Wat een prachtige wagen zo'n 599 in het wit, er stond enkele weken terug een witte 430 spider bij Monza, ook prachtig maar 'k vind die 599 net iets meer hebben!
Ik blijf erbij dat wit een modekleur is en dat het in de (al dan niet nabije) toekomst niet echt meer gewaardeerd zal worden.
Ik ben helemaal wild van wit maar een 599, ik weet het niet. Zagen jullie het kenteken ZB al het schiet al op dat de nieuwe komen. Is er iemand die weet wat er gaat komen als deze serie kentekens nu op is?
Misschien heb je wel gelijk Marnix, de eerste indruk is WAUW maar misschien raak je het er na enige tijd wel beu.
*Dit is een leuke voor Marnix of Peter/Bigodino *Cor, Fred, jullie hebben te grote voeten! hehe Er is alleen maar maat 42 qua F-schoenen. Ik ben net weer wezen kijken. Image Unavailable, Please Login
Inderdaad Zoals Marnix aangaf, s/n 2207 SA. De 400 Superamerica "Superfast II, III, IV". Heeft verschillende gedaantes en kleuren gehad. Stond in 1988 in Autotron tijdens de 40 jaar Ferrari tentoonstelling.
@Fumacher.. Hee, doe mij dan nog even zo'n setje rode in maat 42 als je nog in de buurt komt ?? Thanks !
Henk, ik kijk morgen even voor je Peter, Marnix....yeah! Ik wist voorheen niet dat de 400 SA meerdere uitvoeringen had. Dit was voor mij dan ook een zeer (aangename) verassing. Toto: is die in jouw bezit? Prachtige auto!
MONZA Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niet mee eens ik persoonlijk vindt foto's in zwart wit meer uitstraling en een soort schoonheid hebben.
Martin, Heb je nog wat kunnen halen bij de Puma-store? Het was niet bepaald goed weer om te gaan inkopen eigenlijk. Gr, Vu