Het was gewoon K#@weer vandaag. Las je tip m.b.t. de schoenen helaas te laat, maar heb nog wel een polootje op de kop kunnen tikken. Nogmaals dank voor de tip! Gr. Martin
Fumacher.. bedankt voor het regelen van de zwarte F-puma's.... Ik zal ze met veel respect op het gaspedaal in mijn F360 persen
Vorige week heb ik niet de kans gekregen om een babbeltje te doen met Dhr.De Buck wegens te druk. Gisteren ben ik niet binnen geweest, heb ik enkel van buiten aan de toonzaal eens gekeken,er stond niets nieuws binnen op uitzondering van een zwarte 355spider
Thx! Heb je daar toevallig al wat foto's van? Kleur interieur? Ben helemaal gek van zwarte F355 Spiders! Denk dat ik deze week eens in Siint-Martens-Latem zal moeten zijn
Sorry Alex, ben niet binnen geweest maar als ik volgende zaterdag nog eens langsga en hij staat er nog zorg ik zeker en vast voor wat mooie foto's, wat je niet moet tegenhouden om zelf ook eens langs te gaan hoor gr. Filip
Heb nog een nieuw karretje gekocht, hierbij een foto zoals deze vroeger was, ligt geheel uit elkaar maar wat geld en een beetje tijd en dan is het weer een concours winner. Image Unavailable, Please Login
@Boink (en anderen uiteraard...) Ik heb eens op die website rondgeneusd (trouwens die foto van die dame niet gevonden!) en veel prachtige foto's daar gevonden. Ook dit heerschap kan mooie platen schieten. Heb er hier een paar opgezet ter impressie Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
is dat niet zo'n auto uit "Freddie Buellers day off............." (of zoiets , ben niet zo goed in films als Henkie)
WAS DAT MAAR WAAR DAN WAREN AL BELAND BIJ MIJN DOEL. Het is een 1962 Ferrari 250 GT Pininfarina Cabriolet Series II. Nieuw geleverd aan Peter Monteverdi uit Basel (CH).
Have I got news for you: Ferris Bueller's Day Off1986 Car: Ferrari-styled Kit Car The car used in the movie was manufactured by Modena Design and Development of El Cajon, California. It's a hand-built production sports car and each one takes about six months to build. The car is not a Ferrari, but Modena's Classic GT250 borrows heavily from the looks of the 1961 Ferrari 250 GT California Spyder. Modena's car also does not carry a Ferrari logo, but the prospective customer may add one if he/she wishes. The car body is composed of fiberglass hand-laid into a single mold and the 5-liter Ford V8 engine propels the car from 0-60 in less than six seconds. The car is also custom tailored to the customer's liking- they can pick the type of leather, paint, engine, audio system, and suspension.
*Martin, wel balen wat betreft de schoenen (althans, als je er naar heb lopen zoeken) De polootjes waren vanmiddag toen ik weer terug ging voor Henk's schoenen allemaal weg. Onvoorstelbaar hoe hard de F-collectie is geslonken in 2 dagen tijd. *Henk, graag gedaan hoor Ik ben blij dat ze een eigenaar krijgen die ze goed gaat gebruiken. De mijne aan de andere kant, zullen gebruikt worden om een Fordje en Fietsje voort te trappelen De foto's die je poostte zijn verschrikkelijk goed zeg! Heb net ook op zijn site gekeken. Die man weet waar die mee bezig is. *Alex: ook ik ben helemaal gek van zwarte 355 spiders. Zelfs specifiek eentje in Nederland (kenteken SF-NF-94 dacht ik) Ik kwam deze auto vele jaren geleden tegen in Assen.
Wat dacht jij dan Martin, dat ze een echte California Spider van 2 hoog door een glazen ruit op de kop in de struiken gooien ?
Laatste keer dat ik de film zag (ongeveer 15 jaar geleden) was het voor mij een ECHTE Ferrari... Gr. Martin
@heren... Wat dachten jullie hiervan? NL- dutch belgium spoken forum is opgestart op 29 april 2004. Dus.. pagina 1. Het duurde tot begin december 2005 (+anderhalf jaar !) om pagina 100 te halen.... Het duurde tot begin december 2006 (jaartje verder....) om pagina 360 te halen... (waar ik mijn F360 kreeg) Het duurde tot begin december 2007 (jaartje verder....) om pagina 1250 te halen... het is echt ongelofelijk Ik denk dat wij allemaal echt heel erg druk met onze site zijn geweest afgelopen jaar mannen, hulde
Niet dat dit een doel op zich moet zijn, maar deze cijfers zijn echt waanzinnig. Fchat is een serieus deel van het leven van velen onder ons, inclusief mijzelf. Hans gaf dat laatst op een prachtige manier aan.