ik heb hem ook binnen, ik ga zo snel mogelijk kijken! @ Martin: Die zwarte velgen maken hem echt helemaal af, prachtig!
Quote: Originally Posted by 328gts1987 Paul, een maal raden wat er net door de postbode is gebracht! Ik ben effe kwijlen. ik heb hem ook binnen, ik ga zo snel mogelijk kijken! Fred en Peter, fijn dat mijn collega's weer goed werk hebben geleverd, Veel plezier er mee, Groeten, Paul
@heren... Ik heb deze vriend net uitgenodigd voor de volgende editie van de Tunnelrit........... http://nl.youtube.com:80/watch?v=ZR0U1nyQlD0&NR=1
Ook hier pastte de envelop door de brievenbus.. Dacht eerst van he? Ik heb de laatste tijd toch niks besteld? Prima film!
Schitterend!! Was hij dan degene die vanochtend alle verkeer richting Rotterdam stil legde? Ik hoorde op de radio dat door een 'storing' alle matrix borden in de buurt van Rotterdam het rode kruis toonden, terwijl er niets aan de hand was! Schijnt een enorme puinhoop gegeven te hebben !
Welke modellen hebben ze nog meer? Ga morgen maar eens een bezoekje aan de Blokker brengen dan denk ik.
Even voor de duidelijkheid Dit is ter promotie van een IT studie, zo bedient deze jongen ook het omroepsysteem van de NS, kan die een Porsche van afstand laten rijden en beheerde hij de autocue van Editie NL
Helaas in Den Haag niet, hoop dat ze ze daar ook hebben. In Houten nog een Qp voor 5,50 op de kop getikt ook niet echt veel maar 2,50 is wel erg weinig, dus wel een bezoekje waard! Groeten Xantijn
@filiberke: hartelijk dank voor je foto's! Als ik de kans krijg, moet ik echt weer eens een keer langs Monza. @nieuw: er waren nog een cambiocorsa GT in zilver (uit 2002), een Spyder (in geel) en nog een klassieke blauwe waarvan ik het model niet meer van weet. Laatst genoemde ga ik morgen eentje van halen.
Ik was vanavond bezig met foto's maken op een industrieterrein hier in Zwolle, hoor ik ineens een Ferrari aankomen en vlak bij parkeren, met de motor nog draaiend. Ik snel in de auto gestapt en wezen kijken, bleek dat de eigenaar van de 512tr die meedeed met de blauwvingerrally sinds kort ook een 355 GTS bezit, het gaat om de 355 die kort geleden bij Helfferich in Wageningen stond. Had nog maar iets van 46.000 km gereden. Ik heb hem beloofd om hem op de hoogte te houden van onze uitstapjes, hij wil graag een keer mee. (2 man, beide auto's mee).
Vu, laat me maar iets weten, ik ga vrijwel elke zaterdagnamiddag eens langs bij Monza, sympathieke man trouwens Dhr de Buck. Komt altijd een babbeltje doen, altijd even vriendelijk.
Waarom zie ik er nou nooit 1-tje over 's lands wegen rijden? Of liever nog; dicht in de buurt geparkeerd staan? Net als die Gairo; die heeft zich zelf zo'n truc aangeleerd dat ie alleen maar drie keer met z'n vingers hoeft te klikken en voila; rijdt er weer eentje langs hem.
De Ghedi luchthaven nabij het Italiaanse Brescia was afgelopen week het toneel van een bijzonder evenement: een Lamborghini Reventón hield een sprintduel met een Tornado straaljager. De Reventón nam, dankzij een acceleratie van 0 tot 100 kilometer per uur in 3,4 seconden, tijdens de eerste meters een voorsprong op de Tornado. Vlak voor de eindstreep haalde de straaljager de Lamborghini uiteindelijk toch in, om met een snelheid van boven de 340 kilometer per uur uiteindelijk van de grond los te komen. De race ging over een afstand van drie kilometer. Lamborghini had Ghedi uitgekozen om de Reventón aan de pers voor te stellen. Een logische locatie, want het design van de opper-Lamborghini is nadrukkelijk geïnspireerd op de Amerikaanse stealth fighters. De Reventón blijft een zeer exclusieve auto: het Italiaanse merk gaat slechts twintig exemplaren van de 650 pk sterke supersportwagen maken. Alhoewel de auto 1.000.000 euro kost (zonder belastingen), zijn alle exemplaren al vergeven. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik heb blijkbaar iets gemist denk ik .....maar is er een DVD van de TunnellenTocht in de omloop? zo ja....Paul...zou ik eventueel tegen vergoeding ook een exemplaar kunnen ontvangen?
Bla bla bla En Jeremy Clarkson is met de auto eerder van Italië in de UK dan de andere twee heren dat met een vliegtuig zijn. jaja.... "A Tornado is powered by two Rolls-Royce RB199 engines. At sea-level, each of the engines' high pressure shafts transmit 14665kW of power. This is equivalent to the combined output power of 25 Formula 1 racing cars" PER MOTOR dus. Ofwel een totaal van 40.000 pk. Leeggewicht van een Tornado is 14.090 kg. Ofwel 0,35 kg per pk. Leuk hoor, zo'n Lamborghini..... Pffff.... kinderspel... (tenzij je die Lambo motor op een kawasaki schroeft, dan kom je een beetje in de buurt - 640 * 0,35 = 224 kg) Hans
Laatst toen we met de Ghibli naar Helfferich reden een stuk samen gereden met een 348ts. Iemand van hier toevallig? Foto is niet zo duidelijk maar als je goed kijkt zie je die 348 in de spiegel. Hier in de buurt zijn gelukkig verschillende mensen die een ferrari bezitten waardoor ik er elke ochtend wel 1 zie, word ik toch gelijk weer een stuk vrolijker van.
@Paul: BRILJANT!!!! Geweldig, wat is die goed geworden zeg. En die camera-shots met de hengel zijn ook echt super geworden. En ik voel me vereerd: Er zit 1 stilstaand shot in, en dat is van mijn vlammen, plus het geheel eindigd met een kind dat roept "mooie auto", direct gevolgd door het eindshot: mijn Dinootje Dank dank dank dank voor een schitterende toevoeging tot mijn DVD verzameling!!!! Hans P.S. Iemand interesse om even een stukkie te gaan gummen??? Jammer dan van die pekel. Er MOET even gereden worden