Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 996 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,140
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ongelooflijk he... Betekent dit dat de collectie bij v/d Akker in Best weggaat?

2. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Tijdloos Dirk... tijdloos... Gefeliciteerd! Ik zag de foto's met de gouden strepen en dat ziet er echt gelikt uit! Zeer benieuwd naar het eindresultaat. Die nieuwe metallic rood was geen optie voor je? Niets ten nadele van Scuderia, want dat is toch echt wel een kleur. In het voorjaar een Enzo en een 599 in Scuderia gezien en dat spettert er wel af, helemaal in het zonnige Marbella. Oftewel geen kritiek op de kleur, maar pure interesse...

Bob

3. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Is dit nu een jachthaven in een jachthaven??? Niet te filmen wat mensen allemaal bedenken.

4. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hoi Henk & vrienden,

Ik krijg net een bericht, zondag 9 december naar het circuit van Jerez ivm Andalucian Championchip, dus dat wordt weer leuk.
    Hamilton of geen Hamilton, ik ga ervoor....We zullen met ongeveer 30 "F-cars" zijn en dat wil ik effe niet missen.
    Leuk ritje ook, 150 km scheuren en een ere-rondje op het circuit.
    Zie onderstaande mail :

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear Ferrari Owners Club Andalucia Members and Friends:

Next Sunday 9th December we will meet at Toni Dalli´s Restaurant at 9 am to
    go to JEREZ CIRCUIT to see Andalusia Championship.

Along the morning (time not confirmed), the Ferrari Owners Club Andalucia
    will make a show driving our cars on track where we will be filmed by TV and
    proffessional photographers.

It will be very nice event. Please, CONFIRM YOUR SEAT.

Best wishes,

Enrique Ramallo.
    Ferrari Owners Club Andalucia.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS: Ik zal wat foto'tjes nemen voor het thuisfront :)

5. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hee Dirk.... dit klink allemaal weer heel erg vervelend voor je.. En wij maar tobben hier met zware wind en veel regen :(

Ik lees ook net de specs zoals je de Scuderia definitief besteld hebt. Prachtig kerel, ik ben de eerste buitenlander die even een proefrit naast je komt maken, reken daar maar op.

Overigens... als het zo ECHT koud wordt hier vlieg ik nog wel een keer een weekendje over om toch nog wat zonnestralen op het dak te krijgen ;)

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ja, dat heb ik een tijdje geleden al verteld... Hij heeft een enorm gebouw in het centrum van E'hoven gekocht waar alles in de kelder zal verdwijnen voor ons. Jammer hoor.

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Fred328gts

Ik dacht even bij de aanblik van die boot dat het The Grand Blue van onze Rus was... Hij heeft dezelfde lijn maar is toch anders zie ik bij een .pps die ik op mijn HD heb.

8. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Dirk, heb jij nog wel vrije tijd? :D:D:D

9. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Vandaag ben ik naar kroymans geweest

Rij ik met de bus langs kroymans (NS was weer eens bezig aan het spoor) zie ik dat ze net een doek over de witte 599 GTB Fiorano doen.
    Vervolgels kom ik bij kroymans aan en maak een rondje langs allen wagens. Na een tijdje besluit ik maar eens wat te gaan eten dus besluit om naar het cetrum te lopen. kom ik treug zie ik net de witte 599 GTB in de verte weg rijden. Ik balen dat ik hem had gemist. nog geen 5 minuten later loop ik in de schowroom wat foto's te maken van de Scuderia. vraagt de vekoper: wil je mee rijden ? Ik dach eerst hij heeft het tegen een klant die daar ook aan wezig af. maar wat blijkt hij heeft het tegen mij. Wow ik mag mee met een 430 Scuderia :D !. Die witte 599 GTB was ik al weer meteen vergeten. Maar eerst ging iemand andes nog even mee rijden. Toe ze treug kwamen was het mijn beurt. Ik mocht samen met die klant een stukje mee rijden. Hij vertelden dat hij thuis een zwarte challenge stradale en een Enzo heef ;). En hij zat er aan te denken mat zwart op zijn Scuderia te bestellen.
    Wat een auto is zo Scuderia ! schakelt echt super snel ! en dat geluid ! Super ! toen ik uit stapen was ik even stil. ik voelden de adrealine door mijn lichaam pompen. Wat een auto !!

Nog een filmpje van vandaag:
    http://nl.youtube.com/watch?v=VIkJL-YXVYs

10. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Martin,

Mocht je schoenen zoeken, dan moet je er even naar vragen Ze hebben namelijk niet alle F-schoenen op de tafels gepresenteerd. In de dozen zitten er echt nog heel veel.

Ik ga morgen nog eens een rondje kijken. Misschien hebben ze nieuwe kleding aan de collectie toegevoegd ;)

Gr.

Vu

edit: Gairo, grote bofkont!:D

11. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Gairo, ongeloofelijke geluksvogel! Wat zei je ja maar Peter dat weet ik toch allang hoe is het met de bugatti, hoe was het in Spanje?

Mooi intro van filmpje trouwens.

12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Gairo.... helemaal te gek man. Het is weer wat zeg... Meegereden met Peter Maronier dus ;)

13. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Fumacher
    Hee... kledingkast gevuld ?? ;)
    Verdorie jammer dat je het spul niet op italiaanse grond inzweten kan ;)

14. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Mooi filmpje Gairo! In het begin gebruikte je een stukje Madonna. Daarna nog een ander nummer, zou ik de titel van die mogen hebben?

Hoe is het in het cockpit? Kon je een verstaanbaar gesprek voeren of was dat daar te lawaaierig voor? Zo in het filmpje klonk het zeer luid :D

Vind het ontzettend tof dat je deze belevenis meegemaakt hebt en het met ons deelt. Forza Ferrari!;)

15. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    en niet te vergeten de schoenenkast :D

16. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Ik heb het niet over de Buggati gehad. maar wel over Spanje. Hij vertelde wat hij allemaal had geleerd van de Scuderia en dat hij die auto maat van de Scuderia maar niets vond "Dat hoort niet in zo wagen thuis" en wat de verschillen zijn tussen een CS en een Scuderia kwa rij eigenshappen.

Er komt goed wat motorgeluid door in de cockpit. Op normaal toerental kun je goed een gesprek voeren. Maar als je wat gas geeft wordt het moeilijker :)

2e nummer is Forever Today van Tiesto

17. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Wat een bofkont ben je toch, Gairo!
    Ben je toch een van de eerste die in en Scuderia heeft meegereden, En nog wel met P. M.

Some guys have all the luck :D:D:D

18. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Wooooowww !!!!
    Mooie oogst Vu!
    Hebben ze ook nog maat 46 ?? :D:D:D

19. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    eerst scud op nl snelweg! Wat een mazzel, filmpje is helemaal top. Nu nog beelden/geluid buiten en je bent compleet. Was ook wel erg mooi weer zeg en niet te druk op de weg. Ik wilde vandaag zelf ook nog even gaan, maar had een "balans dag"

@ autogespot
    Zag als gerelateerde video deze link staan met jullie als bron voor de scoop Bugatti Veyron top-less http://nl.youtube.com/watch?v=4***Lftbln4

@ Vu, als je een van deze twee paar (beide mag ook!) in maat 43 ziet gelijk meebrengen a.u.b. kom ik ze van de week halen!

20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    @ Gairo: You lucky bast... Wat een mazzel joh, onvergetelijke rit lijkt me!

@Vu: Ziet er super uit en niet veel geld. Vooral eerste paar schoenen en eerste shirt vind ik mooi.

21. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    @ gairo, super gaaf voor je man.

wat had PM voor verhalen over de rijeigenschappen en zo.

gr

enne Foto's !!!! waar blijven die

22. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Hee Gairo, je hebt de primeur onder ons geloof ik (in NL dan)! Mazzelaar!

Zo zie je maar, kan nooit kwaad even langs te gaan.

Aan het eind van het filmpje lees ik op het bord: PRIJS VANAF: UITVERKOCHT! Zijn ze allemaal al toegewezen tot 2009?

Onno

23. Marcello

Marcello Formula 3

Sep 6, 2004
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Marcel Wallenburg
    #24899 Marcello, Dec 2, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Hey Gairo,

Leuk je daar nog even gesproken te hebben gisteren!
    Zoals belooft hierbij de kiekje van de witte F599 op NL kenteken.
    Toen ik de showroom binnenliep wilde ze het rode doek er net opdoen.
    Mocht nog net even snel twee kiekjes maken, en heb de verkoper geholpen met het doek.
    Prachtig in het wit!!! Helaas ben ik vergeten het numertje te noteren,
    maar deze komen we vast wel weer ergens tegen binnenkort.

Ook nog een kiekje van een F599 die bestemd was voor John Wolbers.
    De naam is dus niet met stift geschreven, maar op verzoek in het dashboard geborduurd!!!!
    Dan ben je toch echt van het padje af volgens mij....

Verder wist Sander me te vertellen dat de verbouwing gaat beginnen.
    Waar nu de werkplaats is zal ook showroom gaan worden,
    en de uitgegraven parkeerplaats achter werkplaats.
    De collectie van Frits is tijdelijk verplaatst.

Ciao!
    Marcello
    Image Unavailable, Please Login

24. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    @Gairo, Mazzelaar!! Vet dat je zomaar mee mocht rijden!

@Fred, link werkt niet maar dat is van fastlanedaily denk ik? Vandaag of morgen komen er nieuwe details over de Veyron Spider bij ons op de site :) Stukje wol is trouwens van harte welkom!

Hier vast een preview van de film van de M3 vs R8. http://files.autogespot.com/M3-2.avi

@Dirk, het houdt niet op daar he? Al die leuke uitstapjes.. en hier maar regen.. regen en nog eens regen...

Share This Page