@Peter: Als je eens wat kilometertjes met een GT4 wilt sturen, geef dan maar een gil.... Hans (in Almere)
Klinkt goed Fred, er is toch wel voldoende ruimte voor de Veyron of een andere supercar? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bedankt voor het aanbod Hans, erg tof! Als het budget rond is, maak ik graag een keer gebruik van de mogelijkheid.
Yep, een Veyron Pur Sang. De carrosserie is carbon met gepolijst aluminium. In een oplage van 5 stuks.... Kosten: 1.4 miljoen euro.
Een tip voor autoliefhebbers: neem een abonnement op Road & Track. Vanwege de gunstige koers kost dat geen dr*l: nog geen euro per nummer (inclusief verzendkosten!) Leuk blad met altijd reportages over sportieve auto's. Ook eens leuk om het Amerikaanse perspectief te lezen i.p.v. die van Ton Roks
Een edonis als ik het goed zie? Begreep ik goed dat de mannen achter de EB110 deze auto ontwikkelden?
Ja en volgens mij ook mensen die hebben meegewerkt aan de F40. Kunnen we ook een bezoekje brengen in Italie? Zitten volgens mij in het oude Bugatti pand aan de snelweg bij Modena.
Nee Peter dit is aan boord van het jacht zelf want ligt in de (luxe) jachthaven. Hij wil een volgboot waarop al zijn "speeltjes" bewaard kunnen worden en waarop de heli kan landen zodat hij niet steeds de haven uit moet varen (heli landen in jachthavens is vaak niet toegestaan ivm het omwaaien van champange aan boord van de buurtjes). Nu kan hij dit volgbootje naar buiten sturen om vriendjes op te pikken en heeft hij gelijk wat extra slaapvertrekjes voor wat extra vriendjes & vriendinnetjes. Tevens plek voor de volledige collectie Ferrari's van Dhr Moesdijk. Het jacht wat binnen ligt is de taxi-boot. Enfin terug naar onze eigen speeltjes. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik heb wel eens eerder foto's van deze boot gezien, wat indrukwekkend zeg, moet je dat kleine mannetje eens achterop de boot zien staan
Kleine mannetje? Dat is Steve van beveiliging, ik schat 1,90 mtr en elke dag een paar uur in de gym te vinden. Als je aan boord wil moet je via hem. Als hij dan vraagt wat je allemaal bij je hebt doe je op voorhand je tas al open. Hij heeft al een aardige collectie camera's en mobiele telefoons. Nu weet je ook gelijk waarom ik nog een Nokia 6210 heb en niet zo'n super app.
Wat een problemen.... Holy crap wat een boot. Ben benieuwd of hij een "kelder" erin heeft, waar madammekes klaarliggen, georganiseerd op bouwjaar en haarkleur. Onno
Ik bedoel meer dat een goede 308 GT4 ook niet goedkoop is (Tenzij je de ellende van een ander koopt) en dat je dan aardig in de buurt komt van GTB's en GTS'en.
Amaai, das schoon...zo'n gedistingeerd donkerblauwe sloep. Ik zei het al he : 't is niet belangrijk wat je hebt, 't is belangrijk wie je kent. Dan wat eigen speeltjes betreft, de scud wordt Rosso scuderia met gouden strepen en gouden wielen....jaja...ik weet het, beetje "subaruish" maar wel leuk. Verder heb ik vol alcantara ( zwart-rood) en alle CF opties. Een radio heb ik niet genomen deze keer vanwege de slechte ontvangst van bekende zenders in de Spaanse binnenlanden richting Ascari.
Klinkt goed Dirk, ik heb nog even wat foto's van de Scuderia doorgekeken maar ik ben deze combo nog niet tegen gekomen. Wie wit is dit straks de enige in die combinatie?
Gefeliciteerd met je definitieve beslissing aangaande je Scuderia, Dirk. Wat een lange wachttijd wordt dat nog. Maar goed, je hebt nog een 360 om je bezig te houden, tot die tijd! Onno
Ik kwam wat foto's tegen van de firma Iding Power in Duitsland, ziet er gezellig uit daar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Iedereen in de omgeving van Roosendaal opgelet! er is bij de Outlet Store hier een tijdelijke Puma-store geopend (tot woensdag volgens planning, maar de verkoop gaat erg snel waardoor ze denken dat het uitsluitend tot maandag geopend zal zijn) Morgen zal de store ook open zijn trouwens. Hier verkoopt men veel Ferrarikleding. Ik heb vandaag 2 paar schoenen(35E per paar), 2 sweaters (25E per stuk) en een blouse (15E p.s)kunnen scoren voor zeer weinig. Er zijn nog redelijk wat F-spullen over.... Tevens moet ik erbij vermelden dat alle schoenen vrijwel maat 42 zijn en alle kleding maatje medium. Vanavond laat ik wel even zien wat ik gekocht heb. Ben er iig ontzettend blij mee!
Vraag voor Marnix: Als ik hier aan Vu vraag twee paar schoenen voor Bram te kopen en drie overhemden voor mij komt er dan, na zijn akkoord, een obligatoire overeenkomst tot stand?
Dank voor de tip Vu! Zal toch morgen eens even kijken. Ben niet zo'n fan van zo'n soort invulling van de zondag, maar nood breekt wet... Gr. Martin