Thanks. Die km-stand is een soort zoekoptie van Marktplaats. De echte stand staat in de advertentietekst (115.000).
He Onno. ik heb je wagen ook gezien deze week dat komt best goed man. toen ik je (oude) mail las dacht ik dat hij bijna in tweeen lag. maar het is alleen wat lakschade,die ziet er straks beter uit dan nieuwe. Alex gaf aan echt geen Porsche blauw er op te spuiten (principe) en gewoon Ferrari blauw te nemen. dan heb je een two tone !!! das ook wel stoer. als hij klaar is zal ik Alex vragen of ik een paar foto's mag nemen. ik zal ze je mailen of posten hier wat jij wil. gr en werkse
Peter, Geweldig nieuws. Volgens mij: 1. begin met welke wagen je het liefts zou willen bezitten. 2. Als ik jou was ging ik dan zoveel mogenlijk met alle beide type's Ferrari proefrijden, zodat je zelf een goed idee krijgt van hoe de wagens zich op de weg verhouden. 3. dan pas echt beslissen welk type je het beste bevalt. 4. Nu komen de mooiste maanden als je op zoek bent naar die Eene mooie wagen Veel success. Rob,
Hey Fred, Het guesthouse staat er al, dus dat schuurtje hoeft niet echt Ik zit al wel een tijdje te denken om een chiringuito aan't zwembad te pleuren zodat we niet voor elke borrel 50 m moeten snelwandelen. En idd de spider blijft, voor in geval als ik claustrofobie moest krijgen in de scud, en voor maten die op bezoek komen. Lief he Hoe was je blitsbezoek aan Spanje ? Groeten, Dirk/ Marbella
Een goede 308 GT4 (zoals die van Hans) is supergaaf!! Lekker puur, extreem qua looks en 100% Ferrari! Enzo zelf heeft na een aantal jaren de GT4 goedgekeurd als echte Ferrari i.p.v. een Dino. Maar een mooie en goede 308GT4 is niet goedkoop. Is een 308GTB dan niet iets? Mijn voorkeur in deze prijsklasse : 1) 308GTB 2) 308GT4 3) Mondial Voordeel v/e een 308GTB/GTS is dat er meer aanbod is van redelijk goede auto's. (bv in Duitsland)
208 Turbo oid is natuurlijk ook wel speciaal. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=19102109&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=4&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&lang=de&pageNumber=1
@Harry Volgens mij betaal je voor een mooie 308gtb/s hele andere bedragen hoor. Tenzij je de ellende van een ander koopt misschien...
Mooie auto. 41.000km in 24 jaar. Tel daar maar een ton bij. Moet je die vloerbekleding zien, moet daar altijd hard om lachen. Serviceboekjes zeggen echt niks hoor.
Klopt volgens mij Henk. Een 308 GTB/GTS is toch een tandje duurder. En ik ben de 308 Dino de laatste jaren steeds meer gaan waarderen. Een GTB/GTS importeren vanuit de US is nog een optie, maar dan heb je wel een US-versie..
Gave auto zo'n Stratos. Zal niet snel vergeten dat ik er één tegen kwam in de Zwitserse Alpen. Wat een kabaal! Gr. Martin
Peter, Succes met de speurtocht van een Ferrari naar jou wens!! Michel en ik hebben ons vandaag ook wel vermaakt.. Image Unavailable, Please Login
Kan me voorstellen dat de vissen vanzelf als verdoofd zijn als je met die auto's komt langsgeblazen!!!
Nog 2 pics De rest volgt natuurlijk op Autogespot! + de bijbehorende film Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Boink Ruud, zo'n nieuwe M3 staat je wel. Verkoop die autogespot voor het tarief waar Ebay Marktplaats voor kocht en dan kun je de straat volrijden. In die R8.. dat is die kerel die ook die Veyron heeft ? Prachtig plaatje bij die oude loods.
@ Henk Die R8 is van de vrouw van die man. Maar hijzelf was er alleen in het begin bij. Later is iemand anders meegegaan.
Als het al voor die prijs van de hand ging dan werd het geen M3 hoor Misschien als boodschappen auto.
Peter geweldig nieuws! Ik hoop dat je een mooi exemplaar kan vinden! Succes alvast met de verkoop van de Scooby. is een Super SWB niet iets voor jou? Image Unavailable, Please Login
Dirk, ik heb nog effe met een gedachte gespeeld maar was/ben echt te afgedraaid na deze (verrassende) week. Meneer overweegt een "speeltje" aan te schaffen (=boortoren supplier/vracht schip a 72 mtr waarop de speeltjes kunnen worden gezet om genoeg vertier te hebben) Je begrijpt zo'n "werk" schip is niet bepaald een jacht en moet dus ge-upgrade worden, zeg effe een jaartje verbouwen a ... milj) Hij is zeer tevrede over huidige werk dus misschien........ Heeft trouwens een veyron aangeschaft in speciale licht gewicht uitvoering met alu details, zijn er maar enkele van gemaakt hoorde ik. Aardig dat ik "borrel"-ober mag komen spelen (om die 50 mtr te overbruggen) en als vergoeding boodschappen mag gaan doen in de 360 spider. maandelijkse vergoeding heb ik dan niet echt nodig, wel vrije dagen om mijn tripjes in africa te kunnen maken. Hoe gaat het met het verzinnen van scud opties? goud of toch silver, ik kom graag langs voor wat "profesioneel"-advies (alhoewel mijn core business interieur is en niet extrieur ) Gr Fred