Toch zou er een uitzondering zijn Cor, in Zwitserland was er iemand bezig om hem door de keuring te krijgen. Of het gelukt is weet ik niet, maar zie bijgaande foto's van de FXX tijdens de keuring: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik hoorde dat de eerste Scuderia's in Nerderland pas in April hier zouden zijn omdat het uit gesteld is maar in eerst zou het eind Nov/begin Dec zijn wie weet hier meer over ?
Hier de knuppel van de dag... (daar gaat weer >50K) http://www.dumpert.nl/mediabase/32670/501d0885/meer_geld_dan_stuurkunst.html
Heb nog een goede Tip voor komende Ferrari-loze tijd (behalve Onno dan, en de eigenaar van een rode 430 die ik steeds bij wassenaar tegenkom) Als je ineens F-vitamine tekort komt is dit een goede oplossing in de vorm van een klein dingetje (60x50x7 mm Kinderhand is snel gevuld) waarop je het tekort aan F-vitamine direct kunt aanvullen met beelden en geluid! van afgelopen seizoen. (Volledige Italy trip staat erop en neemt slechts 5% van capaciteit in beslag, hoor die FXX voorbij gieren! om over onze moeder der tunnels nog maar te zwijgen alsook onze vader der tunnels en die ligt hier vlakbij ) Tevens volledige cd collectie erop (bij mij ca 1400 songs) en je kijkt weer wat vrolijker het raam uit naar die gepekelde wegen. Max video shot is 5 uur, dan moet hij weer opgeladen worden. Dit alles voor minder dan 150 euri, echt een aanrader eerste orde! Image Unavailable, Please Login
Op mijn vakantie (net na de intalië-trip) kwam ik een clubje Lamborghini bestuurders tegen (zwitsers die hun auto in Frankrijk aan het uitlaten waren). Bijgaand een plaatje. Verder wat plaatjes van een deel van de Route Napoleon, voor degenen die eraan twijfelden of je in Frankrijk ook mooie stuurmanswegen kan aantreffen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
ben aan het proberen om ook wat fotootjes te plaatsen maar dit is niet simpel voor iemand die er niks van kent!!! I'll keep trying.....
gelukt!!!!!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gisteren bij de Blokker dit schaalmodel gekocht. Ik weet niet of het een landelijke actie is, maar in Roosendaal zijn er diverse Maserati-schaalmodellen te koop nu in de filialen. Ze kosten maar 2,5 euro per stuk! en de kwaliteit is echt goed. Ik heb nog een andere (wat oudere type) model gezien die ik morgen ga halen. Heb spijt dat ik hem heb laten liggen. Gr. Vu Image Unavailable, Please Login
hier nog wat foto's van de witte 430 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
en hier Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Kroy heeft zijn demo deze week binnen gehad! de eerste voor de handel krijgt hij begin december. ik geloof dat er ook al een in NL rond rijdt, via Duitsland geleverd