Hmmm, is wat uit de buurt.... Ik heb zoonlief hier ook nog. Om die nou uuuuuren in de auto te stoppen wordt hij niet vrolijker van. Hij heet helaas geen Nick Lambo (Peter, die zoon van jou is echt geweldig wat dat betreft!)
Ja dat wordt moeilijk dan, maar ik dacht ik stel het voor. In je eentje gummen is leuk, maar met meerdere is het altijd leuker
Heb jij laatst die foto van die 355 bij Helfferich niet geplaatst? (Zie mijn post bovenaan de pagina).
Ik ga zo ook wat gummen en boenderen. Bakkie volgooien en richting Malaga. Er is hier een nieuwe Ikea geopend, mooie gelegenheid om effe wat nieuwe kerstspulletjes te scoren. Hopelijk zijn d'r nog wat ballen heel na thuiskomst. Morgen gaan we met de "F"club naar Granada waar een auto-motor show gehouden wordt. Daar krijgen we de kans om met 4x4 en quads te spelen op een speciaal daarvoor aangelegd terrein. Das weer eens wat anders dan Ferrari's Maar tsja, als Den Haag voor Hans wat ver is......zal ik ook maar alleen naar de Ikea tuffen. Amicale groeten vanuit de rimboe. Dirk
Ja klopt dat was ik, die stond toen wij onze Maserati bij Helfferich kochten nog te koop. Twee weekenden geleden even terug geweest voor wat kleine dingen en toen was de auto inderdaad verkocht. Was een mooie 355, stond 2 weken geleden alleen een 360 modena en de 308 gts van Bas. Op het gebied van Ferrari dan.
Als je nou even flink doorplankt, dan red je het vast nog wel voor sluitingstijd bij de Ikea in Amsterdam, Dirk! Wacht ik je daar wel even op.... Have fun!
Het is de bedoeling dat de film op de Maffia server komt waarna iedereen via PM de link krijgt toegezonden. Op deze manier is het voor alle heren de film te zien. Indien gewenst kan dan de dvd bij de maker aangevraagd worden. Dit voorkomt dat er eindeloos gebrand en gepost moet worden, sommige vinden het 1x bekijken voldoende en bespaard de makers veel werk. Tevens is het mogelijk de dvd te laten copieren bij iemand die in de buurt woont, dit verdeeld het " brandwerk" onder de leden. Zodra de server weer on-line is (technisch probleempje) kan de link per PM worden aangevraagd. Fred
Hij staat (ook) op de maffiaserver. Voor de link kan ge-PMed worden. Note: een groot scherm is een voordeel (ivm de split screen montage van onze edit-master Paul)
deze namiddag bezoekje gebracht aan één der prachtigste toonzaaltjes Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Staat het huis van jullie ouders te koop zei je, Ruud??? Fraaie kast (hoewel niet helemaal mijn smaak). Maar wat een griepzooi eromheen zeg! Het lijkt Almere wel!!! De top 3 belangrijkste zaken in waardebepaling onroerend goed: Lokatie Lokatie Lokatie. Wat dat betreft is dit nog best een dure hut.... Hans
Was het maar zo'n feest Ik weet trouwens niet hoever ze bij funda kunnen gooien met stenen.. Maar ik denk dat ze wereldkampioen zijn.. Hemelsbreed is het nog 2km naar de historische binnenstad van delft
nog wat fotootjes Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@heren Er zijn was posts verwijderd op verzoek van de betrokkene. Gaarne even radiostilte wat dat betreft. Bedankt mannen.
@heren... Ik heb de tunneldvd ook ontvangen. Ik moest net echt even iets mengen met een opname van mijzelf in de tractortunnel naast de Heinenoordtunnel... helaas was ik vergeten om mijn DV filmpje naar VanEllende te sturen... Zie hier en geniet, ik vind het prachtig http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=166141&View=my&ClearEnvironment=True (220 waar je 30 mag Uiteraard geen verkeer, wij hielden de tunnel leeg aan beide zijden voor de veiligheid)
het was redelijk druk bij Monza, anders had ik het gevraagd, heb nog foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja het was net druk. Ben vanmiddag ook bij Monza geweest. De Ferrari shop moet ik nog eens voor terug. Leuke spulletjes. Peter.