das een leuke fiatje die 430 Scud. Maar een 360CS is spannender en puurder. De 430 is wat meer schoonmoeder bestendig zal ik maar zeggeh
We hebben het filmpje van Gairo gezien die bij je in de Scud zat. Klonk goed in ieder geval !!!! Wat schakelt dat ding ongeloofelijk snel !!
430 scud schakelt in 0.6 sec (60ms) een huidige F1 doet dat in 40ms seconden, tis F1 techniek van +/- 2 jaar geleden. Geluid valt wel wat tegen en is wat tam, want ook op het filmpje reed ik hem redelijk tegen zijn begrenzer aan (was een nieuwe auto dus moest er nog wel lief voor zijn) Een 360CS maakt echt een bak meer herrie. Hoorde dat Tubi al een sport uitlaat in de maak heeft. Remmen zijn wel sterk verbeterd in vergelijk met die gebakken schijven die onder een CS zitten. Wel een megaa fout in het interieur...zit een knopje "auto" voor automatisch schakelen.... kan echt niet (knopje ontbreekt in mijn CS) ook als je start gaat ie in auto mode tot je een keer schakelt ...erg onhandig. Enfin zoals ik al zei schoonmoeder & baviaan bestendig.
Viel me destijds ook al op Heb me altijd al afgevraagd of dat puur toeval is of...... Peter, van harte welkom hier! Je bent geen onbekende in deze kleine, maar wel zeer fascinerende wereld Hoop dat je het hier naar je zin krijgt Gr. Vu Image Unavailable, Please Login
Welkom hier! In Houten hoorde ik van een afstandje je verhalen aan over de Bugatti. Daar ben je meer dan blij mee geloof ik! En terecht. Wat jammer dat zo'n 430 scuderia minder puur is dan een CS, dat was toch de kracht van dit model. Mijn goede vriend Paulus, die hier actief is, liet me eens mijn zijn exemplaar sturen. Het is totnogtoe de grootste pretmachine die ik ooit meemaakte. Volop beleving: geluid, getik van steentjes tegen de bodem. Helemaal goed. Wordt de scud (blijf dat een mooie afkorting vinden) echt mat zwart? Lijkt me fantastisch.
Mijnheer Maronier... wat leuk u hier te lezen. Dat zal onze gezamelijke vriend P.Lambo (Peter P. mijn straatgenoot) ook leuk vinden. Krijg je de gewenste matzwarte kleur er al door of hapert men nog steeds ?
Wat erop zit: http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=136935035&postcount=10 Kan er weer af: http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=137267771&postcount=55
Ik doe mijn best om vrijdag even langs te gaan, moet even kijken hoe het uitkomt met het aantal te bezoeken adres in het zuiden van het land (Elsloo, Roermond, Echt, Venlo).
Dan zul jij hem waarschijnlijk eerder in de epoxy zien staan dan ik. Ik probeer er zaterdag even langs te gaan.
Doen we in het voorjaar nog eens dunnetjes over Henk......en dan over de Lange Juffer en de Holle weg. Image Unavailable, Please Login
Jullie begrijpen er echt niets van dat ik dit doe he ? En als ik deze eerste link zo zie... ta, wat moet ik zeggen... Dan hebben jullie groot gelijk! Maar echt, geloof me nou... de hele bovenkant (dak en voor/achterklep) zat helemaal onder harsdruppels die de lak zo'n beetje opgelost hadden. Ik snap er op mijn beurt niets van dat niemand dat ooit gezien heeft. Anyway, ik ga helemaal happy zijn als dat straks, met nog een aantal andere details, helemaal verholpen is.
hoho Franc, natuurlijk begrijp ik wel dat de auto die hier zo ongeveer tot de mooiste 308 van de wereld is gekozen afgekloven wordt en opnieuw gespoten., die imperfecties onder TL-licht zijn natuurlijk storend. Het was meer een tip voor Peter. Zijn fijne vrienden in maranello willen de verfspuit niet vullen met matzwart. Hij kan jouw voorbeeld dan volgen.
mmmm lijkt hier wel op de nederlands kampioenschap wie de grootste (foto) heeft ...sorry kep alleen maar pas foto's
Dit blijft ook een hele mooie plaat, dat enorme contrast van die kleuren.... (alleen die vervelende vent achter die heg....) Image Unavailable, Please Login