Super, Christiaan! Op naar Deil, Pays Plat en C°!:D
Hoi Christiaan, Geweldige keuze, 355 is de most beautyfull girl you can drive. Vooral in't geel... Het interieur is een beetje gedurfd, maar ik vind het prachtig ! Veel plezier gewenst en als ik ooit in de buurt ben, kom ik zeker effe kijken. Groeten, Dirk/Marbella
Gaaaaave Auto !!!! Goede keuze : 355 is een geweldige Ferrari! Is het een GTS ? Vele veilige kilometers en mooi weer gewenst
Don't mention it... Vandaag maandag: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Succes(/sterkte) iedereen! Gr. Martin
Wordt weer een dagje van 450 km ben ik bang, roel bakkie doen vandaag? (Ik moet naar Sittard, Son en Valkenswaard).
Roel en ik hadden nog een afspraak staan van oktober, het komt er maar niet van Maar Oslo vind ik ook geen straf!
Van het 308 forum: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ferrari-355-BERLINETTA-97-355-BERLINETTA-COUPE-6-SPEED-EURO-CAR_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ157044QQihZ018QQitemZ280179795242QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Mooie WITTE 355! Leuke service beurt ook gehad ($28K). Hans
@heren, 2 bladzijden terug of zo hadden we het over die testarossa van EUR23K. Wij dachten "het zal wel weer". Wat nu ? Die man reageert nog ook. Dat is toch echt heel heel erg goedkoop mannen... niet wachten en sla je slag https://webmail.planet.nl/exchweb/help/DUT/ie5/default.htm?readnote.htm Van: Geny One [[email protected]] Verzonden: ma 17-12-2007 0:23 Aan: [email protected] CC: Onderwerp: Ferrari Testarossa, Coupé, 06/1988 Rood, 100000 km, EUR 23000 Dear Sir, <BR> <BR>I am glad you are interested to purchase my car. The car is full operational, no scratches or other damages, never involved in any accidents,km real,loog book. I moved with my familly from Italy in the United Kingdom. I'm now forced to sell the car due the fact the steering wheel is on the left side and here in the United Kingdom i can only use a car with the steering wheel on the right side. I hope you are very serious in buying it, and you are not wasting my time because i have a lot of e-mails to respond. If you are interested in buy it, e-mail me your phone number in order to call you. <BR>Thank you<br />
Ja he Stuur aan de verkeerde kant, dus hij moet weg Auto kost de helft van de normale waarde, maar wat maakt het uit.
Het ding komt uit Europa (euro spec) zeggen ze. BTW is hier wellicht al een keer betaald. Hou je alleen nog maar de BPM over (of werkt dat zo niet helemaal???) buy-it-now prijs is niet zo gek toch, met een dollar die vandaag 1,44 euro was... Eur 43.750....
Volgens mij is hij te breed voor je garage Henk... Moet je door het raam eruit. @pterps, kan jij dat laten zien mbv je magical photoshop bewerking???
P. Lambo, heb je je broer nu ook al de fijne kneepjes van het vak geleerd? http://www.vkmag.com/videos/videos_porsche_977_gt3/
En wat heeft dat met professionele adviesen te maken??? Misschien wel de fijne kneepjes geleerd, alleen het schoon houden (van de ruit) nog niet. Had aan het einde ineens door dat er nog een baan bestaat (die door niemand gebruikt wordt)