Bracht mooie herinneringen boven. Ik probeerde het ook eens in woord te beschrijven. http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=136962142&postcount=20805
@Fumacher Ik zat even wat fotos door te kijken. Dit is toch wel een hele strakke die je van mijn F360 maakte september jl. Image Unavailable, Please Login
Ik zag in een ander forum de plaatjes van de Hot Wheels elite 1:18 Scuderia... zelfs die is geweldig ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Inderdaad erg leuk filmpje. Maar hij moet zoals gezegd eens Italiaans leren uitspreken, en die cameraman moet eens uit beeld blijven met zijn schaduw.... Onno
Zodra hij er is, is ie van mij... Heb je nog stroom, Henk? Spannende omgeving woon je... Zit Cor overigens in het donker?
Ik zie dat Sjoerd de Piet Hein in bijna al zijn videos gebruikt. Af en toe vraag ik me af hoe lang het duurt voordat ze daar gaan controleren... Onno
Hij is er al hoor! Oh wacht is geen elite 40 euro staat die bij je thuis: http://cgi.ebay.com/FERRARI-F430-SCUDERIA-RED-1-18-HOTWHEELS-DIECAST-MODEL_W0QQitemZ150193724452QQihZ005QQcategoryZ45352QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m118
*Henk en Hans, ik ben erg blij om te horen dat jullie ze mooi vinden *De niet Elite-series van Hotwheels zijn erg slecht in kwaliteit. Voordt de Elite-series uitkwam, waren de gewone Hotwheels nog wel redelijk goed.
Als we dan toch bezig zijn, inderdaad een lekker filmpje, brengt geweldige herinneringen boven. Maar wat betere foto's zou ook geen kwaad kunnen.
Wel lief zijn. De meeste autoprogramma's kunnen niet tippen aan het enthousiasme waarmee dit gemaakt wordt. Ik vind het super en begin te geloven in internet als verdringing van de TV.
Het enthousiasme en de auto's die hij weet te testen is absoluut een groot pluspunt, ligt idd op een vele malen hoger niveau dan de door Kia/Daewoo gesponsorde programma's hier in het land.
Nee hoor. Apache had net de verkeerde draad gemist.... !!! De stroomscheiding lag vanuit Tiel net voorbij Wadenoyen, een dorpje 4 km verderop.
mwah.... Ik heb een BBR in de kleur Azzuro California besteld. Wanneer leren jullie toch ns dat 1:43 in alle opzichten superieur is aan 1:18???
Vind het ook super maar dan mag je nog wel kritiek hebben, toch? Het enthousiasme van Sjoerd is idd erg aanstekelijk en de filmpjes zijn, zoals ik al zei, echt geweldig. Maar met een ontzettend klein beetje moeite extra zien ze er een stuk beter uit. Als er zo'n schaduw in beeld staat (en dan ook nog meerdere keren in 1 filmpje van 3 minuten), staat dat zo knullig. Ik zou dat zelf nooit tolereren, en tenslotte is het neem ik aan Sjoerd's ambitie om hier verder mee te komen. Enfin, ik kende deze site niet maar staat nu in de bookmarks! Ga zo door, Sjoerd! Onno
Als je al die Amerikaanse auto's ziet met 1000 mijl of minder op de teller vraag je je af of sommige mensen toch gewoon grote vitrinekasten hebben... Onno
maar daarom zal Sjoerd zich waarschijnlijk ook nooit eigenaar van een Ferrari kunnen noemen, terwijl jij.... tja....
Sjoerd doet dit voor de lol erbij... Hij werkt al tijden voor Quote (ja van de Quote500) en is daar sinds kort de opvolger van Jort Kelder...
Ik kom net de beelden tegen die horen bij de foto's van de zwarte 8C en de Scuderia. In het filmpje zit ook een Granturismo. http://www.carmagazine.co.uk/Video/Search-Results/Video/Features/From-Monaco-to-Modena-1/