staat voor een kapitaal zeg.....
Target haalt auto's uit Engeland idd. De goedkoopste Elises etc van Engeland komen daar terecht. Dus BPM komt erbij en het stuur zit rechts. Ombouwen kost als snel enkele duizenden euro's (3/4K), maar je schijnt er snel aan te wennen. Geen garantie en je weet niet wat je koopt, dus je neemt een risico. Zolang je dat maar weet is er niets aan de hand. Ze adverteren veel op www.mobile.de Ik zou zelf eerder een Elise uit Engeland halen.
Jongens hier wordt je toch ook niet vrolijk van Heb je het geld voor zo'n auto weet je hem nog te verkl*ten ook!!! http://www.autogespot.com/index.php?id=794 Image Unavailable, Please Login
Vandaag niet geweest. Was om 11.50 klaar op Boschdijk. Geen zin om een uur voor een gesloten poort te gaan staan wachten. Kom wel vaker in Eindhoven, rijd er dan wel eens langs.
Even een paar plaatjes van gisteren (met de happy-snap gemaakt): Prachtige Daytona en 250GT. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag was het mooi weer dus ik was van plan Fred's wens (filmpje van de 550 op een dijkweg) eens in de praktijk te brengen. Dat pakte niet goed uit. Ik kon geen leuke wegen vinden, maar verder kan ik vooral iedereen een tip geven: RIJD NIET DOOR DE NOORDOOSTPOLDER OP DIT MOMENT (afgezien van de A6 en A27). Er is op vrijwel elke weg modder te vinden. Ik zal de plaatjes hier niet plaatsen aangezien Franc anders een hartaanval krijgt, maar het is duidelijk dat niet alleen Lamborghini tractoren maakt.... Als je het zelf wilt zien, kijk op de nieuwe draad in deze sectie.... Onno
Ik ben afgelopen week ook weer 2x in de polder geweest, mijn auto zag er net zo smerig uit als de jouwe en ik heb hem vandaag ook maar even door de wasstraat gereden. Moet je na gaan dat een merk als Spyker altijd door de modder moet rijden voor testritjes! Dat industrieterrein is momenteel een grote bende.
Moet je nagaan hoe mijn dagelijks vervoermiddel er uitziet nu... weg naar het vliegveld (aka werk) is ook één grote modderpoel...
Je zit er niet ver langs toen ik die foto's zag.... ! Nog maar 3 nachtjes slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Peter : wat een verzameling 250 GTO's... Dit is echt een streling voor het oog @Onno : Herkende je je eigen auoto nog wel.. Er zat geen BLAUW meer op !!! Van die nep FXX moeten ze weer snel een originele Enzo maken. Geen gezicht. En we weten dat de FXX niet op de openbare weg mag dus dit valt zeker op voor zo'n F !!